Alevilerden MHP"Ye Tepki
-
Şimdi kimi şerefsiz demış kimi haysiyetsız demış kimi uşak demış. Ben mhplıyım. Bana görede siz uşaksınız. Eski defterleri karıştırmaya devam ettiğiniz sürece Bu kan durmaz. Alevilerden şuana kadar nefret falan etmıyordum ama yukarıdakı o virüsmü ne onnun yazdıklarından sonra nefret etmeye başladım. Çünkü bir görüşe mensup kişileri şerefsiz diye nıtelendırerek şerefsizliğin alasını yapmış haberı yok. Eleştrin eyvallah. Ama hayvanlaşmadan
-
Bknz: MHP yi kim kurmustur? Alparslan turkeş, Alparslan turkey kimdir ? CIA :)
-
Davul zurna az ya. Devam edin
-
ULKUHAN bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
birileri türkiyenin üzerinden ellerini cektiği zaman..
-----------------------------birileri Tükiyenin üzerindeki elleri bükünceye kadar
-----------------------------
aynen kardesım cektıgı zaman degıl bız cektırmesını bılmelıyız
-----------------------------dimi hadi teşkilatlanıp liselileri aramıza katalım kavga için gelsinler biz doğru yola sokarız adma vuralım, kürtleri, alevileri öldürelim, şeriatçıların şeyinden tavana asalım...
Hocam bırakın bu gazlı ayakları Türkiye üzeirnde şu anda 32 devlet istihbarat çalışmöası yapyor.Kültürü yozlaştırmak için gri propaganda..Buna karşı birşey yapılmıyor.Sen ne çektirmesini bilmeliyiz falan diyorsun ??Çektiremedi bizden önekiler biz dahada beter yöne gidiyoruz.Önce barış..Yurt içindeki barışı sağla sonra amerikayı mı feth edicen afrikayı mı naparsan yap
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------O zaman öldürülen 3-5 ermeni de soykırımdır :|
Bence bu dizi yasaklanmalı. Katılıyorum. İnsanları germekten başka hiç bir şey yapmıyor. Ben sağcıyım sen solcu... Ama aynı milletiz aynı toprakta yaşıyoruz. Birbirimize arka çıkmalı maziyi açıpta, birbirimize kin güdmemeliyiz...
Ben o diziyi oynatan zihniyete basayım.
Milleti germekten başka bişey yaptıkları yok.
-----------------------------maraşta olanları "katliam" olarak ifade ediyorlar zaten soykırım değil
@yakıntakip
mhpliyim demişsin kendi görüşündeki insanların yaptığı cahillik ve vahşeti ayıpyalan bunu yapanın şerefsiz ve haysiyetsiz olduğunu söyleyen birinden yada bu haksızlığa uğrayanların yanında olanlardan nefret etmen seni de o cahillerin içine sokmaz mı? maraşta yapılanlar şerefsizlik ve haysiyetsizlik değil mi?
kendi inancından ve kendi görüşünden olmayan masum insanları katletmek nasıl bir durum?
şimdi kimse çıkıp bu olayları yapanları savunmasın. sen alevilerden böyle bi durumda nefret ediyorsan o şerefsiz ve haysiyetsizlerden bi farkın kalmaz k. bakma ama şimdi onların yaptıklarını bana savunamazsın
bu arada sana göre biz kimin kimlerin uşağıyız?
bir ülkede her vatandaşın milliyetçi olması lazım. milletini ve milli değerlerini sevmeyen bi vatandaşın olmaması lazım. siz sadece milliyetçiliği değil ırkçılığı ve faşistlği de savunuyorsunuz.
..........
alevilerin kimseye bi zararı dokunmadığı ortadaydı. ama sırf kendi inancı ve kendi görüşünden ayrı diye yaşama hakları almayı kendilerine bi görev bilmiş olanlar insanlara(ne yazık ki) şerefsiz ve haysiyetsiz diyorum. o insanların ne olduklarını söylemek suçsa ayıpsa ben suçluyum ben ayıp ediyorum. o zman şimdi bende de nefret edin beni de ayıplayın
bu zihniyet kafalardan silinmedikçe hep aynı yerimizde duracağız zaman zaman geri gideceğiz
-
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
Davul zurna az ya. Devam edin
----------------------------- -
vay be. :) bende bir Mhp'liyim. Tüm Mhp'lilere hakaretler edilmiş. :)))
Şimdi burada yani sanalda Mhp'lilere hakaret edenler eğer gerçek hayattada Mhp'lilerin yanında böyle konuşuyolarsa eyvallah. ama gerçek hayatta tam tersini yapıyolarsa Mhp'lilere hakaret edemiyolarsa işte o zaman kalplerini s****. Erkekliklerini s****.
-
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
Şimdi kimi şerefsiz demış kimi haysiyetsız demış kimi uşak demış. Ben mhplıyım. Bana görede siz uşaksınız. Eski defterleri karıştırmaya devam ettiğiniz sürece Bu kan durmaz. Alevilerden şuana kadar nefret falan etmıyordum ama yukarıdakı o virüsmü ne onnun yazdıklarından sonra nefret etmeye başladım. Çünkü bir görüşe mensup kişileri şerefsiz diye nıtelendırerek şerefsizliğin alasını yapmış haberı yok. Eleştrin eyvallah. Ama hayvanlaşmadan
-----------------------------hangi fraksiyondan olman beni zerre kadar ilgilendirmez ben katliamcı ve bunlara destek veren zihniyetlere yorumumu yaptım + saldırmak amaclı kisi belirterek yazman saçmalık sen bi başkasının yorumundan bi kesime karşı aniden nefret duyuyorsan ki umrumda degil bu o kisinin yorumundan degil senin bu yaşına kadar oturmamış karekterinden ve bilgisizliginden kaynaklanır.belki başka birinin yorumundan sonrada 90 derece donersin var o potansiyel sende.
-
Sen benım ne demek istediğimi gayet güzel anladın. Serefsiz diyerek yorum yapılmaz. Eleştırı olmaz Haa sen eğer mhplilere sefersız dıyorsan bende sana şerefsiz diyorum o kadar karakterımı falan ggeç
-
ben yorumumun arkasındayım alıntı yaparak yazdıgımı tekrar oku ve uzatma
