Ağzınınz İyi Laf Yapıyorumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    baba bende konuşamıyorum ya :(

     

    biraz TaktiQ Verin :(

     

    gerçi aşık olduğum kızla konuşamıyorum diğerleriyle oooooooooo :)


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scream_vasiyet
    scream_vasiyet's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    şimdi güven konusunda hiç bir eksiğim yok.hatta yüzsüz sayılırım.ama gel gör ki her kızla tanısmaya kalkıyorum(e eyw. güzel) ama devamı gelmiyor be abi.slm meraba falan demekten hiç çekinmemde sonrasında öküz öküz bakıom susuyorum neyse gorusuruz diyorum gidiyorum amk:Dfutbol muhabbetimi açıcam amk kıza.sizce ne hakında konuşabilirm :D

    açım diye ağlama marketleri yağmala xP
Toplam Hit: 2411 Toplam Mesaj: 13