Ağın Netini İstediğin Zaman Kes
-
peki yapanı bulabilirlermi hocam..Yani ttneti arayıp net neden kesik diye sorarlarsa ve benim adı ögrenirlerse mahallede beni felç ederler :D
-
sanırım vista bunu pek sallamıyor..
program açıldı neye basarsam basayım programı sonlandır-çevrimiçi çözümler üret seçenekleri çıkıyor ne yaprsam yapayım kapatıyor programı
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------@legion
biz 2 komşu kullanıoruz modem karşıda o modeme şifresini felan bilmeden reset atmam mümkünmü?
-----------------------------maalesef şifreyi bilmeden modem konsoluna yada arayüzüne erişemezsin o yüzden normal bir reset atamazsın.. Ama netcut ile modeme reset attırabilirsin..
@minerval
vistada denemedim belki sorun çkartabilri ki anladığım kadarıyla sende çıkartmış.. programın son sürümünü indirmeye çalış belki vista desteklidir.. Olmazsa kısa yola sağ tıkla ve uyumluluk seçeneklerinden windows xp yi seçip programı çalıştır..
-
vistada çalışıyor sorun yokta program bir işe yaramıyor vistada.
-
denemelerimi xp üzerinden yapmıştım ve hiçbir sorun yoktu.vista için son versiyonu indirip dene belki o zaman sorunsuz bir şekilde işlevini yapabilir.. Bu arada netcuttan korunmak için anti-netcut isimli bir program mevcut.. netcut ın sürümüne göre anti-netcut ı indirmeniz gerekir.. yani adam sizin bağlantınızı netcut 3.0 ile kesiyorsa ve siz anti-netcut 2.0 kullanıyorsanız işe yaramayacaktır..
download linki
http://download.cnet.com/Anti-Netcut/3000-2085_4-10584471.html
-
programın vista uyumlusunu upload edebilcek var mı??
