Alevilerden MHP"Ye Tepki

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Evet İşte Bu Gün Görülüyorki, Bu İnsanların (Alevi) Ülkeye zararıda Dokunmayacak bu insanların Bile yaşam Haklarına Birileri Bir Zamanlar, Ferman Biçmiş Bu Fermanı Biçen Birileride Malesef Ülkesini Sevdiğini İddia eden Çeteler olduklarını demem Gerçek olan Söylem olacaktır. Bu Ülkenin Ordusu, Polisi Zarar verebilecek olanı Ayırt edemeyecek kadar Aptalmıdır, Yada Tehdit olan Birilerini Ortadan Kaldıramayacak kadar Güçsüzmüdür.

    Vatan Millet Sakaryalar la Yıkadılar Beyinlerini Genç Dimagların, Çalışmaktan, Emek verip Geliştirmekten Bi haber Büyüdü Ülkede Bir Dönem Çocukları, Ve Bu gün O Dönemden Bize Kalan Miras Kan Ve Göz yaşlarını Biçiyor Şimdiki Gençlik.

    Görülen Odurki Onlarda Büyük oranda Sonu olmayan Bir yola Baş Koyduklarının Farkındalarki Son Felsefeleri Şu olmuştur Gel Kim Olursan Gel demişlerdir. Ama Rüzgar Dalı Affetsede Dal Kırılmıştır Bir kere, Bu Halk Artık Ülke Yönetim Sisteminde onları Görmek İstemiyor. Yarardan Çok Acı ve Gözyaşı Getiren Faşist Zihniyetli Partizan kişiler Artık İstenmiyor.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Toplanmışlar yıne şereften haysiyetten bahsedıyor haysıyetsızler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bang-bang
    bang-bang's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Dişi
    sindi ya ümmetçi olursun yada milliyetçi. meral akşener fettancı kadrosuda var dimi, bahçeli bişey demiyo hepsini barındırıyo, etnik unsurlar felan kardeş hristiyanlar kardeş, eeehee niye aleviler kardeş diil :) demekki neymiş milliyetçi diil ümmetçiymiş parti. + saten son akp aşkıyla gördük, bencebence kesin düzgün milliyetçi parti lazım + mhp eskiden güzel şeyler felan yapmış maraş gibi peki tıpkısınınaynısını fettancılara yapabilirmi hiiçsanmıyom kanka olmuşlar.

    Kurtlarla arkadaş ol, yalnız elinden baltayı bırakma. bang-bangle arkadaşsan ona asla yamuk yapma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    O zaman öldürülen 3-5 ermeni de soykırımdır :|

    Bence bu dizi yasaklanmalı. Katılıyorum. İnsanları germekten başka hiç bir şey yapmıyor. Ben sağcıyım sen solcu... Ama aynı milletiz aynı toprakta yaşıyoruz. Birbirimize arka çıkmalı maziyi açıpta, birbirimize kin güdmemeliyiz...

    Ben o diziyi oynatan zihniyete basayım.

    Milleti germekten başka bişey yaptıkları yok.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    Serser1 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen de mi Ergenokoncusun? İçeri atarlar ha! Derinlerden gelen sese kulak ver! :)

    Ne zaman dinecek bu acılar.


    -----------------------------
    birileri türkiyenin üzerinden ellerini cektiği zaman..
    -----------------------------

     Adamlar ellerini nie çeksinler .Devletlerin namusu yoktur bende dünya devi olsam sömürürdüm :|

    edüt büdüt:alevilerid3e mhp cileride sevmem kıl olurum konuşmam :D bölücüyüm:d 


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bang-bang bunu yazdı:
    -----------------------------
    sindi ya ümmetçi olursun yada milliyetçi. meral akşener fettancı kadrosuda var dimi, bahçeli bişey demiyo hepsini barındırıyo, etnik unsurlar felan kardeş hristiyanlar kardeş, eeehee niye aleviler kardeş diil :) demekki neymiş milliyetçi diil ümmetçiymiş parti. + saten son akp aşkıyla gördük, bencebence kesin düzgün milliyetçi parti lazım + mhp eskiden güzel şeyler felan yapmış maraş gibi peki tıpkısınınaynısını fettancılara yapabilirmi hiiçsanmıyom kanka olmuşlar.
    -----------------------------

    Zaten MHP'nin uygulamak istediği rejim 'Milliyetçi Şeriat' tır.Kurulduğundan beri.Ümmetçilik gazınıda sevgili başbuğlarından almışlardır.Halbuki o verilen gaz, sadece milliyetçilik le olmadığını anlayıp partinin içine ümmetçiliğide katarak daha fazla oy amaçtır.Neyse uzatmiyim.. Yine Alparslan Bey çıktı karşımıza :| 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    MHP her hamlesiyle sözde milliyetçilik yapmaktadır zaten.ne parti eski partidir ne de ocaklar eski ocaklardır (hiç girmedin eskiden nasıl olduğu konusunda anlatılanları dinledim ve bugünkü durumu ocaktakilerden anlayabiliyoruz,)
    dedikleri gibi mhp  ne yaptığını bilmeyenm bir oluşum oldu.ümmetçi mi milletçi mi nedir?Bozkurt amblemi koyarlar her yere,ama ocaklarda islamiyet öncesi Türk tarihi konusunda bi bk anlatılmaz neredeyse.
    mhp kavgacı,serseri partisi olmaktan çıkıp ;(her mhpli böyledir demiyorum yanlış anlamayına ma bugün ocaklara gidenlerin mesela %9o ı kavga olduğunda çağıracak adamım olsun diye gidiyor) bilgili,kültürlü insanları milliyetçi bir çizgide içinde bulunduracak bir parti olmalıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Antioksidan kardeşim dediklerinin bir kısmına katılıyorum eski ocaklarla şimdiki ocaklar arasında epey fark var ama devlet bahcelinin yaptıgı çalışmalarla aynı seviyeye gelecek inş.Eski Ocak başkanlarını görevden aldı yerine üniversite öğrencileri getiriliyor hocalar Turk-İslam Tarihi ve islamiyetten önce Turk Tarihi hakkında seminerler veriyor ve nezih bir ortam yaratılmya çalışılıyor kavga açısındanda en azından benim bulundugum gittigim ocak için söyliyeyim davaya edilen hakaret dışında şahsi meseleler ocaga taşınmaz hatırla sevgili konusuna gelince Biraz yanlı davranılıyor ortada bi gerçek varsa tarafsız açıdan bakmak gerekir.Örnegin öğrenci hareketlerinde hep bir taraftan bakılıyor olaya Dursun Önkuzu nun Hunharca Ciğerlerine Hava Basılarak öldürülmesini anlatmıyor Daha tarafsız olsa guzel olur

    De Get Yalan Dünya...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    AciyaGulmek bunu yazdı:
    -----------------------------
    Antioksidan kardeşim dediklerinin bir kısmına katılıyorum eski ocaklarla şimdiki ocaklar arasında epey fark var ama devlet bahcelinin yaptıgı çalışmalarla aynı seviyeye gelecek inş.Eski Ocak başkanlarını görevden aldı yerine üniversite öğrencileri getiriliyor hocalar Turk-İslam Tarihi ve islamiyetten önce Turk Tarihi hakkında seminerler veriyor ve nezih bir ortam yaratılmya çalışılıyor kavga açısındanda en azından benim bulundugum gittigim ocak için söyliyeyim davaya edilen hakaret dışında şahsi meseleler ocaga taşınmaz hatırla sevgili konusuna gelince Biraz yanlı davranılıyor ortada bi gerçek varsa tarafsız açıdan bakmak gerekir.Örnegin öğrenci hareketlerinde hep bir taraftan bakılıyor olaya Dursun Önkuzu nun Hunharca Ciğerlerine Hava Basılarak öldürülmesini anlatmıyor Daha tarafsız olsa guzel olur
    -----------------------------

    Bir yanlışı düzeltmek için yazıyorum, yanlış anlaşılmasın.

    Dursun Önkuzu kendisini aşşağı atmış ölüme teşebbüs etmiştir. Yapılan incelemelerde darp vs.. şeye rastlanamamıştır. Yanlış bilgi vermeyelim lütfen! 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Serser1
    Serser1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek
    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------

    özür dileyecek insanlarda şeref haysiyet olursa dilerler hoş dilenince bişey degişmez bu gune kadar yapılan katliamlardaki sanıkların mahkemeler den sırtları sıvazlanıp yollandıklarını biliyoruz.özür dilemezler ama oy zamanı gelince el etek öperler.kendileri uşak ve kişiksiz oldugu icin herkezi oyle sanıp utanmadan yeni elbiseler dikmekten yeni kimlik vermekten bahsederler.


    -----------------------------
    açtıkları mahkemede de kendilerinin cani olarak gösterildğini söylüyorlar..we böylece yaptıklarını sawunuyorlar zaten..

    dil, kültür, renk değil..emektir yüce olan..
Toplam Hit: 8110 Toplam Mesaj: 52