Alkol Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herturlumu
    herturlumu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Siktir et hocam... Bende senin gibiyim... Sene 97 den(17 yaş) beri Ayda en fazla 3 gün İÇMİYORUM... Bi bok olduğu da yok. böle rahatım aq... Arada bi senin gibi bırakayım diyorum olmuyor. Önemli olan içerken zevk almak. Tek tavsiyem stresliyken, moralin bozukken içme hep neşeliyken iççç... Afiyet olsun...


    ...AİLE ÇOCUĞU...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    yapacak bişey yoq hacı zevk almaya bak :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    özel klinik veya doktor yardımını denemekten başka şansın yok bence. rene hocanında önerisi kulağına küpe olsun

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    aynı sorun bendede var 1 senedir ..ki hiç bi derdim de yok hiç hatunada aşık değilim


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaBLo_eSCoBaR
    PaBLo_eSCoBaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2004
    Erkek

    bir iki tane değilde abart biraz bi kaç akşam üst üste yada bi kaç hafta(adamına göre değişir) sızana kadar iç  paran kalmasın sağlığın hafiften bozulsun sonra düzene girer.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bende de alkol bağımlılığı gibi bi sorun wardı nasıl insan suya susuosa ben alkole susuodum kısa zaman öncesine kadar we her gece en az bi 35lik wodka içiodum we bu her gece dewam ediodu ben bunu sek nescafeyle bastırdım şuanda nerdeyse 3 saatte 1 kahwe içiorum beni çok pis yatağa düşürmüştü su bile alamıodum tek yaşadığımdan dolayıda kimse bakamıodu bana o gün karar werdim bırakmaya we 4 gün hiç uyumadım ölüodum uykusuzlujtan ama uyuyamıodum sürekli alkol istiodu canım şuanda baya bıraktım bunu tamamen istersen oluo bn hasta olmasam o kadar belki bende hala içiodum bi ara ölücem demiştim... 


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serdar905
    serdar905's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    usta,yasin kac bilmiyorum ama ben askerden once alkoligin tekiydim..Lan askere bi gittim,duvarlara tirmaniyorum ama farkinda degilim nedeninin alkol oldugu..mal gibi olmusuz orda,guzelim saclar gitmis,osturuk kokulu kogusta uyuyosun bide,adamin aklina alkol gelmiyo bile,gerci usta birliginde ictik ama dozunu kaciramiyorsun haliyle...

    askerlik bitti geldik,isede basladik...iciyoz gene arada ama oyle hergun degil..gece siftim oludugu zaman 15 gun zaten icilmiyor..

    sana tavsiyem:

    1-askerlik yapmadiysan ASKERE GIT:-)))))

    2-askerlik yapmissan,bi is bul ve sadece  GECE VARDIYASINDA CALIS:-))))))

     

    KOLAY GELSIN!

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    bende çok içiyodum senin gibi.dükkanı kapar direk meyhanmeye dalardık arkadaslarla.tadında bırakırdım sadece bira içerdim.ne olduysa bundan 2 ay önce oldu.alt takımlarda sorun olmaya basladı sürekli kasıntı, agrı  ,penis kıpkırmızı oluyodu.hemen solugu doktorda aldım.nese baktı mallara ilaç yazdı.yazdıgı ilaçlar mantar hastalıgı ilaçları.alkolle alakalı olup olmadıgını sordum.mantarın mayalı içeçeklerle beraber çok yuymlu calıstıgını söledi yani mantara zemın hazırlamısım içerek.verdiği bi sprey var.aman yarabbim yok öle bi acı yemin ederim sıkarken gözlerimden yas gelio.artık ne alkol ne mayalı içki. 


    Telegram @WVesselam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Hocam bu tür bagımlılık derecesine gelmiş olaylarda ilk once kendin istemen lazım kendin istemeden bırakamazsın. Uyuyamıyorsan bırak uyuma ama da içme kararlı ol çok zorlarnırsan tedavi ol....


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bende ictimmi ya tam icerim ya hic icmem..Boyle 3 senedir bu durumdayim sigaradan cok icki tuketiyorum..Sigarayi birakirim ickiyi hic bir zaman.Insan farkindan olmadan alkolik oluyor..Yani sana diyecegim kisa zamanda doktora gorun yoksa birakamazsin..


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
Toplam Hit: 3817 Toplam Mesaj: 21