Ali Agaoglu`Na Nasil Ulasabilirim?
-
BosphorusPasha bunu yazdıyolbulucu bunu yazdıBosphorusPasha bunu yazdı
bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :)
şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor,
gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D
neresinde istanbulun haci ? atlar gelirim harbiden projem ciddi birkac is adamina daha yazdimda agaoglu daha bir muhtemel gorunuyo bu konuda
abü daha persembe veya carsamba akşamı burdaydı
ben beylerbeyindeyim Delfino kafeye gelir o yanında 5-6 araba daha gelir dıdısının dıdısı okeye 4. elemanları işte, sabaha kadar takılır benim de ev kafenin karsısında, haber veririm sana gelirse bnir gün lakin bu adam gec geliyo yahu 11den erken zannetmiyorum geleceğini.
Oyun ortasında da gidip 'abi projem var' demek uygunsuz olur sanki ?
Böyle adamlara da nasıl açılır ki ? Günde kaç eleman 'projem var', 'abi para' vs.. diye yanına uğruyordur. Görünüşte babacan bi abiye benziyor ama, günde 10 kişi yanına gelse, oda sıkılır.
Tanıdık birileri falan tanıştırsa bir şekidle daha etkili olur düşüncesindeyim.
-
Fazla sağlam bir şey için ben de kendisine bir mail çaktım ama geri dönüş olmadı. Konuyu izliyorum bana da lazım ulaşmak için bir yol.
-
Elbette ki ulaşabilirsiniz.Bütün iletişim türlerini deneyebilirsiniz.Mail atabilirsiniz ,her gün düzenli olarak.Posta hafta da bir gün.Danışmanlarını üç günde bir arayarak.Holdinge gidip herhangi bir departmandan biriyle arkdaş olmaya çalışın.Mutlaka bir önerisi olacaktır.Yani sümük gibi bi şey olunn yapışınn.Ali Ağaoğlu adına twitter hesabı almıştı bi ögrenci onunla tanışmış burs falan vermişti.O hesabı takip edin ve hergün ordan bu isteğinizi twittleyin ve mesela Ağaoğlu ile tanışamadığım 35.gün deyin bunu bıkmadan yaparsanız illa ki bi cevap gelecektir.Ya verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı polis kapınıza gelir yada Ağaoğlunun şoförü.Belki hemen yanıt alırsınız, belki de 6 ay sonra , belkide hiç yanıt alamazsınız.hiç yanıt alamazsanız hedef değiştirin yöntemleri biliyorsunuz.Ağaoğlu magazin tarafı gelişmiş bir patron illa ki projenizi dinleyecek birileri vardır.projenize inanıyorsanız mutlaka birileri de inanır.
Kolay Gelsin
-
Bi röportajında arabalarımı kimseden saklamıyorum, yiğidin malı meydandadır. İsteyen gelip yakından görebilir, sürüş testi yapabilir. Demişti. Ulaşmak çok zor olmasa gerek o.O
-
zumsuk bunu yazdıBosphorusPasha bunu yazdıyolbulucu bunu yazdıBosphorusPasha bunu yazdı
bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :)
şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor,
gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D
neresinde istanbulun haci ? atlar gelirim harbiden projem ciddi birkac is adamina daha yazdimda agaoglu daha bir muhtemel gorunuyo bu konuda
abü daha persembe veya carsamba akşamı burdaydı
ben beylerbeyindeyim Delfino kafeye gelir o yanında 5-6 araba daha gelir dıdısının dıdısı okeye 4. elemanları işte, sabaha kadar takılır benim de ev kafenin karsısında, haber veririm sana gelirse bnir gün lakin bu adam gec geliyo yahu 11den erken zannetmiyorum geleceğini.
Oyun ortasında da gidip 'abi projem var' demek uygunsuz olur sanki ?
Böyle adamlara da nasıl açılır ki ? Günde kaç eleman 'projem var', 'abi para' vs.. diye yanına uğruyordur. Görünüşte babacan bi abiye benziyor ama, günde 10 kişi yanına gelse, oda sıkılır.
Tanıdık birileri falan tanıştırsa bir şekidle daha etkili olur düşüncesindeyim.
klasor halinde onune birakirim projemi, musait bir zamaninizda incelersiniz gibi bir laf edip cikarim, zaten begenirse doner bana begenmezse allah kerim
-
BosphorusPasha bunu yazdı
bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :)
şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor,
gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D
vay mk o kadar parası olan adamda sen ben gibi okey mi oynuyor yani şimdi O_o
geldiği zaman bana pm at hacı gidip yancılık yaparım, gazozu tostu beleşe getirirsem yine iyi :D -
Jilet_Boris bunu yazdıBosphorusPasha bunu yazdı
bu akşam bizim burda değil, burda olsaydı arabasının camına not bırakırdım senn için :)
şaka bi yana eger gayet cddiysen kendin gel ayagına? istanbuldaysan haber verrim sana geldiği zamanlar, haftada 2 kere keir ortalama bazen hiç gelmiyor bazen de haftada 4 gece gelebiliyor,
gelince yan masada oturablirsin cafede takılıyor okey oynuyo yavsak :D
vay mk o kadar parası olan adamda sen ben gibi okey mi oynuyor yani şimdi O_o
geldiği zaman bana pm at hacı gidip yancılık yaparım, gazozu tostu beleşe getirirsem yine iyi :DKesin tualet falan siciyodur bi uuuuvvv dusunsene megan fox ikiniyor ali abi de ayni ikinnnn abiiiii
-
3 sayfa çene suyu amk
sanki ulaşılamaz amk görende bill gates sanacak bu arada adam iş adamı herif ne anlar senin projenden amk :)
ama illada ulaşmak istiyorsan yeğeni var hakkı ona mention yap mütevazı insanlar cevap verir
https://twitter.com/hakkiagaoglu
http://instagram.com/hakkiagaoglu -

BİLL E ULASICAK VARSA ODA BURDAN OLASSIN :)
-
yaa adamı allah yaptınız burada git şirketine bul genel müdürünü anlat bukadar tırlamaya gerek varmı sağlam fikrin varsa
