Ağ Bağlantıları Sorun(Pppoe)
-
şimdi arkdaşlar komşunun int.şöle bi sorun var int. bağlanırken. çevrimdışı çalış zımbırtısı falan çıkıyor
bi ara çevirmeli ağ falan menusu geldi.
ağ bağlantılarım dan bağlantı tipi ne baktım.
geniş bant Pppoe yazıyor... bu başka bağlantı şekliydi sanırım. diğer haline çevirebilirmiyiz.
hiç çevirmeli ağ yazısı falan çıkmaması için ne yapabilirim.
umarım derdimi anlatabilmişim dir.
saolun.
-
ppoe adsl de kullanılan internet bağlantı protokolüdür. yazması normal. ama bir hata var diosan team viewer yükle bana id pass at pm ile bakalım bağlanıp. ( makinada internet var ama değilmi? )
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
ppoe adsl de kullanılan internet bağlantı protokolüdür. yazması normal. ama bir hata var diosan team viewer yükle bana id pass at pm ile bakalım bağlanıp. ( makinada internet var ama değilmi? )
-----------------------------hocam int. yok işte.
bi google açıyor oda resim yok. cılız bi bağlantı sonra gidiyor
modemin ayarlartından mı bişeler yapılması gerekiyor yoksa ağ bağlantılarından bağlantı tipinimi değiştirmeliyim
kısaca açıklayabilirmisin.
-
modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi. makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.
-
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi. makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.
-----------------------------sistem vista. bağlantı ethernet kablosundan geliyor.
direk modemden.
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
modemin usb modem ise ağ bağlantılarımdan etherneti devre dışı bırakıcaksın. değilse modemin ayarlarında bir sorun olduğunu zannetmiyorum.olsa googleda girmezdi. makinedeki ip ve dns sunucularını otomatik yap.
-----------------------------sistem vista. bağlantı ethernet kablosundan geliyor.
direk modemden.
-----------------------------???????????
-
gençlik yok mu bi bilen.
-
araçlar - internet seçenekleri - bağlantılar - asla bağlantı numarası çevirmeyi seç bir dene bakalım bir daha çevirmeli bağlantı sormaması gerekiyor. Diğeri ise arkadaşın da dediği gibi PPPoE internete girmene yarayan protokol
-
olmadı bi de öyle deniym . int bağlanırken wan miniport (pppoe) bağlan çıkıyor onun altında çevirmeli bağlantı penceresi falan numara çevirmeyee çalışıyor. dediğin umarım olur saol. tekrar.
-
naps ın dediğini yap bi daha numara çevirme dalgası çıkmaz. sorunda sanırım hallolur. bide explorerin çevrim dışı çalışmadığına emin ol
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
naps ın dediğini yap bi daha numara çevirme dalgası çıkmaz. sorunda sanırım hallolur. bide explorerin çevrim dışı çalışmadığına emin ol
-----------------------------çevrimdışıyı kaldırdım zaten birazdan sonucu bildirrim şimdi gidip yine bakacam. saolun.
