Akbank Kart Ücreti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    irwa bunu yazdı

    Hocam kart ücreti olmayan free kart war sen onu niye kullanmıyosun o da akbankın ,) ben maaş müşterisiyim gene de onu kullanıyorum ,)

    bende maaşşımın enparaya yatmasını istedim. iş yeri kabul etmedi.

    yapı kredi denen baş belasını saldılar başıma her maaşımda sorun çıkartıyorlar. 

    ilk maaşımda kartı teslim etmek için 50 kere çağırıp ooooo daha gelmemiş dediler.

    2. maaşımda ise makina kartı yuttu. o kartı cebimde taşımaktan nefret ediyorum. hahrolası yapıkredi.

    nasıl değiştirdin müride ?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    irwa bunu yazdı

    Hocam kart ücreti olmayan free kart war sen onu niye kullanmıyosun o da akbankın ,) ben maaş müşterisiyim gene de onu kullanıyorum ,)

    bende maaşşımın enparaya yatmasını istedim. iş yeri kabul etmedi.

    yapı kredi denen baş belasını saldılar başıma her maaşımda sorun çıkartıyorlar. 

    ilk maaşımda kartı teslim etmek için 50 kere çağırıp ooooo daha gelmemiş dediler.

    2. maaşımda ise makina kartı yuttu. o kartı cebimde taşımaktan nefret ediyorum. hahrolası yapıkredi.

    nasıl değiştirdin müride ?

    Kredi kartından bahsediyorlar, banka kartından değil.

     

    angels_demos bunu yazdı
    kartalkethuda bunu yazdı

    akbank 100 tl kart ücreti almış. telefonda o kadar dil döktüm iptal etmediler. nasıl iptal ettirebilirim. ödesem iade ederler mi, nasıl ederler :)

    tüketici mahkemesine gideceksin. önce yazılı talep et iadeyi. red cevabı ile birlikle başvuru yap.

    iş bankası geri veriyor telefonda hemen

     

    İş bankası o parayı vermese anında kapatacağım maximum kredi kartını. 2 gün önce bende kesmişler 49 tl. Geri ödemeselerdi kapatacaktım.

     

    Yalnız herkese geri ödeme yapmıyorlar. Sistem "geri ödeme yapılabilir" dediği kişilere ödeme yapıyorlar. Onuda harcaamlarınıza göre belirliyorlar sanırım.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    bugrahan45 bunu yazdı

    akbank 1 garanti 2 hepsi orrrrman çocuğu.

     

    garantiden geçen ay 75 kesmişler. zor bela 40 tl sini geri aldım.

    benim anlamadığım be mına kodumun çocuğu itiraz edince geri ödüyonuz madem niye kesiyosunuz ???

    kesmek hakkımız diyolarsa pezevenk itiraz edince niye ödüyosun ?

    anasnı skiyim ben milleti emiyolar resmen. mına kodumun yahudi icatları

    Aq yahudinin ne gunahi var ben senin o devletinin amina koyim etrafi cevrili arsa . Ne nizam belli ne duzen ev issiz yatana ozel sikme islemi diyip odeme cikarirsan bankalarinada bu hakki tanirsan normal . Devlet devlet olacak dicek senin amina korum amina bak bakim bi daha hic bi tanesi kesebilio mu . 

     

    Once devleti bi degerlendir gozunde. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şikayetvar.com a yaz.

    kredi kartımı alışverişe kapatın de.

    alışverişe kapatmıyoruz derse kaybolunca kapatıyorsunuz de.

    yine de kapatmazlarsa kartı iptal ediyorum de (burda tamam kapatırız diyebilirler)

    ama bi kaç hafta sonra arayıp şöyle şöyle alışveriş yaparsanız geri iade ederiz ama 6 ay kullanma şartı sunabilirler he de 6 ay kullan kapat 

    kredi kartı free ler çıktı artık onalrdan kullanın ihtiyacınıza göre ben kullanmıyorum artık kurtuldum lanet plastiklerden.


    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Albaraka World Card alın. World kart gibi sürekli puan veriyor. Üstelik kart aidatı vs yok.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    5 sene kadar kullandım akbankı ama exi26 diyip 26 yaş altına ücretsiz dedikleri halde ücret kestiler direk iptal ettim. Enpara'ya geçtim acayip memnunum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    axess gold kullanıyorum,bi 100 lira bana da geldi bu mesele. 
    Açtım telefonu dil dökmek için,karşı taraf adeta aramamı bekliyormuş gibi tabi beyefendi yalnız kartı 6 ay daha kullanma taahhüdünde bulunursanız hemen iadesini yapalım ücretin dedi.
    Sonuç: EK KART ÇIKARTMIŞ halde buldum kendimi


    #66
Toplam Hit: 2835 Toplam Mesaj: 18