folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ağ Bağlantıları Sorun(Pppoe)



Ağ Bağlantıları Sorun(Pppoe)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şimdi arkdaşlar komşunun  int.şöle bi sorun var int. bağlanırken.   çevrimdışı çalış zımbırtısı falan çıkıyor

    bi ara çevirmeli ağ falan menusu geldi.

    ağ bağlantılarım dan bağlantı tipi ne baktım.

     

    geniş bant  Pppoe yazıyor... bu başka bağlantı şekliydi sanırım.  diğer haline çevirebilirmiyiz.

      hiç çevirmeli ağ  yazısı  falan çıkmaması için ne yapabilirim.

    umarım derdimi anlatabilmişim dir.

    saolun.

     


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    ppoe adsl de kullanılan internet bağlantı protokolüdür. yazması normal. ama bir hata var diosan team viewer yükle bana id pass at pm ile bakalım bağlanıp. ( makinada internet var ama değilmi? )


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    ppoe adsl de kullanılan internet bağlantı protokolüdür. yazması normal. ama bir hata var diosan team viewer yükle bana id pass at pm ile bakalım bağlanıp. ( makinada internet var ama değilmi? )


    -----------------------------

    hocam int. yok işte.

     bi google açıyor oda resim yok. cılız bi bağlantı sonra gidiyor

    modemin ayarlartından mı bişeler yapılması gerekiyor yoksa ağ bağlantılarından bağlantı tipinimi değiştirmeliyim

    kısaca açıklayabilirmisin.

     


    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi.  makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Seastar bunu yazdı:
    -----------------------------

    modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi.  makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.


    -----------------------------

    sistem vista.  bağlantı ethernet kablosundan geliyor.

     direk modemden.


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Seastar bunu yazdı:
    -----------------------------

    modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi.  makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.


    -----------------------------

    sistem vista.  bağlantı ethernet kablosundan geliyor.

     direk modemden.


    -----------------------------

    ???????????


    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    gençlik yok mu bi bilen.

     


    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    araçlar - internet seçenekleri - bağlantılar - asla bağlantı numarası çevirmeyi seç bir dene bakalım bir daha çevirmeli bağlantı sormaması gerekiyor. Diğeri ise arkadaşın da dediği gibi PPPoE internete girmene yarayan protokol


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    olmadı bi de öyle deniym . int bağlanırken  wan miniport (pppoe) bağlan çıkıyor onun altında çevirmeli bağlantı penceresi falan numara çevirmeyee çalışıyor. dediğin umarım olur saol. tekrar.


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    naps ın dediğini yap bi daha numara çevirme dalgası çıkmaz. sorunda sanırım hallolur. bide explorerin çevrim dışı çalışmadığına emin ol


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    naps ın dediğini yap bi daha numara çevirme dalgası çıkmaz. sorunda sanırım hallolur. bide explorerin çevrim dışı çalışmadığına emin ol


    -----------------------------

    çevrimdışıyı kaldırdım zaten birazdan sonucu bildirrim  şimdi gidip yine bakacam. saolun.


    matematik24.com
Toplam Hit: 3067 Toplam Mesaj: 18