

Amatörce Photoshop Kurtlar Vadisi :)
-
güzel taraflarını görmeye çalışmalı ;)
-
ben saçma buldum olay benim tarafından kapandı yinede saçmasapan
-
bu ne abi ya ben paintle bile bunda iyisini yaparım :)
-
endthe bunu yazdı:
-----------------------------bu ne abi ya ben paintle bile bunda iyisini yaparım :)
-----------------------------
yap o zmn -
çocuklarin resimleri koydun ne alaka hiç biri adamlara benzemio ben anlamadim :|
-
yaw dayı eline sağlık uğraşmışında çok berbat olmuş yaw bide çoçuk resimleriyle ne alaka :)
-
güzel olmuş lan =)
aferin hee çok beğendim =)
-
dostum sen takma bu patavatsızları :) güzel olmuş :)
-
bassaristhe bunu yazdı:
-----------------------------
çocuklarin resimleri koydun ne alaka hiç biri adamlara benzemio ben anlamadim :|
-----------------------------
Mantık çerçevesinde değerlendirilmesi gerekirse, çocukların o karede yer almasının nedeni; gelecek neslin şu anki güncel boyuttaki şiddet içerin konu ve temalardan ne kadar etkilendiğini göstermeyi amaçlamış örnek bir çalışma.Anlamlı bir çalışma olmuş, tebrikler.
-
Sen bence bize bi uğra eğer photoshop'a meraklıysan.Reklam olmasın www.photoshopmagazin.com
Toplam Hit: 6308 Toplam Mesaj: 29