AKP Okulları Da Satıyor
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
:| Bu Ülkede Yaşanmaz Arkadaş Borçları Ödicez
Ayağına Ülkeyi Satıyorlar Borç Falan Ödedikleri Yok
Cebe Atıcaklar Parayı :|
-----------------------------
Bence insanlar o kişinin düşüncesini görmeden bunu söylememeli buna zan denir zan etmek kötü birşeydir kimin hakkında olursa olsun. -
dötlere ıyı bakın yakında onlarda gıdecek :P
-
keske diplomalarıda satsalar yha :| ben alırdım parası önemli değil:W
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Yahu koskoca Türkiye 30 milyar için IMF ile anlaşmaya çalışıyor.
5.000.000.000/22= 227 milyon küsür dolar.
Kardeşim bizim mektebi satsınlar paraları bize dağıtsınlar ben okul falan okumam şerefime :S
-----------------------------
Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk -
Bende onu söylüyorum işte.
Çalışmak için sermaye lazım :|
-
N0NSt0P bunu yazdı:
-----------------------------
:D Bittim hayvan yorumlarına. Dediğin gibi böyle bişey varsa satılsın 5milyar dolar hemde, ama kendi ceplerine atarlar :D
-----------------------------aynen katılıyorum kendı ceplerıne atarlar bu ........................ :D (anladınız siz :D)
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Yahu koskoca Türkiye 30 milyar için IMF ile anlaşmaya çalışıyor.
5.000.000.000/22= 227 milyon küsür dolar.
Kardeşim bizim mektebi satsınlar paraları bize dağıtsınlar ben okul falan okumam şerefime :S
-----------------------------o kadar ediyorsa satılmadığı kabahat.sonuna kadar destekliyorum..
ordan gelecek paralarla çok daha fazla ve kaliteli tam donanımlı okullar vs yapılır..
-
Hak ediyor bu memleket, kimseye kızamam...
-
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------
Hak ediyor bu memleket, kimseye kızamam...
-----------------------------
Benim gibi arada kaynayanlara olan oluyor işte şu baraj %5 e düşse varya bunların bu kadar çok borusu ötmez işte o zaman -
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------
Hak ediyor bu memleket, kimseye kızamam...
-----------------------------
Benim gibi arada kaynayanlara olan oluyor işte şu baraj %5 e düşse varya bunların bu kadar çok borusu ötmez işte o zaman
-----------------------------Bugün bi beyaz eşyacının vitrininin önünde 30-35 kişi toplanmış gördüm, merak edip yanlarına gittim. Baktım tv de yayın hakları ihalesini takip ediyolar kim alıcak diye de tartışarak... Güler misin ağlar mısın? Böyle bi halk her konuda yorum da yapar, herşeyin en doğrusunu da bilir pek tabii ki. Böyle bi kitleye yöneticini seç dediğin zaman seçilecek olan bellidir. Özelleştirme nedir? Neden yapılır? Seni sikicek olsalar hangi pozisyonda nasıl kandırıp sikerler? Bunların hiçbir önemi yoktur böyle bi güruh için.
Seçimlerdeki barajın düşüp kalkmasının hiçbir yararı olucağını da sanmıyorum. Bunlar sadece bikaç küçük ayak oyunu ve bahane o kadar. Önemli olan zihinlerdeki ve eğitimdeki barajların kalkmasıdır o kadar. Gerisi tırı ve vırı...
