Allah Diyen Karga...
-
clinique bunu yazdı:
-----------------------------:D zuha harbi salak adamım
-----------------------------
Gerçegi gördün ve doğru yolu burdun sen bir salaksın.Bunu kabullenmen güzel senin adına sevindim. -
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
arlong hislerimi okuyosun serefsizim :)
msn den emire bunuda dedim bunun gibi dengesiz adamlar yüzünden kemalistim , Atatürkçüyüm deyince dinsiz , kafir ilan ediliyosun.
-----------------------------ulan bizim din hocası wardı ben laik falan değilim ben müslümanım diyodu bize derste az sövmemiştim adama
-
evcillestirilmis kargalar papagandan daha hizli ve insan sesine daha yakin konusma yetenegine sahiptir. bir karga allah dese ne olur demese ne olur. inanmak icin karganin allah demesimi gerekli.dunyada bu kadar mucize varken...
-
Laik olun abi,feminist olun,fenomen oldun,cumhuriyetçi olun vs.:D abi ilginç:) ya kargada dememiş de olabilir ama karga da diyebilir.Denizi 2'ye bölen Allah bi kargaya Allah mı dedirtemiyecek?
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
Laik olun abi,feminist olun,fenomen oldun,cumhuriyetçi olun vs.:D abi ilginç:) ya kargada dememiş de olabilir ama karga da diyebilir.Denizi 2'ye bölen Allah bi kargaya Allah mı dedirtemiyecek?
-----------------------------allah denizi senin gözünün önünde 2 ye böldü sanırım?
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
arlong hislerimi okuyosun serefsizim :)
msn den emire bunuda dedim bunun gibi dengesiz adamlar yüzünden kemalistim , Atatürkçüyüm deyince dinsiz , kafir ilan ediliyosun.
-----------------------------tornavida bişey daha diycemde şimdi onuda kesin emire msnden solemişindir sen demiyeyim:)biliyon nasıl olsa
-
Laiklik nedir?
Din hocanın ve senin ilk önce bunu öğrenmeniz gerekir.
Ben laik bi insanım bu demek değildir ki müslüman değilim.
Laiklik ve müslümanlığı karsılastırmaktan vazgeçin. -
axi misin lan sen ?
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
axi misin lan sen ?
-----------------------------
:) galiba o -
Ben Kuran'da yazılanlara inanıyorum!Kendi gözümle görsem daha az inanırdım merak etme...O zaman sen neye inanıyosun?Gözünle görmediğin hiç bişeye inanmaman lazım değil mi!Bu devleti kim kurmuştur peki?Osmanlıyı kim kurmuştur?vs. senin gözünün önünde mi kurdular.Daha çok örneği var da vermiym ayıp olur:P
