Anakart 2 Gb Rami 1 Gb Görüyor :|
-
hacı ramin çalışma frekansı zaten auto diğeride öyle :| yine aynı :S
-
hocam bide http://rapidshare.com/files/155255260/everestultimate450.zip.html
bu programda bak bellek bölümünde yazar belki yazılımsaldır ama sanmam genede dene
-
oldu mu? hocam
-
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
oldu mu? hocam
-----------------------------yok hocam yine 1 gb görünüyor hem ayrıca performanstanda belli :|
-
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
oldu mu? hocam
-----------------------------yok hocam yine 1 gb görünüyor hem ayrıca performanstanda belli :|
-----------------------------
Hocam açılışta bazı anakartları öyle görüyo sanrım.
Bendede 1gb war 512mb görüyo.
Bilgisayarıma sağ tıklayıp bak, eğer orda normal değerler yazıyosa sorun yoktur çalışıyodur. -
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
oldu mu? hocam
-----------------------------yok hocam yine 1 gb görünüyor hem ayrıca performanstanda belli :|
-----------------------------
Hocam açılışta bazı anakartları öyle görüyo sanrım.
Bendede 1gb war 512mb görüyo.
Bilgisayarıma sağ tıklayıp bak, eğer orda normal değerler yazıyosa sorun yoktur çalışıyodur.
-----------------------------hacım bak şimdi vista kullanıyorum.. onda ürün derecelendirmesi gibi bir dalavere var burda 1 gb gorunuyor :|
sonra pc açılırken gelen bios ekranında 1 gb ddr2 yazıyor
sonra vista 2 gbta ot bok her program açık şekilde stabil çalışırken şimdi doğru düzgün müzik bile yürütmüyor :| ayrıca everst ve anakartın yanında gelen overclock programıyla baktım yine 1 gb gösteriyor :| biostan baktıgımda bütün ayarlar otomatik olarak seçili :|
-
burdada yazdığına göre görmesi gerekiyor bu durumda ya ramlerde sorun var ya anakartda
2 tane ram varsa tek tek ramleri dene birinde açmazsa ramdan 2 remide tek olarak taktığında 1 GB gösteriyorsa yani normalse eğer anakarttan olabilir diye düşünüyorum.
Memory - 2 x 1.8V DDR2 DIMM sockets supporting up to 4 GB of system memory
- Dual channel memory architecture
- Support for DDR2 667/533/400 MHz memory modules
(Go to GIGABYTE's website for the latest memory support list.)
ramleride burdaki bilgilere göre bir kontrol et bakalım. biosuda bir sıfırla istersen
altaki listeyide bir incele
http://www.gigabyte.com.tw/FileList/MemorySupport/motherboard_memory_ga-945gcm-s2l.pdf
