folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Allah Diyen Karga...



Allah Diyen Karga...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clinique
    clinique's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    bagnaz nedir bilmediğin belli..bağnaz bi insanın bi fikre körü körüne bağlanması demek  ülkemizde müslümanlık hiç araştırılmadan bilinmeden tapılıyo..bu adamlar kuranı kerim i bile okumamış adamlar..sen gelmş bana bağnaz diyosun ben din konusunda çok araştırma yaptım...kendi doğrularımı aradım ..karga allah falan diyemez saçmalıktır asıl  bağnazlık budur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Bizim hayvanklar almei yakinda zikir e gececek ya hocam birakin hayvanlar nasil otuyolarsa kukruyolarsa miyavliyosa havlasin vs. sen bilime egitime tap yakinda cidden memleketim hindistan olacak.secimlerde bile sag gosterip sol vuran bi memleketten bilim adina anlamli aciklamalar gelmezki dinine yanayim.gazetede okuyorum surekli japon bilim adamlari ingiliz bilimadamlari alman bilimadamlari nerde bizim turk bilimadamlari.arastirin o zaman o karga veya aslan neyse hayvanin bizi inandirabiliceginiz tezinizide yutalim olayi.ama bu sekilde osmanlinin parcalanma donemi turkiye si halki ahvali hallerindeyiz silkelenin.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.

    Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !

    Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.

    Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...

     


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Nerde abi nerde araştırma yapıcak.Sen müslümanlara bağnaz diyosun ama sen körü körüne Müslümanların hepsi bağnazdır onlar şöyledir böyledir diyosun sen tam bir bağnazsın!Yazık diyorum sana:)

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clinique
    clinique's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.

    Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !

    Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.

    Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...

     


    -----------------------------

    bak kötü konuşucam olmuyucak.. allaha tapılmaz kuranı kerimde allah a tapılmaz ona saygı gösterilir o sevilir diye yazıyo allh allah allah allah diye tapıyosunuz..kitap okumuyosunuz,araştırmıyosunuz...abdest almadan okutturmadıgınız kuranı kerimi bile o kadar konuşmanıza ragmen açıp okumamışşınız bu nasıl müslümanlık?? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Lan mal kötü konuş sen anca klavye delikanlılığı yaparsın.

    Hala bana ukalalık yapıyor ya Kur'an-ı okumadan.

    Necm Suresi:

    Nimeti veren   Allah `ken, O`ndan başkasına yalvarıp tapmak nankörlüktür.  Bu ayeti kerimede ne diyor iyice oku !

    Bak gözüm sen benim seviyemde değilsin. Kusura bakma bu son yazım.

    Önce adam ol, sonra efendi ol, daha sonra araştırma yap, karsındakini hor görme ki başkasıda seni hor görmesin. Ve asla ama asla bilmeden biliyormuş havasına girme.

    Biliyorsan Konuş İbret Alsınlar, Bilmiyorsan Sus Adam Sansınlar... 


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clinique
    clinique's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lan mal kötü konuş sen anca klavye delikanlılığı yaparsın.

    Hala bana ukalalık yapıyor ya Kur'an-ı okumadan.

    Necm Suresi:

    Nimeti veren   Allah `ken, O`ndan başkasına yalvarıp tapmak nankörlüktür.  Bu ayeti kerimede ne diyor iyice oku !

    Bak gözüm sen benim seviyemde değilsin. Kusura bakma bu son yazım.

    Önce adam ol, sonra efendi ol, daha sonra araştırma yap, karsındakini hor görme ki başkasıda seni hor görmesin. Ve asla ama asla bilmeden biliyormuş havasına girme.

    Biliyorsan Konuş İbret Alsınlar, Bilmiyorsan Sus Adam Sansınlar... 


    -----------------------------

    ya biraz laik olun saçma saçma konuşmayın..karga allah demiş bu mümkün mü salak olmayın biraz zeki olun..bi karga nasıl allah der ya moron musunuz nesiniz 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    clinique bunu yazdı:
    -----------------------------
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin İslam üzerine hiç araştırma yapmadığın yazılarından belli. Kalkıpta burada bir şeyler biliyormus havasına girme.

    Sen anca 0-12 yaş arası çocukları kandırırsın bu sözlerinle. Bağnazlık illa ki İslamda olmaz. Körü körüne araştırmadan bağlılıktır. Sen daha doğru dürüst dinlememişsin bile kalkmıs Allah diye ses yok diyorsun orada. İyi dinle sen öncelikle. Tmm karga çıkarmıyor başkası söylüyor olabilir Allah diye ama sen çıkarmıyor diyorsun. Bir daha dinle !

    Tutarsız olma. İslam da bir tek Allah tapılır. Sense bizi herşeye taptırtıyorsun yorumlarınla.

    Neyse umarım bundan sonra biraz araştırma yaparsın...

     


    -----------------------------

    bak kötü konuşucam olmuyucak.. allaha tapılmaz kuranı kerimde allah a tapılmaz ona saygı gösterilir o sevilir diye yazıyo allh allah allah allah diye tapıyosunuz..kitap okumuyosunuz,araştırmıyosunuz...abdest almadan okutturmadıgınız kuranı kerimi bile o kadar konuşmanıza ragmen açıp okumamışşınız bu nasıl müslümanlık?? 


    -----------------------------
    kötü konuşsana bakiyim?.sen kime müslüman değilsin diyorsun?yaptığın yorumlara bak.sen git bir doktora kurak burun boğaz bölümüne tamam mı canım? eğer kulaklarımda sorun yok diyorsan ses kartını kontrol et oke?

    okumamış araştırmamış cahiller diyorsun.senin okumadığın belli ki konuşuyorsun.. laflarına dikkat et..! kimse yorumlarında kargaya tapalım demiyor.Hem Allah'a tapılmaz, inanılır.Saygı gösterilir sevilir kurallarına uyulur..

    imanın kimde olduğu belli olmaz..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Lan göt, yazmayacam diyorum illa yazdırıyorsun. Biz de karga demiş mi dedik. Okuma ve duyma özürlü salak. Kafasını s.ktimin malı.

    Sen diyorsun ki orada Allah sesi yok.  Ben diyorum ki iyi dinle. Karga çıkarmıyor olabilir ama allah die ses var. Her sözünde göt oluyorsun. en sonunda küfüre başvuruyorsun.

    Al malsın amk sen. Senin o yobaz kafanı sikim.

    Yeter lan susuyoruz susuyoruz kendinizi bir bok sanıyorsunuz.

    Şerefsiz.. 


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Olm sen nası bi adamsın ya..Lan tapıyosunuz öyle bişey yok okumamışsınız bağnazsınız diyosun Emir abi sana ordan ayet gösterio.Döt oluyosun sonra gene en başa dönüyosun:) bağnazsın işte! körü körüne inandığın şeyin yanlış olmasına katlanamıyosun sen kaybetmeye ve ezilmeye mecbursun! Bizlere hayat veren,dünyayı yaratan Allah isterse kargayada ismini zikrettirir ağaca da secde ettirir!Denizi 2'ye böledebilir.

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 6008 Toplam Mesaj: 41