Amerika'da Yaşamak
-
HoLyCat bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
alanını devam ettirmek için gidip geliştirme yapılcaksa iyi olur fakat
amaç para kazanmaksa
git türkiyenin doğusuna ne algısı var ne vergisi amk
istediğin yere aç mekanını vergi mergi yok parada biriktirmiş olursun böylece...Tebrikler doguya gitmek icin green kart kazandiniz.
yalan mı hacı
ne elektriği ne suyu ne vergisi hiç birşey düşünmüyonuz ne ala memleket
amerikadakiler bilse türkiyenin doğusunda vergi diye birşeyin olmadığını amerikayı siktir ederlerdi muhtemelen... -
unbalanced bunu yazdı
resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu
nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi
yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)
ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o
yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek.. bunu deneyebilirsin..
ikinci bir yolda da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık
verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar
o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili
yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..
çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)
nası master yapmadan iş bulamaz? niye?
-
otocu bunu yazdı
Benimde buna benzer bir düşüncem var. Fakat direk orda yaşamak gibi değil. Amerikada değil. Bildiğim kadarı ile, kanada ile amerika arasında herhangi bir sorun yok. Elini kolunu sallayarak geçiyorsun. Kanada vatandaşlığı düşünüyorum ben. Ucu açık şuan. Sorun teşkil etmiyor. Tabi bu fikrimden dolayı beni suçlayan insanlar var. Nasıl Türk vatandaşlığından çıkarsın falan diye... Çok karmaşık geliyor bana. Bilemiyorum. Sanırım beklemeyip geçeceğim, kanada vatandaşlığına...
:)
- Yillik enaz $15k ile git 1 yil kal once :).
( $500 kira (tek oda) x 12 = $6000,kalan para da cebine kalsa)
$15k = 27,600 TL
cordelian tarafından 17/Şub/13 03:37 tarihinde düzenlenmiştir
-
nessaj bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu
nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi
yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)
ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o
yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek.. bunu deneyebilirsin..
ikinci bir yolda da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık
verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar
o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili
yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..
çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)
nası master yapmadan iş bulamaz? niye?
benim lafım değil hocanın lafıydı bu. kendi alanı ile ilgili iş vermiyorlar eğer amerikada okumadıysan.. daha önce 3-4 kere gitti amerikaya
araştırmıştr bu konuları.. orada yaşayan arakdaşlar daha iyi cevap verir bu konuda.. yani ben de hiç duymadım tr de okuyup da direk orada
çalışan (yazılım alanında), olsa bile zor ihtimaller.. ama orada eğitim alıp sonra çalışmak daha farklı.. bizim eğitim sistemimizde verilenler eğitim
değil, başka bir şey
-
Hocam güzel hoşta bu green card için başvuru nasıl yapılyor:google ye yazınca bir sürü site cıkıyor inanıyorum ki çoğu dolandırıcı başvuran müridler varsa bir anlatsın hangi resmi siteden yada nereye gidilip hallettiriliyor bu green card meselesi...
-
musa-90 bunu yazdı
Hocam güzel hoşta bu green card için başvuru nasıl yapılyor:google ye yazınca bir sürü site cıkıyor inanıyorum ki çoğu dolandırıcı başvuran müridler varsa bir anlatsın hangi resmi siteden yada nereye gidilip hallettiriliyor bu green card meselesi...
http://www.tahribat.com/Forum-Green-Kart-Basvurusu-Ana-Siteden-165931/1/green/
google da olmasa bile tahribatta vardır hocam :)
-
unbalanced bunu yazdınessaj bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu
nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi
yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)
ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o
yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek.. bunu deneyebilirsin..
ikinci bir yolda da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık
verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar
o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili
yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..
çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)
nası master yapmadan iş bulamaz? niye?
benim lafım değil hocanın lafıydı bu. kendi alanı ile ilgili iş vermiyorlar eğer amerikada okumadıysan.. daha önce 3-4 kere gitti amerikaya
araştırmıştr bu konuları.. orada yaşayan arakdaşlar daha iyi cevap verir bu konuda.. yani ben de hiç duymadım tr de okuyup da direk orada
çalışan (yazılım alanında), olsa bile zor ihtimaller.. ama orada eğitim alıp sonra çalışmak daha farklı.. bizim eğitim sistemimizde verilenler eğitim
değil, başka bir şey
olabilir bilmiyorum. dediğin şeyler yeni mezun için geçerli olabilir fakat bi senior amerikaya gittiğinde iş bulur herhalde diye düşünüyorum. soruşturmak lazım.
