Al Sana "One Minute"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    begendik bunu yazdı:
    -----------------------------
    unutmayalımki Halk değil devlet baskanları şerefsiz bunların (filistin) tüm halka mal etmeyin bu kansızın görüşlerini... belki kendi halkıda lanet okuodur bu adama... İsrail işbirlikçisi değil mi bu adam ne bekliyordunuz ki :)
    -----------------------------

    Halkının lanet okuması yeterli değildir (o da belki). Hırsızı kollayanda hırsız gibidir. böylesi adamları destekleyen ve başında tutan ve tepki göstermeyen halkta şerefsizdir.


    -----------------------------
    bu adamı destekleyen halk değil büyük güçler görüşlerine katılıyorum ama bu durum farklı bence :) misal bu adama bas kaldıran hamas ; hamasın rakibi el fetih; el fetihi destekleyen israil ve amerika... haması destekleyen halk...

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    HAması el fetihe karşı desekleyen, kurulmasına yardım eden de MOSSAD dır...

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    orda sen türkleri katlet sora işgali kaldır de bir ... . istediniz gibi doldurun

     ama zaten olay ingilterenin adada kalmak istediği için oldu hem türkleri hem rumları kullandılar çok basit bir şekilde 

    kıbrıs sorunu çok zor çözülür benim açımdan en iyi çözüm kıbrısın türkiye ye bağlanmasıdır zaten anadolu toplaklarından kopmuş bir kara parçası

      

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------
    halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
    -----------------------------

    yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    TekBuluT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------
    halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
    -----------------------------

    yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.


    -----------------------------

    halkın büyük çoğunluğu destekliyor tayyibi öyle değilmi ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    TekBuluT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------
    halkın büyük çoğunluğu desteklemese o adamı oturtmazlar orada amerika israil ne kadar desteklerse desteklesin
    -----------------------------

    yahu bi git amerika,israil ne kadar desteklerse desteklesinmiş. sen tayyip'in nasıl ülkenin başında olmduğunu bilmiyosun galiba. öyle belediye başkanlığından gelen adamı şak diye ülkenin başına geçirmezler, büyük güçlerin parmağı olmasa işin içinde.


    -----------------------------
    katılıyorum... bizim bi felsefe hocası vardı herzaman sunu derdi ... Amerika istemeze ne tayyip ne ecevit nede sülo bu ülkenin basına gecemezdi... Ama ecevit amerikaya diklenince işler değişti.. yerine tayyibi koydular... bu ülkede secimle devlet başkanı secilemez demişti... bu adam bi ara rektör olucaktı  ama siyasi nedenlerden dolayı önünü kestiler (tayyipgiller)

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    ecevitin çöküşünde amerikanın büyük rolü vardı bu doğru ama ecevitin seçilmesinde amerikanın rolü yoktu. kıbrıs barış harekatını düzenledikten sonrada başbakan oldu bu senin hocanın tezini çürütmeye yeter.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    ulan arapların hepsi arkamızda zaten.


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    halkın büyük çoğunluğu destekliyor tayyibi öyle değilmi ?


    -----------------------------

    halkın büyük çoğunluğu niye tayyibi destekliyo acaba bazıları öyle istediği için olabilir mi?

Toplam Hit: 4039 Toplam Mesaj: 27