Amele_2 Akşam Eğlencesi
-
birkaç saat önce ismimin demet olduğunu ve izmirde oturduğumu söylemiştim şimdi devamını hep beraber okuyalım
çok kötüyüm ..:
meşgulum diye yazmışsında
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ööle
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
illet atlamasın diye
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
pokumon oynuyodum
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
çok kötüyüm ..:
çok kötüyüm ..:
bendemi atlamış olsum?
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yoo
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
sen daha yenisin du bakam
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
çok kötüyüm ..:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
nerdensin
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
?
çok kötüyüm ..:
bu tahribat.com sanalcellatlar felan senin sitelerinmi
çok kötüyüm ..:
izmirden
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
tbt
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yani tahribat takıldığım site
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
sanacellatlar da ööle arkdaşımın sitesi
çok kötüyüm ..:
http://www.sanalcellatlar.com/ açılmıyo
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yerinyok benim sayılır
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ama kapalı
çok kötüyüm ..:
birşey yazıyo
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
zaten girme tavsiye etmem
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
allaaa
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yalnış yazmışım
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
org olcak
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
çok kötüyüm ..:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ismirin eresinden sin??
çok kötüyüm ..:
ksk
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
çok kötüyüm ..:
ne olsu
çok kötüyüm ..:
ne oldu
çok kötüyüm ..:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yok bşi
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ööle duygulandım
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
şaka şaka
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
güsel yer
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
deniz kum hede hödö
çok kötüyüm ..:
evet izmirin en güzel yerlerinden
çok kötüyüm ..:
biri
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
bööle ortam
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
fln
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ama nerdeeeeeee bende gezcek şans
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
1 sene olcak nerdeyse gitmeyeli ksk ye
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
la öslemişim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
isimm neydi senin kusura bakma
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
unuttum bi an
çok kötüyüm ..:
demet
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
demet bugün ne kadar çok duydum bu ismi
çok kötüyüm ..:
nerde
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
arkadaşın biri kıza çiçek göndercem demt demet demet
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
dii duruyodu
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ordan şey oldu galiba
çok kötüyüm ..:
hııı
çok kötüyüm ..:
ya bu askima net nme güzel bi site
çok kötüyüm ..:
aşk kokuyor
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ne gibi?
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
aşk kokuyo?? hımmm
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
demet aşk nasıl kokar*
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
??
çok kötüyüm ..:
ya çok
çok kötüyüm ..:
romantik demek istedim
çok kötüyüm ..:
hııı
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
pembe ya
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
romantik hissi veriyodur
çok kötüyüm ..:
senin ismin neden amele
çok kötüyüm ..:
amelemisin gerçekten?
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yok
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
aslında
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
elektronikç,
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
bilgisayar donanımcı
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
otomasyon [otomatik kontrol]
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ve tüccarım
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
demir çelik satıyom son zamanlarda
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
demirci de diyebilirsin
çok kötüyüm ..:
donanımcı nere
çok kötüyüm ..:
demirci nere
çok kötüyüm ..:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
işte kel laka ama
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
napcan ekmek parası
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
D
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
durduk durduk bi tükkan açtık
çok kötüyüm ..:
kendinden bahsedermisin nasıl birisin??
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
şimdi
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
nassı diim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ööle acaip biriyim bi anım diğerini tutmaz
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
bazen neşeli esprili ıvırlı zıvorlı bzen ööle odun gibi
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yada romantiq fln olabiliyom
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yaw
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
demet
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
nerden bağlanıyosun?
çok kötüyüm ..:
internetden : )
Hala şuan yazışıyorum.................. :D -
hala fark etmedi :D
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
neden ?
çok kötüyüm ..:
daha sonra
çok kötüyüm ..:
yarın
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yaw ha yarın ha bu gün
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
ne farkederki
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yarın ne değişecek?
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
d
çok kötüyüm ..:
yaa
çok kötüyüm ..:
bir5az seni
çok kötüyüm ..:
tanımak isterim.
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
eee
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
şeyy
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
şimdi resmi göriim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yarın tanı
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
yada tanımaya dewam et
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
hemde resmi görelim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
olmadımı
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
bizde kampanya bitmez -
Adamı bi rahat bıraknda asılsn aq. :)
-
hemde resmi görelim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
olmadımı
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
bizde kampanya bitmez
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
hem resmi görelim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
hem tanımaya dewam edelim hemde görüşelim
·$46 ·# amele_2 |·$39 ·# Koysalar Önüme bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!!:
FARK ETTİ :D ABAZA :D hemen buluşma teklif ediyo -
aha buda dewamı
amele yermi yemeeezzzz
[20:46:45] amele_2 | : demet
[20:46:56] amele_2 | : nerden bağlanıyosun?
[20:47:18] çok kötüyüm : internetden : )
[20:47:44] amele_2 | : :R:R
[20:47:46] amele_2 | : allahım
[20:47:48] amele_2 | : yoksa
[20:47:55] amele_2 | : yoksa sen benimruh ikizimmisin
[20:47:56] amele_2 | : :D
[20:48:08] amele_2 | : ööle demiyom yaf,
[20:48:14] amele_2 | : ew iş cafe
[20:48:17] amele_2 | : gibisinden
[20:48:43] çok kötüyüm : evden giriyorum
[20:48:53] amele_2 | : o zamn foton wardır
[20:49:43] amele_2 | : yok mu
[20:49:44] çok kötüyüm : şimdi
[20:49:44] amele_2 | : DÇ
[20:49:45] çok kötüyüm : olmaz
[20:49:45] amele_2 | : :D
[20:49:45] çok kötüyüm : ama
[20:49:48] amele_2 | : neden ?
[20:49:49] çok kötüyüm : daha sonra
[20:49:50] çok kötüyüm : yarın
[20:49:57] amele_2 | : yaw ha yarın ha bu gün
[20:50:01] amele_2 | : ne farkederki
[20:50:05] amele_2 | : yarın ne değişecek?
[20:50:07] amele_2 | : ::d
[20:50:13] çok kötüyüm : yaa
[20:50:14] çok kötüyüm : bir5az seni
[20:50:20] çok kötüyüm : tanımak isterim.
[20:50:27] amele_2 | : eee
[20:50:28] amele_2 | : şeyy
[20:50:35] amele_2 | : şimdi resmi göriim
[20:50:37] amele_2 | : yarın tanı
[20:50:42] amele_2 | : yada tanımaya dewam et
[20:50:48] amele_2 | : hemde resmi görelim
[20:50:50] amele_2 | : olmadımı
[20:50:55] amele_2 | : bizde kampanya bitmez
[20:51:00] amele_2 | : hem resmi görelim
[20:51:13] amele_2 | : hem tanımaya dewam edelim hemde görüşelim
[20:51:13] amele_2 | : :D:D:
[20:51:27] çok kötüyüm : yaa
[20:51:29] çok kötüyüm : ne acelen var
[20:51:30] çok kötüyüm : ??*
[20:51:38] amele_2 | : şimdi şööle bişi war
[20:51:56] amele_2 | : benim arkadaşlar merklıdır bööle milleti
keklemeye
[20:52:01] çok kötüyüm : uehueheuh
[20:52:02] amele_2 | : şimdi ya beni kekliyolarsa
[20:52:02] çok kötüyüm : :D
[20:52:03] çok kötüyüm : :D
[20:52:13] amele_2 | : ya bu loglanan bi konuşmaysa
[20:52:24] amele_2 | : ya beni cümle aleme rezil ederlerse
[20:52:26] amele_2 | : :D,
[20:52:30] amele_2 | : anladın mı şimdi
[20:52:33] çok kötüyüm : okudun dimi
[20:52:34] çok kötüyüm : ibne
[20:52:34] çok kötüyüm : :D
[20:52:45] amele_2 | : yok okumadım bişi
[20:52:49] amele_2 | : sen kimsin?
[20:52:50] amele_2 | : :D
[20:52:51] amele_2 | : zuahhaha
[20:53:31] amele_2 | : alper
[20:53:34] amele_2 | : siktim ebeni
[20:53:46] çok kötüyüm : ehueh
[20:53:47] çok kötüyüm : :D
[20:53:54] * çok kötüyüm .. şu anda Çevirimdışı -
la cpcukta asık oldum aga diyodu.... fena olmus vallaha
heeeeee -
harbiden yazık bu adaMA
-
eheuhehu inek sanal cellatlaerı söylerken bebin kankasın sitesi diyonda askima yı niye benim arkadaşın demiyon inek :) kız ordan geldi diyemi demiyon uehueh
-
la ipne simi
bak logları dökerim ortaya
hatun düşürdüm diodum
aha log
.--------------------------------------------------------------------.
| Session Start: 26 Nisan 2006 Çarşamba |
| Participants: |
| ...bariqatta Çocukta Yaparım Tariqatta..'!! (amele_2@mynet.com) |
| ......... işte o zaman giderim (xxx_simiyagov_xxx |
.--------------------------------------------------------------------.
[20:40:19] (((cerus_ali: s.a hoja
[20:40:25] (((cerus_ali: ne ediyon
[20:40:29] amele_2 | : a.s
[20:40:34] amele_2 | : hatun düşürcem inş
[20:40:36] amele_2 | : :F
[20:40:54] (((cerus_ali: nerden
[20:41:04] amele_2 | : ksk den
[20:41:11] (((cerus_ali: ksk ne la
[20:41:18] amele_2 | : karşıyka
[20:41:23] (((cerus_ali: hehehehe
[20:41:35] (((cerus_ali: la buraya gel
[20:41:42] (((cerus_ali: varya ne arrsan var
[20:42:01] amele_2 | : çok kötüyüm ..:
hııı
çok kötüyüm ..:
ya bu askima net nme güzel bi site
çok kötüyüm ..:
aşk kokuyor
[20:42:10] amele_2 | : zuhaahhaha
[20:42:14] (((cerus_ali: yapma hoja gözunuseveyim
[20:42:21] amele_2 | : lan olm biri beni keklemeye çalışıo
[20:42:27] (((cerus_ali: ?
[20:42:36] amele_2 | : zikecem yakalarssan
[20:42:37] amele_2 | : m -
lkaaa harbiden yazıkl olmuş pek sevinmiş puhahahahahahhahahahahahahahah KSK dan hatun düşürmüş REZİL :P
-
la olm aşkıma güselde reklamını yapmak aklıma gelmemiş
aha dur yazıyom bah onuda araya
Toplam Hit: 3202 Toplam Mesaj: 29
