folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Algı Ve Dikkat Eksikliği..



Algı Ve Dikkat Eksikliği..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Kafana göre ilaç alma hocam. Bende de var aynı sorun fakat ileri düzey değil.Pekmezdir, çörek otudur idare ediyorum ama en kısa zamanda tekrar doktora gitmeyi düşünüyorum.Kontrolleri aksatmıştım öncesinde. Arkadaşların tavsiyelerine ek olarak bir endokronoloji uzmanına da görünmeni tavsiye ederim.

    literatur tarafından 02/Ağu/13 14:38 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    sigara kullanıyormusun...?


    :) mutluyum, huzurluyum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek
    buruksu bunu yazdı

    sigara kullanıyormusun...?

    Yok hocam alkolde bi süredir yok ve uyuşturucu maddeleri bu arada doktora gidemedim amk yanıyo antalya 


    ZalımMadam.10.07.24
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RDxMaster
    RDxMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Sigara içmeden önce hiç birşeyi düşünmezdim hayal kurma vaktinde hayal kurardım düşünmem gerektiği zaman düşünürdüm . Şimdi hala içiyorum günde 2 pakete yakın sürekli kafam dolu sürekli düşünüyorum herşeye takıyorum en ufak hareketimi bile düşünüyorum sürekli boş şeylerle meşgul kafam hiç birşeye tam olarak kendimi veremiyorum ama hala bırakamıyorum sigarayı sigarasız bir hayat düşünemiyorum a k :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    bu aralar yogun sigara kullanıyorum, bende havanın sıcak oldugu günler müthiş bi tembellik, dikkat eksikligi isteksizligine sebep oluyor :/


    :) mutluyum, huzurluyum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    yoğur suyu sabahları

     


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    yoğurt suyu çok iyi sonuç alırsın


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
Toplam Hit: 2040 Toplam Mesaj: 18