

Ageofempiresonlineturkiye(Gönüllü Çalışcak Müridler Arıyoruz)
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
php de yardima ihtiyacin olursa haber ver.
Elimden geleni yaparim.
-----------------------------mad şu temayı yaparsa büyük bir sorun ortadan kalkacak :D
şu oyunca level geçenler nasıl geçtiklerini anlatsa :D
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
php de yardima ihtiyacin olursa haber ver.
Elimden geleni yaparim.
-----------------------------mad şu temayı yaparsa büyük bir sorun ortadan kalkacak :D
şu oyunca level geçenler nasıl geçtiklerini anlatsa :D
-----------------------------Siteye Yaz anlatırlar
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
php de yardima ihtiyacin olursa haber ver.
Elimden geleni yaparim.
-----------------------------mad şu temayı yaparsa büyük bir sorun ortadan kalkacak :D
şu oyunca level geçenler nasıl geçtiklerini anlatsa :D
-----------------------------Siteye Yaz anlatırlar
-----------------------------yazdım işte anlatsınlar :D
site açtın diye tbtye düşmanmı oldun? :) havayamı kalktı :P
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
mad şu temayı yaparsa büyük bir sorun ortadan kalkacak :D
şu oyunca level geçenler nasıl geçtiklerini anlatsa :D
-----------------------------Siteye Yaz anlatırlar
-----------------------------yazdım işte anlatsınlar :D
site açtın diye tbtye düşmanmı oldun? :) havayamı kalktı :P
-----------------------------şununla ilgilensin biri :P :D ( bizde sitenin o üyesiyiz sadece ama :D fena Kalktı :P)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
php de yardima ihtiyacin olursa haber ver.
Elimden geleni yaparim.
-----------------------------mad şu temayı yaparsa büyük bir sorun ortadan kalkacak :D
şu oyunca level geçenler nasıl geçtiklerini anlatsa :D
-----------------------------Siteye Yaz anlatırlar
-----------------------------yazdım işte anlatsınlar :D
site açtın diye tbtye düşmanmı oldun? :) havayamı kalktı :P
-----------------------------Yok olum ne alaka :d sitede konu olsun maksat
-
Türkçe dil olmadığından sorunu çözemedim :/
-
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
Türkçe dil olmadığından sorunu çözemedim :/
-----------------------------xp kullanıyorsan önce bunu yükle
-
hocam indiriryorum
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
Türkçe dil olmadığından sorunu çözemedim :/
-----------------------------xp kullanıyorsan önce bunu yükle
http://support.microsoft.com/kb/960554
-----------------------------onuda denedim zaten olmadı

-
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
Türkçe dil olmadığından sorunu çözemedim :/
-----------------------------sp3 yüklümü?
xp kullanıyorsan önce bunu yükle
http://support.microsoft.com/kb/960554
-----------------------------onuda denedim zaten olmadı

-----------------------------