Al Sana "One Minute"
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------begendik bunu yazdı:
-----------------------------
unutmayalımki Halk değil devlet baskanları şerefsiz bunların (filistin) tüm halka mal etmeyin bu kansızın görüşlerini... belki kendi halkıda lanet okuodur bu adama... İsrail işbirlikçisi değil mi bu adam ne bekliyordunuz ki :)
-----------------------------Halkının lanet okuması yeterli değildir (o da belki). Hırsızı kollayanda hırsız gibidir. böylesi adamları destekleyen ve başında tutan ve tepki göstermeyen halkta şerefsizdir.
-----------------------------
bu adamı destekleyen halk değil büyük güçler görüşlerine katılıyorum ama bu durum farklı bence :) misal bu adama bas kaldıran hamas ; hamasın rakibi el fetih; el fetihi destekleyen israil ve amerika... haması destekleyen halk... -
halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
-
HAması el fetihe karşı desekleyen, kurulmasına yardım eden de MOSSAD dır...
-
orda sen türkleri katlet sora işgali kaldır de bir ... . istediniz gibi doldurun
ama zaten olay ingilterenin adada kalmak istediği için oldu hem türkleri hem rumları kullandılar çok basit bir şekilde
kıbrıs sorunu çok zor çözülür benim açımdan en iyi çözüm kıbrısın türkiye ye bağlanmasıdır zaten anadolu toplaklarından kopmuş bir kara parçası
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
-----------------------------yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.
-
TekBuluT bunu yazdı:
-----------------------------Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
-----------------------------yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.
-----------------------------halkın büyük çoğunluğu destekliyor tayyibi öyle değilmi ?
-
TekBuluT bunu yazdı:
-----------------------------Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
-----------------------------yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.
-----------------------------
katılıyorum... bizim bi felsefe hocası vardı herzaman sunu derdi ... Amerika istemeze ne tayyip ne ecevit nede sülo bu ülkenin basına gecemezdi... Ama ecevit amerikaya diklenince işler değişti.. yerine tayyibi koydular... bu ülkede secimle devlet başkanı secilemez demişti... bu adam bi ara rektör olucaktı ama siyasi nedenlerden dolayı önünü kestiler (tayyipgiller) -
ecevitin çöküşünde amerikanın büyük rolü vardı bu doğru ama ecevitin seçilmesinde amerikanın rolü yoktu. kıbrıs barış harekatını düzenledikten sonrada başbakan oldu bu senin hocanın tezini çürütmeye yeter.
-
ulan arapların hepsi arkamızda zaten.
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------halkın büyük çoğunluğu destekliyor tayyibi öyle değilmi ?
-----------------------------halkın büyük çoğunluğu niye tayyibi destekliyo acaba bazıları öyle istediği için olabilir mi?
