Amele_2 Akşam Eğlencesi
-
Mesaj Athzai_Khaine tarafindan 26 Nisan 2006 (Çarşamba) tarihinde yazildi.
msn loglarından anlıyoruz ki Dj Alper msn plus kullanmıyo
___________________________________________
way be :D -
uzun zmndır gözüken loglardan dolayı bi kampanya başlatak imza toplayak ameleye tariqat-ül abazan rütbesi versinler.... :D
-
wayyy osmansan.şarkı işi vardı noldu hoja yaa.bırak bu amelenin ipnelikleri bitmez bi şarkımıza bakalım=))
-
haah amele işte :D
-
thenumb
+++999999999999999999999999999 -
hay amk amele log manyaa oldu.:)
-
amele_2, lem hajım seni kekleme kampanyası başlatılmış gizliden... abazalığını dikate vurda icra et...eheheehe... Lem sen evlendiğin zaman karını aldatacak olsan yine yüzüne gözüne bulaştırmayasın..gerçi burda tecrübe edindiğin için..... SaYGıLaR mina kyimm...
-
amele"yi keklemeye çalışan adamlar cennete gidemez o kadar mübarek adama o yapılır mı bea ayıp:P
Toplam Hit: 3198 Toplam Mesaj: 29
