Anestezi Farkındalığı
-
Rahatsız edici.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Bu konuyu okumasaydım keşke. Yarın bir gün ameliyat olmam gerekirse bu konu aklımdan gitmez.
Filmden sonra hep aklımdaydı kuzenin başına da geldikten sonra da iyice tırsmaya başladım. Eskiden şehir efsanesi sanıyordum.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Bu konuyu okumasaydım keşke. Yarın bir gün ameliyat olmam gerekirse bu konu aklımdan gitmez.
Aynı şeyi düşünüyorum. Artık okuduk zaten, varsa başka anısı olan paylassın bari devam etsin konu :)
-
Sene 2008 ameliyata girdim belden aşağısını uyuşturmak için kuyruk sokumu ile belin kesiştiği yere bilenler bilir bi iğne saplarlar o zaten ayrı acı veriyor herneyse ben uzandım hemen o vurulunca, sonra işte klasik üstü örtmeye falan başladılar. üstümdeki o muşamba tarzı şeyi hissediyorum dedim ben,i hadi lan ordan olmaz ole oynat bakam parmagını dedı doktor ben ayagımı kaldırdım amk :D sonra olmamış bidaha vurucaz dedi iğneyii yine domaltırlar gibi vurdular ondan sonrası oldu ama bu sefer şöyle birşey oldu sabah 9 da girdim 11 de cıktım yanımda yatan cocuk 12 gıbı gırdı 1 de cıktı peşine 1 saat sonra o ayaklandı fakat ben işeyemediğim için ayılamıyordum gece 1 de bağırarak ortalığı birbirine kattım cunku hala uyusuktum biri zorla sonda taktı (allah onun belasını versin) sondadan sonra rahatladım fakat sabah o sondayı çıkartırlarken böle sanki hadesin kancalarıyla ruhumu çekiyorlarmış gibi olmuştum :D Allah sağlık versin çok zor.
rushOut tarafından 03/Oca/18 12:06 tarihinde düzenlenmiştir -
Yorumları okuyunca direk panik atak geçirdim adeta, bende ameliyat falan olamam panik atak heyecan var.
-
Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz
-
sensiz_aglamam bunu yazdı
Yarın ameliyata gireceğim bu konu hiç iyi olmadi :(
Geçmiş olsun hocam. narkoz öncesi uyarırsın doktorları böyle böyle bişey varmış diye, ona göre bişey yaparlar sana.
-
piiiranha9242 bunu yazdı
Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz
Artık dediğin ne zamandan sonrasını kapsıyor. Benim kuzen doğum yapalı 1 yıl olmadı.
-
piiiranha9242 bunu yazdı
Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz
Bölgesel olarak uyuşturulacaksan ne yapacaksın kardeş ? Çokca ameliyatlar geçirdim belilir yerlerğimden gözümden 2 kere ve sadece göz civarını uyuşturmak için o amına koduğumun ışığının altında gözünü açık tutmaya çalışıp gözün içine 2 tane iğne yedim :) velhasılı genel anestezi ile lokali karıştırmayalım birbirine :)
-
DarkSkull bunu yazdıpiiiranha9242 bunu yazdı
Sıkıntı yok gençler artık iğneyle direk damara veriyolar narkozu eskisi gibi maske takıp gaz vermiyolar, yakın akrabalarımdan kim ameliyat olduysa hepsi damardan, sonra yok maske tam oturmamış yok hasta iyi solumamış gibi sıkıntılar olmuyo , 2014 de mide amelyatı oldum damardan bi koydular uyandığımda karnımda koca bir yarık ile uyandım,,, cidden hani derler ya uyku ölümün yarısı diye narkozluyken %95 ölüsün valla insan öleceği tarihi gün saat şeklinde bilse versinler narkozu ohh tertemiz
Artık dediğin ne zamandan sonrasını kapsıyor. Benim kuzen doğum yapalı 1 yıl olmadı.
Dediğim gibi 2014 te konya da oldum ameliyatımı elin öpülen yerinden bi damar yolu açtılar genç ve sarışın bir afet verdi şırıngadan ilacı, bende tepki yok ilk başlarda tabi ama elimin üstünden omzuma doğru yakarak ilerleyişini hissediyorum narkozun, kızın benim vereceğim tepkileri dikkatlice izleyişinden çok, benim onu üper süzüşüm kızıda tedirgin etmiş olacak ki - hala bişey hissetmiyormusun yanmıyor mu kolun diye sordu cümlesini bitirdi kızın o güzel gözleri sağ sol olmaya başladı dedim görüntüde kayma var sonra bi sessizlik oldu derin uykuya daldık kalktığımda herşey bitmişti :)
