Angry Birds - Rio - Seasons [PC]
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
hatada ekran kartının sanırım OpenGL desteklemediği yazıyor ama..
Oyun öyle ahım şahım özellik istemiyor.
1GHZ işlemci - 256MB üstü ram yeterli yazıyor.
-----------------------------
Sanırım ekran kartı driverinin yüklenmesi veya güncellenmesi gerekiyor. Bu hatayı alan arkadaslar, oyuna çift klik yaptıktan hemen sonra mı hata alıyorsunuz oyun açıldıktan sonra başlarken mı? -
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
hatada ekran kartının sanırım OpenGL desteklemediği yazıyor ama..
Oyun öyle ahım şahım özellik istemiyor.
1GHZ işlemci - 256MB üstü ram yeterli yazıyor.
-----------------------------
Sanırım ekran kartı driverinin yüklenmesi veya güncellenmesi gerekiyor. Bu hatayı alan arkadaslar, oyuna çift klik yaptıktan hemen sonra mı hata alıyorsunuz oyun açıldıktan sonra başlarken mı?
-----------------------------oyuna açmak için çift tıkladıgımda oluyor bana.
-
Açılmıyor site, indiremedim.
-
Oyun çok iyi. akıyor
-
hoca nerden bulaştırdın bunu bana ya :) bırakamaz oldm q :D
-
oyunun pc versiyonunu hiç oynamadım. İnternetten flash versiyonu vardı onu oynamıştım gerçekten acayip saran bi oyun
-
RebelliouS_SouL bunu yazdı:
-----------------------------Açılmıyor site, indiremedim.
-----------------------------Zamundadan çektim.
-
ee 1. bölümü gectim key istiyor nası yapacaz bunu ?
-
Kutikula bunu yazdı:
-----------------------------ee 1. bölümü gectim key istiyor nası yapacaz bunu ?
-----------------------------key key içinde key :)
txt'lerin birinde vardı.
THET-ALEV-LEFR-USWO
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------IDM de ne kadar boyutu olduğunu ve ne kadar indiğini gösteren yerlerde boşluk var.. bindik bi alamete gidiyoz gıyamete hesabı :D
Sağolasın BarışYiğit :)
-----------------------------
