Angry Birds - Rio - Seasons [PC]
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------ftp bi gün kapanacak illa
-----------------------------yok hocam hiç bi zaman kapanma olmayacak :)
-
ben indiremedim :)
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------Durup dururken adamlara niye lanet okuyorsun.. Adamlar yapmış oynayıp oynamamak senin elinde :D
-----------------------------katılıyorum :D
-
Hiç oyun oynamayan adama bile oyun oynatan oyun :)
-
beşinci defa çekiyorum, 107mb'a kadar çekiyor kalıyor,80 mb'a kadar çekiyor kalıyor, indirme adresini yenile diyorum baştan indirilsin istiyo...kanser oldum resmen
-
1,053mb ve 1,051mb arası çakılı çektim host hızlıymış teşekkür ettim. :)
-
Brown bunu yazdı:
-----------------------------1,053mb ve 1,051mb arası çakılı çektim host hızlıymış teşekkür ettim. :)
-----------------------------ben teşekkür ederim.
@wasd hocam senin bağlantı filan kopuyo olmasın ?
kendimde denedim. denetiyorumda sorun yok iniyor tamamı :|
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------Brown bunu yazdı:
-----------------------------1,053mb ve 1,051mb arası çakılı çektim host hızlıymış teşekkür ettim. :)
-----------------------------ben teşekkür ederim.
@wasd hocam senin bağlantı filan kopuyo olmasın ?
kendimde denedim. denetiyorumda sorun yok iniyor tamamı :|
-----------------------------bağlantı kopmuyorda ip adresi değişti hatası veriyo tahribat mesela sürekli,sanırım o ip değişim şeyinden oluyo. Şu güvenlik zımbırtısı olmasaydı iyidi,heves ettim indirecek düzgün link premium falan bulamaz oldum :/
-
indirdim kurdum,saolsın kafa dağıtmak için iyidir.
ayrıca indirmede problem yok.
Teşekkürler
-
IDM de ne kadar boyutu olduğunu ve ne kadar indiğini gösteren yerlerde boşluk var.. bindik bi alamete gidiyoz gıyamete hesabı :D
Sağolasın BarışYiğit :)
