folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amerika'da Yaşamak



Amerika'da Yaşamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    alanını devam ettirmek için gidip geliştirme yapılcaksa iyi olur fakat

    amaç para kazanmaksa

    git türkiyenin doğusuna ne algısı var ne vergisi amk

    istediğin yere aç mekanını vergi mergi yok parada biriktirmiş olursun böylece...

    Tebrikler doguya gitmek icin green kart kazandiniz.

    yalan mı hacı

    ne elektriği ne suyu ne vergisi hiç birşey düşünmüyonuz ne ala memleket

    amerikadakiler bilse türkiyenin doğusunda vergi diye birşeyin olmadığını amerikayı siktir ederlerdi muhtemelen...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu

    nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi

    yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)

    ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o

    yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek..  bunu deneyebilirsin..

     

    ikinci bir yolda  da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık

    verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar

    o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili

    yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..

    çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)

    nası master yapmadan iş bulamaz? niye?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo
    otocu bunu yazdı

    Benimde buna benzer bir düşüncem var. Fakat direk orda yaşamak gibi değil. Amerikada değil. Bildiğim kadarı ile, kanada ile amerika arasında herhangi bir sorun yok. Elini kolunu sallayarak geçiyorsun. Kanada vatandaşlığı düşünüyorum ben. Ucu açık şuan. Sorun teşkil etmiyor. Tabi bu fikrimden dolayı beni suçlayan insanlar var. Nasıl Türk vatandaşlığından çıkarsın falan diye... Çok karmaşık geliyor bana. Bilemiyorum. Sanırım beklemeyip geçeceğim, kanada vatandaşlığına...

    :)

    - Yillik enaz $15k ile git 1 yil kal once :).

    ( $500 kira (tek oda) x 12 = $6000,kalan para da cebine kalsa)

    $15k = 27,600 TL

    cordelian tarafından 17/Şub/13 03:37 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    nessaj bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu

    nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi

    yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)

    ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o

    yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek..  bunu deneyebilirsin..

     

    ikinci bir yolda  da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık

    verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar

    o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili

    yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..

    çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)

    nası master yapmadan iş bulamaz? niye?

     

    benim lafım değil hocanın lafıydı bu. kendi alanı ile ilgili iş vermiyorlar eğer amerikada okumadıysan.. daha önce 3-4 kere gitti amerikaya

    araştırmıştr bu konuları.. orada yaşayan arakdaşlar daha iyi cevap verir bu konuda.. yani ben de hiç duymadım tr de okuyup da direk orada

    çalışan (yazılım alanında), olsa bile zor ihtimaller.. ama orada eğitim alıp sonra çalışmak daha farklı.. bizim eğitim sistemimizde verilenler eğitim

    değil, başka bir şey


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Hocam güzel hoşta bu green card için başvuru nasıl yapılyor:google ye yazınca bir sürü site cıkıyor inanıyorum ki çoğu dolandırıcı başvuran müridler varsa bir anlatsın hangi resmi siteden yada nereye gidilip hallettiriliyor bu green card meselesi...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    musa-90 bunu yazdı

    Hocam güzel hoşta bu green card için başvuru nasıl yapılyor:google ye yazınca bir sürü site cıkıyor inanıyorum ki çoğu dolandırıcı başvuran müridler varsa bir anlatsın hangi resmi siteden yada nereye gidilip hallettiriliyor bu green card meselesi...

    http://www.tahribat.com/Forum-Green-Kart-Basvurusu-Ana-Siteden-165931/1/green/

    google da olmasa bile tahribatta vardır hocam :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    nessaj bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    resimi belirli bi formatta istedikleri için uğraşmak istemedim başvurmadım green karta :) sonra pişman oldum. bizim asistan geçen yıl başvurdu

    nişanlısıyla birlikte.. adama çıktı nişanlısına çıkmadı :) sonra evlendiler.. ve eş durumuyla birlikte ikisi de gitme hakkı kazanmış oldu.. şimdi

    yanılmıyorsam amerikada petrolde pompacılık yapıyordur :) bir süre bu şekilde yşayacak aynı zamanda okuyacak sonra da kendi mesleği (yazılım)

    ile ilgili işe girecek. anlattığı plan böyleydi. orada master yapmazsa kendi alanı ile ilgili iş bulamazmış.. okulların ücretleri de 20 bin dolar falanmış. o

    yüzden bir süre böyle sıkıntı çekecek..  bunu deneyebilirsin..

     

    ikinci bir yolda  da turist vizesiyle gidip geri dönmemektir :) amerikanın çoğu öyle (yüzdelik hakkında fikrim yok.) turist vizesi 5-10 yıllık

    verilebiliyor ama max 6 ay kalma hakkın var. 6 ay geçtikten sonra kalırsan kaçak konumuna düşüyorsun. suça pisliğe bulaşmazsan ölene kadar

    o şekilde yaşayabilirsin.. belirli bi süre de kaçak çalışıp sonra kendi işini kurabilrisin bunun için şartları ayarlamak gerek.. göçmenlik ile ilgili

    yasalar var onlardan yararlanabilirsin, ben de çok iyi bilmiyorum ama bu şekilde gidip kalanlar var. işin kötüsü gittin mi daha da çıkamazsın..

    çıkarsan hem ceza yersin hem de bi daha abd ye giremezsin :)

    nası master yapmadan iş bulamaz? niye?

     

    benim lafım değil hocanın lafıydı bu. kendi alanı ile ilgili iş vermiyorlar eğer amerikada okumadıysan.. daha önce 3-4 kere gitti amerikaya

    araştırmıştr bu konuları.. orada yaşayan arakdaşlar daha iyi cevap verir bu konuda.. yani ben de hiç duymadım tr de okuyup da direk orada

    çalışan (yazılım alanında), olsa bile zor ihtimaller.. ama orada eğitim alıp sonra çalışmak daha farklı.. bizim eğitim sistemimizde verilenler eğitim

    değil, başka bir şey

    olabilir bilmiyorum. dediğin şeyler yeni mezun için geçerli olabilir fakat bi senior amerikaya gittiğinde iş bulur herhalde diye düşünüyorum. soruşturmak lazım.

Toplam Hit: 1890 Toplam Mesaj: 18