Amuda Kalkıp Uyumak
-
10 binlerce yıldır düz yaşıyoruz, vucüdumuz buna göre programlanmış artık iyice, ters dönmekte faydadan çok zarar olacağını düşünüyorum.
-
Yapma lan böyle şeyler allah korusun birşey olur :/
-
@
rebellisch Katılıyorum,
-
uyursun tabi dua ette kan beynine inmemişde yoksa kıyamete kadar uyurdun
-
Hacı boynun tutulmuyor mu, açı olarak tam aşağıda ki gibi mi duruyorsun, sen sadece bacaklarını yukarı kaldırıyon gibime geldi :D
Resimdeki gibiyse böyle 3-4 saat durulmaz, durulsada uyunmaz çünkü

-
korkarabatak bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar bir keresinde bloodmage ile halüsinasyona bağlarken saatlerce amuda kalkık bir şekilde beklediğimizi biliyorum.
onu ilk öyle gördüğümde hasiktir amk lan kalk beynin sikilir demiştim. ( ihtiyarlar beynine kan gitmez, beynin havasız kalır der. benimki modernize)
ama saçma olan herşeyi deneme isteği ve öğrenme içgüdüsü, beni de bloodmage'in yanında amuda durmaya itmişti.
kafanın güzelliğinden midir nedir saatlerce öyle kalakalmıştık. beyni ve vücudu acayip dinlendirici bir hareket.
tabiki bir yere yaslandıgınız için belki vucudunuzun tamamı dik açıda durmuyor. ama yer yer hareketinizi belli ölçüde değiştirerek vucudunuzun her yerinirahatlatabiliyorsunuz.
ben artık sabahları kalktıktan sonraki üzerimdeki o mahmurlugu bir saat amuda kalkık durarak atıyorum.
ama anneler gördüğünde öldüğünüzü düşünüp aşırı tepki verebiliyorlar dikkatli olmak gerek.
şimdi gelgelelim bu konunun bilimle alakasına. benim aklıma gelen; bu yer çekiminin insanları yaşlandırdığının kanıtlanmış bir şey olması.
hayatımız boyunca bütün dokularımızın, hücrelerimizin aşağıya doğru hep aynı yönde büyük bir güç tarafından çekime tabi tutuldugunu düşünün,ve insanların artık günün belirli bölümlerinde bu çekim gücünü tam tersi şekilde aktive ederek vucudundaki reaksiyonlarını da belli ölçüde değiştirebildiğini
bir hayal edin..
bundan sonrasını tartışmaya sunmak istiyorum.
-----------------------------bende bu sekilde oturmayi (pek oturma denmez) cok yapiyordum, daha acik sekilde yazarsam:
normalde kicimizin koltuga degdigi yere sirtim, normalde sirtimizin koltuga degdigi yerede baldirlarim gelecek sekilde kafam koltuktan sarkar vaziyette bulunmayi, tv izlemeyi, su icip icemeyecegimi demeyi (icebiliyorum), vucuttaki kanin yeterince ulasamamasina bagladigim ayaklarimin usumesini cok severdim, hala da severim, cocuklugumdan lise yillarima kadar girdigim yabanci ortamlar haric hep bu sekilde durmusumdur koltuk ustunde. ama essek kadar adam oldum, millet zihinsel engelli gozuyle bakiyor, bu yuzden biraktim ve birakali cok uzun zaman oluyor.
avantaj ve dezavantajlari hakkinda soyleyebilecek hicbir seyim yok...
-
VisualBoy bunu yazdı:
-----------------------------
bende bu sekilde oturmayi (pek oturma denmez) cok yapiyordum, daha acik sekilde yazarsam:
normalde kicimizin koltuga degdigi yere sirtim, normalde sirtimizin koltuga degdigi yerede baldirlarim gelecek sekilde kafam koltuktan sarkar vaziyette bulunmayi, tv izlemeyi, su icip icemeyecegimi demeyi (icebiliyorum), vucuttaki kanin yeterince ulasamamasina bagladigim ayaklarimin usumesini cok severdim, hala da severim, cocuklugumdan lise yillarima kadar girdigim yabanci ortamlar haric hep bu sekilde durmusumdur koltuk ustunde. ama essek kadar adam oldum, millet zihinsel engelli gozuyle bakiyor, bu yuzden biraktim ve birakali cok uzun zaman oluyor.
avantaj ve dezavantajlari hakkinda soyleyebilecek hicbir seyim yok...
-----------------------------bende eşek kadarım dostum boşver geri kalmış toplumlarda zihinsel engelli lanse edilmek candır.
ben nerdeyse altyazılı filmleri izler vaziyete geldim. fakat dezavantajı konusunda bende birşey söyleyemeyeceğim. bakarsın ilerde ayaklarımızı keserler amk belli
olur.
-
belki öyle durdugunuzda kalp zorlanabilir kanı pompalarken boşverin yav durmayın :D
-
boynum kırılır lan öyle
