Akbank Kart Ücreti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı

    akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)

    tüketici mahkemesine gideceksin. önce yazılı talep et iadeyi. red cevabı ile birlikle başvuru yap.

    iş bankası geri veriyor telefonda hemen

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı

    akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)

    twitter hesabın varsa bu hesaba; https://twitter.com/AkbankDestek mention atıp sorununu dillendir. Onlar sana geri dönüş yapıp oluru yada olmazı adına yardımcı olabilirler.  

    Ben bu yöntem ile yapı kredi kart ücretimi geri iade ettirdim. Belki akbank'ta da işe yarar ;)

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    sen solince baktım ykb de kesmiş .

    nasıl geri alıncak bi netten araştırmak lazım. 


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    akbank 1 garanti 2 hepsi orrrrman çocuğu.

     

    garantiden geçen ay 75 kesmişler. zor bela 40 tl sini geri aldım.

    bugrahan45 tarafından 21/May/15 18:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    bugrahan45 bunu yazdı

    akbank 1 garanti 2 hepsi orrrrman çocuğu.

     

    garantiden geçen ay 75 kesmişler. zor bela 40 tl sini geri aldım.

    benim anlamadığım be mına kodumun çocuğu itiraz edince geri ödüyonuz madem niye kesiyosunuz ???

    kesmek hakkımız diyolarsa pezevenk itiraz edince niye ödüyosun ?

    anasnı skiyim ben milleti emiyolar resmen. mına kodumun yahudi icatları

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax66
    catlax66's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    Hocam iki tane otomatik ödeme verince iptal oluyor iadesini yapıyorlar diye biliyorum ben. Akbank'ı sadece maaş hesabı yaptırırsan tadından yenmez bizim firma akbanka yatıyor paracıkları katlanmıyor ama istediğin atm den çekiyorsun ücret almıyor yıllık ücret almıyor birde eft ler ücretsiz.


    Vasıflı Çömez!..... Artık Amatör:).. Nihayet normal...:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehlikeyif
    ehlikeyif's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı

    akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)

    benden de geçen ay kesmişlerdi, 6 ay kapatmayın kartınızı geri iade edelim dediler. sürekli kullandığım kart olduğu için tamam dedim. kullanım limitiyle ilgili bir durum olabilir.


    Ben Sana Mecburum Bilemezsin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Axess ise ben telefon açınca geri iade ediyorlar hemen.. 

    Kesiyorlar müşteri farkederse iade ediyorlar etmezse giren giriyor.. Kimden ne kopartırsak hesabı..


    Kendine İyi Bak ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

    garanti Bonus bir sene aldı kontör ve bonus verdi hepsi kadar sonra gene aldı param dedim vermediler thh'ye başvurdum aldım 3 sene almadılar ne asıldan ve yedekten sonra geçen sene yerse yapmış gene almışlar karar var dedim yok vermeyiz dediler şube de telefonda. tekrar e devletten mobil imza ile şikayet ettim yolladım thh'ye. Bu ay iadesi çıktı aynı ekstra da bu sefer bu senenikini almışlar gene Aradım 75 TL almışlar 50 tl Bonus diyorlar param diyorum gene. Bu sefer gene şubeye gittim ordan  birşey çıkmazsa gene şikayet thh ye. Arkadaş diyorum iade sebebi olarak Alınacak tutarın sözleşmede 12 puntodan küçük olduğu var yeni sözleşme de imzalamadım verin yok diyorlar bakalım :))


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    Hocam kart ücreti olmayan free kart war sen onu niye kullanmıyosun o da akbankın ,) ben maaş müşterisiyim gene de onu kullanıyorum ,)


    dewdim dewrildim geldim
Toplam Hit: 2833 Toplam Mesaj: 18