Amuda Kalkıp Uyumak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    10 binlerce yıldır düz yaşıyoruz, vucüdumuz buna göre programlanmış artık iyice, ters dönmekte faydadan çok zarar olacağını düşünüyorum.


    memento mori.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Yapma lan böyle şeyler allah korusun birşey olur :/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    rebellisch 

    Katılıyorum,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MezrealiM
    MezrealiM's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Erkek

    uyursun tabi dua ette kan beynine inmemişde yoksa kıyamete kadar uyurdun


    Zikir_Fikir_Şükür
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Hacı boynun tutulmuyor mu, açı olarak tam aşağıda ki gibi mi duruyorsun, sen sadece bacaklarını yukarı kaldırıyon gibime geldi :D

    Resimdeki gibiyse böyle 3-4 saat durulmaz, durulsada uyunmaz çünkü


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    korkarabatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar bir keresinde bloodmage ile halüsinasyona bağlarken saatlerce amuda kalkık bir şekilde beklediğimizi biliyorum.

    onu ilk öyle gördüğümde hasiktir amk lan kalk beynin sikilir demiştim. ( ihtiyarlar beynine kan gitmez, beynin havasız kalır der. benimki modernize)

    ama saçma olan herşeyi deneme isteği ve öğrenme içgüdüsü, beni de bloodmage'in yanında amuda durmaya itmişti. 

    kafanın güzelliğinden midir nedir saatlerce öyle kalakalmıştık. beyni ve vücudu acayip dinlendirici bir hareket.

    tabiki bir yere yaslandıgınız için belki vucudunuzun tamamı dik açıda durmuyor. ama yer yer hareketinizi belli ölçüde değiştirerek vucudunuzun her yerini

    rahatlatabiliyorsunuz. 

    ben artık sabahları kalktıktan sonraki üzerimdeki o mahmurlugu bir saat amuda kalkık durarak atıyorum. 

    ama anneler gördüğünde öldüğünüzü düşünüp aşırı tepki verebiliyorlar dikkatli olmak gerek.

     

    şimdi gelgelelim bu konunun bilimle alakasına. benim aklıma gelen; bu yer çekiminin insanları yaşlandırdığının kanıtlanmış bir şey olması.

    hayatımız boyunca bütün dokularımızın, hücrelerimizin aşağıya doğru hep aynı yönde büyük bir güç tarafından çekime tabi tutuldugunu düşünün,

    ve insanların artık günün belirli bölümlerinde bu çekim gücünü tam tersi şekilde aktive ederek vucudundaki reaksiyonlarını da belli ölçüde değiştirebildiğini 

    bir hayal edin..

    bundan sonrasını tartışmaya sunmak istiyorum. 


    -----------------------------

    bende bu sekilde oturmayi (pek oturma denmez) cok yapiyordum, daha acik sekilde yazarsam:

    normalde kicimizin koltuga degdigi yere sirtim, normalde sirtimizin koltuga degdigi yerede baldirlarim gelecek sekilde kafam koltuktan sarkar vaziyette bulunmayi, tv izlemeyi, su icip icemeyecegimi demeyi (icebiliyorum), vucuttaki kanin yeterince ulasamamasina bagladigim ayaklarimin usumesini cok severdim, hala da severim, cocuklugumdan lise yillarima kadar girdigim yabanci ortamlar haric hep bu sekilde durmusumdur koltuk ustunde. ama essek kadar adam oldum, millet zihinsel engelli gozuyle bakiyor, bu yuzden biraktim ve birakali cok uzun zaman oluyor.

    avantaj ve dezavantajlari hakkinda soyleyebilecek hicbir seyim yok...


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    VisualBoy bunu yazdı:

    -----------------------------

    bende bu sekilde oturmayi (pek oturma denmez) cok yapiyordum, daha acik sekilde yazarsam:

    normalde kicimizin koltuga degdigi yere sirtim, normalde sirtimizin koltuga degdigi yerede baldirlarim gelecek sekilde kafam koltuktan sarkar vaziyette bulunmayi, tv izlemeyi, su icip icemeyecegimi demeyi (icebiliyorum), vucuttaki kanin yeterince ulasamamasina bagladigim ayaklarimin usumesini cok severdim, hala da severim, cocuklugumdan lise yillarima kadar girdigim yabanci ortamlar haric hep bu sekilde durmusumdur koltuk ustunde. ama essek kadar adam oldum, millet zihinsel engelli gozuyle bakiyor, bu yuzden biraktim ve birakali cok uzun zaman oluyor.

    avantaj ve dezavantajlari hakkinda soyleyebilecek hicbir seyim yok...


    -----------------------------

    bende  eşek kadarım dostum boşver geri kalmış toplumlarda zihinsel engelli lanse edilmek candır.

    ben nerdeyse altyazılı filmleri izler vaziyete geldim. fakat dezavantajı konusunda bende birşey söyleyemeyeceğim. bakarsın ilerde ayaklarımızı keserler amk belli 

    olur.


    tabi lan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    belki öyle durdugunuzda kalp zorlanabilir kanı pompalarken boşverin yav durmayın :D 


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    boynum kırılır lan öyle

Toplam Hit: 3459 Toplam Mesaj: 20