folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amca Pijamamı Kesme



Amca Pijamamı Kesme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    daha izlemeye cesaret edemedim.Allah hepsine yardım etsin.


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
    kapil bunu yazdı

    ahh ulan içim cızz etti yeminle gözlerim doldu :(

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Noluyosa zaten kadina ve cocuklara oluyo en kotusude bu..


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Persebar
    Persebar's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2013
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Olan şeyler hoş değil ama beddua yakışmıyor bir çocuğun ağzına.

    postu atarken içinde art niyet olmadığını gayet iyi biliyorum ama emin ol böyle bir durumda sen,ben olsak aynısını yapardık hiç yapmayalım demeyelim şimdi durum ortada akşam otururken evine bomba yağsın :/

    Allaha havale ediyorum o kansız köpeği ölümü çok kötü olacak onun !


    Sistemlerdeki güvenlik açıkları, onu üretenleri unutmamanız için üretenler tarafından bırakılan bir hatıradır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    ah ulan agladim resmen :"( tuylerim diken diken oldu. amk paranin da cehaletin de :( 


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Persebar
    Persebar's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2013
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    ah ulan agladim resmen :"( tuylerim diken diken oldu. amk paranin da cehaletin de :( 

    sorma hocam ya yazmıcaktım ama dayanamadım bu kansız orospu cocuğu daha ne kadar devam edecek öldürmeye suçsuz günahsız insanları ?

    ya herşeyi siktir et geçtim ulan şurdaki cocuk ya 5 en fazla 6 yaşında - Bugünde annem sevinmişti hiçbirşey olmadan eve geldim diye ? - Çok mutlu

    olduk diye mi böyle oldu ? diyor bu yaşdaki cocuga bunları düşündüren ya yeminle titriyorum yazıcak şey bulamıyorum ya ! Allah belasını versin.


    Sistemlerdeki güvenlik açıkları, onu üretenleri unutmamanız için üretenler tarafından bırakılan bir hatıradır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Suriye kanayan bir yaramizdir!


    All I need is a possibility.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Zulmedenin karşısında durmak insanlığın en büyük görevlerinden olmalıdır tavrımızı bile belli etsek yeter oradakilerin Allah yardımcısı olsun buralarda da gördüğümüz masumlara edebildiğimz kadar edelim yardımımızı. Her milletin ibnesi çıkar yok mu buraya gelen suriyelilerden hırsız arsız olanlar tabiki var ama masumu da onlarla birlikte yakmayalım yardım edelim lütfen.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Annem eve sağlam döndüm diye mutlu olmuştu ondanmı oldu çok mutlu olduk diyemi oldu diyor ya böyle birşey varmı yazık...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    çok korkuyorum ya yürüyemezsem.. ufacık çocuğun psikolojisini ruh sağlığını korkuyla dolduran herkese lanet olsun.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 3078 Toplam Mesaj: 24