Aniden Kapanma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba bir dostumun laptopu var ve geçen gün yere düşürmüş, az önce içini açtım baktım ve hdd den ses geliyor pc açılmıyor.Hdd yi değiştirdim fakat pc yi çalıştırdığım zaman yaklaşık 30 saniye sonra elektirik gitmiş gibi aniden kapanıyor,bios ayarlarına girdim orda dahi kapanma olayı oluyor yani sadece windows açılışında değil düğmeye bastıktan belli bir süre sonra kapanıyor.

    sıkıntı ne olabilir acaba laptop içi sökülmüş bir şekilde önümde duruyor.


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    1. fanı bozulmustur

    2.makina acıktır pil takılı aktiftir düşmüştür  akım atlamıs olabilir dogal olarak anakart bozulmus olabilir

    makinaya kulagını koy bakalım fan calısıomu diye ona göre i yol izle


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek
    the_behulder bunu yazdı

    1. fanı bozulmustur

    2.makina acıktır pil takılı aktiftir düşmüştür  akım atlamıs olabilir dogal olarak anakart bozulmus olabilir

    makinaya kulagını koy bakalım fan calısıomu diye ona göre i yol izle

    Fan çalışıyor şuan pc önümde içi açık, :)

     


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Hatta bazen kapanması 30 saniyeyi buluyor,windows yazısını görebiliyorum bazen ondan sonra hönk diye kapanıveriyor.


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    marka modeli ne ?


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek
    the_behulder bunu yazdı

    marka modeli ne ?

    Dell n5010


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    hocam entegrelerin birinde arıza vardır diye düşünüyorum. baska yardımcı olamayacam


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Up olsunnnn


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    n5010  larda fan bi dönüyo bi duruo gibi saçma olaylara şahit oldum. termal macun+fanı değiştirdim sıfır sıkıntı :)

    ısınma varmı alette?


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacı ramleri bi bızdıkla

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireFistAce
    FireFistAce's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    bence tamamen anakartla alakalı hocam bütün çevre bileşenleri çıkart anakart üzerinden sadece monitör ram bağla öyle dene ki sıkıntı anakartta mı net emin ol. 

Toplam Hit: 2732 Toplam Mesaj: 31