Akbank Kart Ücreti
-
akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)
-
kartalkethuda bunu yazdı
akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)
tüketici mahkemesine gideceksin. önce yazılı talep et iadeyi. red cevabı ile birlikle başvuru yap.
iş bankası geri veriyor telefonda hemen
-
kartalkethuda bunu yazdı
akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)
twitter hesabın varsa bu hesaba; https://twitter.com/AkbankDestek mention atıp sorununu dillendir. Onlar sana geri dönüş yapıp oluru yada olmazı adına yardımcı olabilirler.
Ben bu yöntem ile yapı kredi kart ücretimi geri iade ettirdim. Belki akbank'ta da işe yarar ;)
-
sen solince baktım ykb de kesmiş .
nasıl geri alıncak bi netten araştırmak lazım.
-
akbank 1 garanti 2 hepsi orrrrman çocuğu.
garantiden geçen ay 75 kesmişler. zor bela 40 tl sini geri aldım.
bugrahan45 tarafından 21/May/15 18:44 tarihinde düzenlenmiştir -
bugrahan45 bunu yazdı
akbank 1 garanti 2 hepsi orrrrman çocuğu.
garantiden geçen ay 75 kesmişler. zor bela 40 tl sini geri aldım.
benim anlamadığım be mına kodumun çocuğu itiraz edince geri ödüyonuz madem niye kesiyosunuz ???
kesmek hakkımız diyolarsa pezevenk itiraz edince niye ödüyosun ?
anasnı skiyim ben milleti emiyolar resmen. mına kodumun yahudi icatları
-
Hocam iki tane otomatik ödeme verince iptal oluyor iadesini yapıyorlar diye biliyorum ben. Akbank'ı sadece maaş hesabı yaptırırsan tadından yenmez bizim firma akbanka yatıyor paracıkları katlanmıyor ama istediğin atm den çekiyorsun ücret almıyor yıllık ücret almıyor birde eft ler ücretsiz.
-
kartalkethuda bunu yazdı
akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)
benden de geçen ay kesmişlerdi, 6 ay kapatmayın kartınızı geri iade edelim dediler. sürekli kullandığım kart olduğu için tamam dedim. kullanım limitiyle ilgili bir durum olabilir.
-
Axess ise ben telefon açınca geri iade ediyorlar hemen..
Kesiyorlar müşteri farkederse iade ediyorlar etmezse giren giriyor.. Kimden ne kopartırsak hesabı..
-
garanti Bonus bir sene aldı kontör ve bonus verdi hepsi kadar sonra gene aldı param dedim vermediler thh'ye başvurdum aldım 3 sene almadılar ne asıldan ve yedekten sonra geçen sene yerse yapmış gene almışlar karar var dedim yok vermeyiz dediler şube de telefonda. tekrar e devletten mobil imza ile şikayet ettim yolladım thh'ye. Bu ay iadesi çıktı aynı ekstra da bu sefer bu senenikini almışlar gene Aradım 75 TL almışlar 50 tl Bonus diyorlar param diyorum gene. Bu sefer gene şubeye gittim ordan birşey çıkmazsa gene şikayet thh ye. Arkadaş diyorum iade sebebi olarak Alınacak tutarın sözleşmede 12 puntodan küçük olduğu var yeni sözleşme de imzalamadım verin yok diyorlar bakalım :))
-
Hocam kart ücreti olmayan free kart war sen onu niye kullanmıyosun o da akbankın ,) ben maaş müşterisiyim gene de onu kullanıyorum ,)
