folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ali Agaoglu`Na Nasil Ulasabilirim?



Ali Agaoglu`Na Nasil Ulasabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    BosphorusPasha bunu yazdı

    bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :) 

     

    şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama  bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor, 

     

    gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D 

     

    neresinde istanbulun haci ? atlar gelirim harbiden projem ciddi birkac is adamina daha yazdimda agaoglu daha bir muhtemel gorunuyo bu konuda

    abü daha persembe veya carsamba akşamı burdaydı 

    ben beylerbeyindeyim Delfino kafeye gelir o yanında 5-6 araba daha gelir dıdısının dıdısı okeye 4. elemanları işte, sabaha kadar takılır benim de ev kafenin karsısında, haber veririm sana gelirse bnir gün lakin bu adam gec geliyo yahu 11den erken zannetmiyorum geleceğini.

    Oyun ortasında da gidip 'abi projem var' demek uygunsuz olur sanki ?

    Böyle adamlara da nasıl açılır ki ? Günde kaç eleman 'projem var', 'abi para' vs.. diye yanına uğruyordur. Görünüşte babacan bi abiye benziyor ama, günde 10 kişi yanına gelse, oda sıkılır.

    Tanıdık birileri falan tanıştırsa bir şekidle daha etkili olur düşüncesindeyim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    Fazla sağlam bir şey için ben de kendisine bir mail çaktım ama geri dönüş olmadı. Konuyu izliyorum bana da lazım ulaşmak için bir yol.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ffjoness
    ffjoness's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2013
    Dişi

    Elbette ki ulaşabilirsiniz.Bütün iletişim türlerini deneyebilirsiniz.Mail atabilirsiniz ,her gün düzenli olarak.Posta hafta da bir gün.Danışmanlarını üç günde bir arayarak.Holdinge gidip herhangi bir departmandan biriyle arkdaş olmaya çalışın.Mutlaka bir önerisi olacaktır.Yani sümük gibi bi şey olunn yapışınn.Ali Ağaoğlu adına twitter hesabı almıştı bi ögrenci onunla tanışmış burs falan vermişti.O hesabı takip edin ve hergün ordan bu isteğinizi twittleyin ve mesela  Ağaoğlu ile tanışamadığım 35.gün deyin  bunu bıkmadan yaparsanız illa ki bi cevap gelecektir.Ya verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı polis kapınıza gelir yada Ağaoğlunun şoförü.Belki hemen yanıt alırsınız, belki de 6 ay sonra , belkide hiç yanıt alamazsınız.hiç yanıt alamazsanız hedef değiştirin yöntemleri biliyorsunuz.Ağaoğlu magazin tarafı gelişmiş bir patron illa ki projenizi dinleyecek birileri vardır.projenize inanıyorsanız mutlaka birileri de inanır.

    Kolay Gelsin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Bi röportajında arabalarımı kimseden saklamıyorum, yiğidin malı meydandadır. İsteyen gelip yakından görebilir, sürüş testi yapabilir. Demişti. Ulaşmak çok zor olmasa gerek o.O


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    zumsuk bunu yazdı
    BosphorusPasha bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    BosphorusPasha bunu yazdı

    bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :) 

     

    şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama  bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor, 

     

    gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D 

     

    neresinde istanbulun haci ? atlar gelirim harbiden projem ciddi birkac is adamina daha yazdimda agaoglu daha bir muhtemel gorunuyo bu konuda

    abü daha persembe veya carsamba akşamı burdaydı 

    ben beylerbeyindeyim Delfino kafeye gelir o yanında 5-6 araba daha gelir dıdısının dıdısı okeye 4. elemanları işte, sabaha kadar takılır benim de ev kafenin karsısında, haber veririm sana gelirse bnir gün lakin bu adam gec geliyo yahu 11den erken zannetmiyorum geleceğini.

    Oyun ortasında da gidip 'abi projem var' demek uygunsuz olur sanki ?

    Böyle adamlara da nasıl açılır ki ? Günde kaç eleman 'projem var', 'abi para' vs.. diye yanına uğruyordur. Görünüşte babacan bi abiye benziyor ama, günde 10 kişi yanına gelse, oda sıkılır.

    Tanıdık birileri falan tanıştırsa bir şekidle daha etkili olur düşüncesindeyim.

    klasor halinde onune birakirim projemi, musait bir zamaninizda incelersiniz gibi bir laf edip cikarim, zaten begenirse doner bana begenmezse allah kerim

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı

    bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :) 

     

    şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama  bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor, 

     

    gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D 

     

    vay mk o kadar parası olan adamda sen ben gibi okey mi oynuyor yani şimdi O_o
    geldiği zaman bana pm at hacı gidip yancılık yaparım, gazozu tostu beleşe getirirsem yine iyi :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı
    BosphorusPasha bunu yazdı

    bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :) 

     

    şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama  bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor, 

     

    gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D 

     

    vay mk o kadar parası olan adamda sen ben gibi okey mi oynuyor yani şimdi O_o
    geldiği zaman bana pm at hacı gidip yancılık yaparım, gazozu tostu beleşe getirirsem yine iyi :D

    Kesin tualet falan siciyodur bi uuuuvvv dusunsene megan fox ikiniyor ali abi de ayni ikinnnn abiiiii


    delimiyim ben?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    3 sayfa çene suyu amk

    sanki ulaşılamaz amk görende bill gates sanacak bu arada adam iş adamı herif ne anlar senin projenden amk :)

    ama illada ulaşmak istiyorsan yeğeni var hakkı ona mention yap mütevazı insanlar cevap verir

    https://twitter.com/hakkiagaoglu
    http://instagram.com/hakkiagaoglu

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

     

    BİLL E ULASICAK VARSA ODA BURDAN OLASSIN :) 


    Angaralıyız Laa....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    yaa adamı allah yaptınız burada git şirketine bul genel müdürünü anlat bukadar tırlamaya gerek varmı sağlam fikrin varsa

     

     

     

     


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
Toplam Hit: 12002 Toplam Mesaj: 42