Allah Diyen Karga...
-
bagnaz nedir bilmediğin belli..bağnaz bi insanın bi fikre körü körüne bağlanması demek ülkemizde müslümanlık hiç araştırılmadan bilinmeden tapılıyo..bu adamlar kuranı kerim i bile okumamış adamlar..sen gelmş bana bağnaz diyosun ben din konusunda çok araştırma yaptım...kendi doğrularımı aradım ..karga allah falan diyemez saçmalıktır asıl bağnazlık budur...
-
Bizim hayvanklar almei yakinda zikir e gececek ya hocam birakin hayvanlar nasil otuyolarsa kukruyolarsa miyavliyosa havlasin vs. sen bilime egitime tap yakinda cidden memleketim hindistan olacak.secimlerde bile sag gosterip sol vuran bi memleketten bilim adina anlamli aciklamalar gelmezki dinine yanayim.gazetede okuyorum surekli japon bilim adamlari ingiliz bilimadamlari alman bilimadamlari nerde bizim turk bilimadamlari.arastirin o zaman o karga veya aslan neyse hayvanin bizi inandirabiliceginiz tezinizide yutalim olayi.ama bu sekilde osmanlinin parcalanma donemi turkiye si halki ahvali hallerindeyiz silkelenin.
-
Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.
Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !
Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.
Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...
-
Nerde abi nerde araştırma yapıcak.Sen müslümanlara bağnaz diyosun ama sen körü körüne Müslümanların hepsi bağnazdır onlar şöyledir böyledir diyosun sen tam bir bağnazsın!Yazık diyorum sana:)
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.
Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !
Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.
Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...
-----------------------------bak kötü konuşucam olmuyucak.. allaha tapılmaz kuranı kerimde allah a tapılmaz ona saygı gösterilir o sevilir diye yazıyo allh allah allah allah diye tapıyosunuz..kitap okumuyosunuz,araştırmıyosunuz...abdest almadan okutturmadıgınız kuranı kerimi bile o kadar konuşmanıza ragmen açıp okumamışşınız bu nasıl müslümanlık??
-
Lan mal kötü konuş sen anca klavye delikanlılığı yaparsın.
Hala bana ukalalık yapıyor ya Kur'an-ı okumadan.
Necm Suresi:
Nimeti veren Allah `ken, O`ndan başkasına yalvarıp tapmak nankörlüktür. Bu ayeti kerimede ne diyor iyice oku !
Bak gözüm sen benim seviyemde değilsin. Kusura bakma bu son yazım.
Önce adam ol, sonra efendi ol, daha sonra araştırma yap, karsındakini hor görme ki başkasıda seni hor görmesin. Ve asla ama asla bilmeden biliyormuş havasına girme.
Biliyorsan Konuş İbret Alsınlar, Bilmiyorsan Sus Adam Sansınlar...
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Lan mal kötü konuş sen anca klavye delikanlılığı yaparsın.
Hala bana ukalalık yapıyor ya Kur'an-ı okumadan.
Necm Suresi:
Nimeti veren Allah `ken, O`ndan başkasına yalvarıp tapmak nankörlüktür. Bu ayeti kerimede ne diyor iyice oku !
Bak gözüm sen benim seviyemde değilsin. Kusura bakma bu son yazım.
Önce adam ol, sonra efendi ol, daha sonra araştırma yap, karsındakini hor görme ki başkasıda seni hor görmesin. Ve asla ama asla bilmeden biliyormuş havasına girme.
Biliyorsan Konuş İbret Alsınlar, Bilmiyorsan Sus Adam Sansınlar...
-----------------------------ya biraz laik olun saçma saçma konuşmayın..karga allah demiş bu mümkün mü salak olmayın biraz zeki olun..bi karga nasıl allah der ya moron musunuz nesiniz
-
clinique bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.
Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !
Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.
Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...
-----------------------------bak kötü konuşucam olmuyucak.. allaha tapılmaz kuranı kerimde allah a tapılmaz ona saygı gösterilir o sevilir diye yazıyo allh allah allah allah diye tapıyosunuz..kitap okumuyosunuz,araştırmıyosunuz...abdest almadan okutturmadıgınız kuranı kerimi bile o kadar konuşmanıza ragmen açıp okumamışşınız bu nasıl müslümanlık??
-----------------------------
kötü konuşsana bakiyim?.sen kime müslüman değilsin diyorsun?yaptığın yorumlara bak.sen git bir doktora kurak burun boğaz bölümüne tamam mı canım? eğer kulaklarımda sorun yok diyorsan ses kartını kontrol et oke?okumamış araştırmamış cahiller diyorsun.senin okumadığın belli ki konuşuyorsun.. laflarına dikkat et..! kimse yorumlarında kargaya tapalım demiyor.Hem Allah'a tapılmaz, inanılır.Saygı gösterilir sevilir kurallarına uyulur..
imanın kimde olduğu belli olmaz..
-
Lan göt, yazmayacam diyorum illa yazdırıyorsun. Biz de karga demiş mi dedik. Okuma ve duyma özürlü salak. Kafasını s.ktimin malı.
Sen diyorsun ki orada Allah sesi yok. Ben diyorum ki iyi dinle. Karga çıkarmıyor olabilir ama allah die ses var. Her sözünde göt oluyorsun. en sonunda küfüre başvuruyorsun.
Al malsın amk sen. Senin o yobaz kafanı sikim.
Yeter lan susuyoruz susuyoruz kendinizi bir bok sanıyorsunuz.
Şerefsiz..
-
Olm sen nası bi adamsın ya..Lan tapıyosunuz öyle bişey yok okumamışsınız bağnazsınız diyosun Emir abi sana ordan ayet gösterio.Döt oluyosun sonra gene en başa dönüyosun:) bağnazsın işte! körü körüne inandığın şeyin yanlış olmasına katlanamıyosun sen kaybetmeye ve ezilmeye mecbursun! Bizlere hayat veren,dünyayı yaratan Allah isterse kargayada ismini zikrettirir ağaca da secde ettirir!Denizi 2'ye böledebilir.
