

Ağzınınz İyi Laf Yapıyorumu
-
baba bende konuşamıyorum ya :(
biraz TaktiQ Verin :(
gerçi aşık olduğum kızla konuşamıyorum diğerleriyle oooooooooo :)
-
şimdi güven konusunda hiç bir eksiğim yok.hatta yüzsüz sayılırım.ama gel gör ki her kızla tanısmaya kalkıyorum(e eyw. güzel) ama devamı gelmiyor be abi.slm meraba falan demekten hiç çekinmemde sonrasında öküz öküz bakıom susuyorum neyse gorusuruz diyorum gidiyorum amk:Dfutbol muhabbetimi açıcam amk kıza.sizce ne hakında konuşabilirm :D
Toplam Hit: 2411 Toplam Mesaj: 13