folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder America Mı İngiltere Mi?



America Mı İngiltere Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Selam Gençler Önceki Konumdan Hatırlayanlar Hatırlar Artık İpin Ucuna Geldim..

    Şimdi Aklımda 2 Firma Var Biri Sadece Dil Eğitimi Dışında Diğer İşleride(Danışmanlık,Üniversite kayıtları) Yapıyor..Birisi İse Sadece Dil Eğitimi İle İlgileniyor..

     

    Şimdi ELT İn America Fiyatları Ve İngiltere Fiyatları Aşşağıdaki Capslerde Mevcut Ve Fiyatlar Diğer Şirkete Nazaran Gerçekten Hoş Şimdi Sizlerden Ricam Bana Bir Fikir Sunmanız ELT mi Yoksa EF mi?

     

    Elt in Hem İngiltere Ve Hem America daki Okulların Fiyatları Aşşağıda.. ELT i daha önce Duyan Yada Bilgi Sahibi Olan varsa Paylaşırsa Sevinirim...

    ELT İngiltere

    http://img143.imageshack.us/img143/318/eltngiltere.jpg

     

    Elt America

    http://img89.imageshack.us/img89/7387/eltamerica.jpg

     

     

    EF America (Şikago)

    http://img228.imageshack.us/img228/5793/efamerica.jpg

    Bu Dil Okulu Firması Sadece Bu İşe Yoğunlar Yaklaşık 45 Yıllık Bir Firmalar Yurt Dışında Kendi Okulları Var.. Yukarıdaki Caps America da Şikago Eyaletindeki Okulun Fiyatı America daki okulların Arasında En Ucuzu Buydu (:

    Diyeceksiniz ki EF Nin neden İngiltere Okul Fiyatları Yok İngiltere Yaşam Pahalı Olduğu İçin EF nin o Okullarıyla Fazla İlgilenmedim..Ama Şöle Bir Bilgi Vereyim İngiltere Okul Fiyatları America Şikago dan DÜŞÜK Değil..

     

    Not: Şimdi Önümüzdeki Hafta Umarım Bir Aksilik Çıkmassa İkisinden Birine Kayıt Olacağım.. Sizlerden Ricam Bana Bir Fikir Sunmanız..

    İngiltere de yaşam pahalı ve Okul Fiyatları Elt e göre ucuz...

    America da okul fiyatları Ef Ye Göre Pahalı Fakat Elt e Göre Ucuz Yaşamda İngiltereye Nazaran Biraz daha Ucuz Lakin Uçak Paraları Çok Şişkin..

    Sizlerden Ricam Yorumlarınız Ve Yardımlarınız..

    Saygılar..

     


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    tabiki abd hem aksanları daha güzel hemde direksiyonları solda...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    ingilizceyi ingilterde öğrenmelisin abd ingilizcesi köylü dili olarak görüyolar


    Yaptık bişiler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Hocalar Abd yi öneriyorsunuz İyi güzel İngiltereyi Öneriyorsunuz İyi Güzel.. Sizlere Birde Sormak İstediğim İngilizce Al Yapım Var Kendimi İfade Tam Edemiyorum Ama Sölenen Şeyleri Anlayabiliyorum Sizce Bu 3 Ay süre zarfında İngilizcemde Gelişme Olurmu?


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    kime sorsan ingilizce bilgisi icin ayni tabirleri kullanir : D

    ama soylede bir gercek var yabancilarla konusmadan egzersiz yapmadan ogrenmen cok zor, degisik bir bakis acisi daha var oda dil dile degmeden dil ogrenilmez


    la liberte ne meurt jamais.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    enes bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar Abd yi öneriyorsunuz İyi güzel İngiltereyi Öneriyorsunuz İyi Güzel.. Sizlere Birde Sormak İstediğim İngilizce Al Yapım Var Kendimi İfade Tam Edemiyorum Ama Sölenen Şeyleri Anlayabiliyorum Sizce Bu 3 Ay süre zarfında İngilizcemde Gelişme Olurmu?


    -----------------------------
    Tabiki sürekli ing konuşmak zorunda kalıcaksın buda sana zorunlu pratik yapma şansı vericek

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Hocalar Cevaplarınız İçin Çok Teşekkürler Peki Ülke Seçiminde Nedir Fikirleriniz?


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    abdye git ilk yorum işin şakasıydı abdde iş bulabilirsin öğrenci vizenle emin ol okuldan daha çok işe yarar...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    c0der bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen bu gidişle biyere gidemessin hocam ne zaman baksam ingilizceyle ilgili bişey :)


    -----------------------------

    Kafaya koyduk ya herru ya merru gidicez umarım (= Sanada Kart Postal Atarım :D

    ABD ağır basıyor :/


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

Toplam Hit: 3065 Toplam Mesaj: 23