folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Alkol Ve Sigaraya 6 Ayda Bir Otomatik Zam !



Alkol Ve Sigaraya 6 Ayda Bir Otomatik Zam !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    konu gizli olsa nelerrr nelerrr derdim.

    bi mürit de sigara bıraktırıyo demiş. asıl kaçakçıların işine yarıyo. başkabişey olduğu yok.

    anamızı alıp gitmedik,anamıza göz diktin tayyeap.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Br_m-lgj1es

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    sigarayı bırakmışım misler gibi...(5 sene oluyor)

    Diablo'yu beleşe ne zaman oynayacaz siz ondan haber verin...

     


    Acaip derecede agresifim !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    cicosz bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Destekliyorum.

    Zamların sigarayı bırakmamda büyük etkisi oldu. 


    -----------------------------

     

    ben de doğalgaza yapılan zammı destekliyorum..artık eve yemek yapmıyorum dışardan söylüyorum daha ekonomik oluyor ;)


    -----------------------------

    zaten amaç bu olsa gerek

    insanların ümügünü sıkarak yapılan yolların 4-5 köprülerin ta zına scam

    çalış sisteme harca çalış sisteme harca

    amerikan yaşam sitili

     

    fatura ödeme sistemi var ve her gün gördügüm  olay aynı

    insanlar 10 tl lik faturayı kredi kartı ile yatırmak istiyor  ki bazen limiti yetmıyor cebinde yok kartta yok

     

    al sana gelişen refah türkiye


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    malboroyu bırakır indigo içerim ha ona da yetmesin tütün alır sarıp içerim yine içerim.bıraktırmaya yönelik olmadığını hepimiz biliyoruz boşa sallamayın.ben içmiyorum giren çıkan yok diyip sıyrılıyorsunuz.zaten ona buna ses etmeyerek bu hale geldik. 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Zammı ? Ne Zammı ? Zam Ne Arar La Hükümette Güncellemedir O :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    günlük 3 paket uzun gri west içiyorum.

    isterse %9659549469 zam yapsın.

    avatar'ın hakkını ver mayk!

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    günlük 3 paket uzun gri west içiyorum.

    isterse %9659549469 zam yapsın.

    avatar'ın hakkını ver mayk!


    -----------------------------

    zaten sen böyle gidersen bi 6 ay sonraki zammı göremessin 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    günlük 3 paket uzun gri west içiyorum.

    isterse %9659549469 zam yapsın.

    avatar'ın hakkını ver mayk!


    -----------------------------

    zaten sen böyle gidersen bi 6 ay sonraki zammı göremessin 


    -----------------------------

    ohohohoho :D Hocam cidden günde 3 paket içiyorsan artık ciğerler kavurma kıvamına gelmiştir :D


    O da yok.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende internete zam gelirse destekleyecem.interneti bırakmada ii oluyor


    -----------------------------
    Adam s*kmiş birakmiş gören olmamiş :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    beyler lütfen bu zam değil..

    zamcık.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
Toplam Hit: 7516 Toplam Mesaj: 81