Anestezi Farkındalığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Rahatsız edici.


    http://yanduvar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bu konuyu okumasaydım keşke. Yarın bir gün ameliyat olmam gerekirse bu konu aklımdan gitmez.

    Filmden sonra hep aklımdaydı kuzenin başına da geldikten sonra da iyice tırsmaya başladım. Eskiden şehir efsanesi sanıyordum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Catapat
    Catapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bu konuyu okumasaydım keşke. Yarın bir gün ameliyat olmam gerekirse bu konu aklımdan gitmez.

    Aynı şeyi düşünüyorum. Artık okuduk zaten, varsa başka anısı olan paylassın bari devam etsin konu :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Sene 2008 ameliyata girdim belden aşağısını uyuşturmak için kuyruk sokumu ile belin kesiştiği yere bilenler bilir bi iğne saplarlar o zaten ayrı acı veriyor herneyse ben uzandım hemen o vurulunca, sonra işte klasik üstü örtmeye falan başladılar. üstümdeki o muşamba tarzı şeyi hissediyorum dedim ben,i hadi lan ordan olmaz ole oynat bakam parmagını dedı doktor ben ayagımı kaldırdım amk :D sonra olmamış bidaha vurucaz dedi iğneyii yine domaltırlar gibi vurdular ondan sonrası oldu ama bu sefer şöyle birşey oldu sabah 9 da girdim 11 de cıktım yanımda yatan cocuk 12 gıbı gırdı 1 de cıktı peşine 1 saat sonra o ayaklandı fakat ben işeyemediğim için ayılamıyordum gece 1 de bağırarak ortalığı birbirine kattım cunku hala uyusuktum biri zorla sonda taktı (allah onun belasını versin) sondadan sonra rahatladım fakat sabah o sondayı çıkartırlarken böle sanki hadesin kancalarıyla ruhumu çekiyorlarmış gibi olmuştum :D Allah sağlık versin çok zor.

     

    rushOut tarafından 03/Oca/18 12:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Yorumları okuyunca direk panik atak geçirdim adeta, bende ameliyat falan olamam panik atak heyecan var. 


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JahR
    JahR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    sensiz_aglamam bunu yazdı

    Yarın ameliyata gireceğim bu konu hiç iyi olmadi :(

    Geçmiş olsun hocam. narkoz öncesi uyarırsın doktorları böyle böyle bişey varmış diye, ona göre bişey yaparlar sana.


    beyin derki; ya beni kullan, ya da kafana sık ulan!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    piiiranha9242 bunu yazdı

    Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz 

    Artık dediğin ne zamandan sonrasını kapsıyor. Benim kuzen doğum yapalı 1 yıl olmadı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek
    piiiranha9242 bunu yazdı

    Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz 

    Bölgesel olarak uyuşturulacaksan ne yapacaksın kardeş ? Çokca ameliyatlar geçirdim belilir yerlerğimden gözümden 2 kere ve sadece göz civarını uyuşturmak için o amına koduğumun ışığının altında gözünü açık tutmaya çalışıp gözün içine 2 tane iğne yedim :) velhasılı genel anestezi ile lokali karıştırmayalım birbirine :)


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    piiiranha9242 bunu yazdı

    Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz 

    Artık dediğin ne zamandan sonrasını kapsıyor. Benim kuzen doğum yapalı 1 yıl olmadı.

    Dediğim gibi 2014 te konya da oldum ameliyatımı elin öpülen yerinden bi damar yolu açtılar genç ve sarışın bir afet verdi şırıngadan ilacı,  bende tepki yok ilk başlarda tabi ama elimin üstünden omzuma doğru yakarak ilerleyişini hissediyorum narkozun, kızın benim vereceğim tepkileri dikkatlice izleyişinden çok, benim onu üper süzüşüm kızıda tedirgin etmiş olacak ki - hala bişey hissetmiyormusun yanmıyor mu kolun diye sordu cümlesini bitirdi kızın o güzel gözleri sağ sol olmaya başladı dedim görüntüde kayma var sonra bi sessizlik oldu derin uykuya daldık kalktığımda herşey bitmişti :) 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
Toplam Hit: 4233 Toplam Mesaj: 26
ameliyat narkoz