Ankara‘Nın Zamına Koydular
-
TheKorsans bunu yazdı
Bence Melih cumhurbaşkanı olsun. Ankaralıların suçu ne abi? Tüm Türkiye çeksin sıkıntıyı :D
Espri guzel ama espri olarak kalsin essegin aklina karpuz kabugu sokmaya gerek yok simdi bi yerden
duyar eder aklina yatar oyle bi heycana kapilir al basina belayi o yuzden boyle seylerin sakasi bile olmaz :)))
-
Abi bu zamı nasıl savunabiliyorsunuz ya vallahi gördükçe şaşırıyorum. Asgari ücret verdiğin ülkede, ota boka vergi kestiğin yerde sen neyin zamını hangi hakla yapabiliyorsun ki..
Ulan yasal çalışma saati 7,5-8 saat mi ne 10-12 saatten aşşağı çalışan yok. Bunu biliyosun ülkeyi denetleyen işverenleri denetleyen diye bişey yok ülkede. Hem millet it gibi çalışsın hem de vergiyi, bu zamları yetiştirmeye çalışsın. Yazık günah cidden..
Herşeyi bi siktir ette şu polislere bedava olan otobüs, öğretmenlere niye bedava değil arkadaş? Ne salak saçma bir mantık, bırakın Allah aşkına baştan aşşağı değişmesi lazım artık bu sistemin sömürdükçe sömürüyor.
-
Yaşadığım yerde halk otobüsü yok, belediye otobüsleri yok, metro yok, raylı şehir içi ulaşım aracı yok. Tek toplu taşıma aracı olarak minübüsler var. en uzak giden 10 km yol yapıyor ve fiyat 2 TL. Aktarma yok, öğrenci öğretmen polis ayrımı yok. İtiraz edersen döverler. Otobüs firması getirdi belediye destekleyerek, otobüs şoförlerini dövdüler şirketi batırdılar. Taksiler 3 km'ye 10 Liraya götürüyor. Mhp döneminde de Akp döneminde de ben doğdum doğalı bok gibi herşey bu şehirde. Şimdi ki çalışacakmış görünüyor ama sonradan su koyuracak bence.
mfatihbodur tarafından 16/Haz/14 02:34 tarihinde düzenlenmiştir -
öğrenciye paralı ulaşım yapan herkesin allah belasını verecek
-
mfatihbodur bunu yazdı
Yaşadığım yerde halk otobüsü yok, belediye otobüsleri yok, metro yok, raylı şehir içi ulaşım aracı yok. Tek toplu taşıma aracı olarak minübüsler var. en uzak giden 10 km yol yapıyor ve fiyat 2 TL. Aktarma yok, öğrenci öğretmen polis ayrımı yok. İtiraz edersen döverler. Otobüs firması getirdi belediye destekleyerek, otobüs şoförlerini dövdüler şirketi batırdılar. Taksiler 3 km'ye 10 Liraya götürüyor. Mhp döneminde de Akp döneminde de ben doğdum doğalı bok gibi herşey bu şehirde. Şimdi ki çalışacakmış görünüyor ama sonradan su koyuracak bence.
zihniyet meselesi yapacka bişey yokta, kırıkkale den bahsediyosun abi :)
-
İzmir'in gözünü seveyim Aziz başkan sayesinde 90 dakika davası ile 1,10 tl ye (tam 2 tl) İzmir'in neredeyse bir ucundan diğer ucuna (Aliağa-Cumaovası) gidilebiliyor :)) demekki neymiş akkoyun zihniyetinin seçtiği adamların dini imanı para :))
-
kazasker1 bunu yazdı
Ankara ve İstanbulda şikayetler hiç bitmiyor, iktidarlar AKEPE
İzmirden şikaye gelmiyor, iktidar CHP
Sen seç ben seçeyim farketmez. Dinleri imanları para. Bunu görmemek için 3 seçenek var;;
1- Kör.
2-Geri zekalı.
3-Kötü niyetli.
Muğla çok uzak bir yer değil bir gün şöyle bir git kampus ve kötekli arabalarına bir bak. CEHAPE li olarak değil insan olarak bak. 30 kişilik otobuslerin bir sıra koltuğu sökülerek nasıl 50 kişilliğe çıkarıldığını kendi gözlerinle gör. Adamlara söylemesen klimayı bile açmıyorlar. Mazot yakıyor ya maliyet artıyor içeridekiler hayvan anasını satıyım.
AKEPE belediyelerinden şikayet edenler için tavsiyem Muğla'da kötekli ve Kampus araçlarına binsinler CEHAPE belediyeciliğini görsünler. TOKİ araçları biraz sakin oluyor ona lafım yok. Ellerinden gelse ona da aynısını yaparlar. Yürüyerek yarım saatte gidilen yere otobusle yarım saatte gitmek nedir bizzat yaşayarak görsünler. Araçta ve şehirde Mal muamelesi görmek nedir kendileri görsünler. Bir sürü şöforün öğrenciden şikayet ettiğini gördüm. Sanki zorla otobuste çalış/çalıştır diyorlar.
Otobus kalkış saat çizelgesi bile yol. Bu nedenle de ne zaman kalkacak sorusunun hiç bir zaman cevabı verilememiştir. Çünkü araç dolmadığı sürece hareket etmezler. Yolların halini bir görsünler. Yolları geçtim adamlarda kanalizasyon yok. Son iki senede kazdılar mı bilmiyorum.
Kötekli de yazın sıcağında yürümeyeyim dedim tam 50 dakika otobus beklediğim günleri bilirim. Eğer bir de dolu gelirse seni duraktan almazlar. Senin o durakta beklemen önemli değildir. Çünkü yasalar vardır fazla yolcu alamazlar. Staja gideceğim bekle allah bekle. Araç dolmamış o yüzden orada beklemiş. Dini imanı para diyenler bunları bilmiyor tabi.
Muğla Otobus Fiyatları'nı da Yazayım.
Normal : 2 TL
Öğrenci : 1.10
AKTARMA DENİLEN ŞEY YOK.
Üşenmedim güzergahını da çizdim. 14-15 durak toplamda. İstanbul ve Ankara AKEPE belediyesi aktarmalar var kilometre ve saatler büyük oranda tutuyor. İzmir ve Muğla CEHAPE belediyesi. İzmir'i tam bilmiyorum ancak Muğla ya göre Belediyeciğinin güzel olduğunu akrabalarımdan duydum. ve burada da duyuyoruz. Ancak Muğla rezillik ötesinden başka bir şey değil. Bizzat yaşadım gördüm.
Güzergah=> http://goo.gl/Mnb7Zb
-
İzmir'in altyapı sorunu var diyen, "her yağmurda sel basıyor ya" diyenler, yağan son yağmurlarda İstanbul ve Ankara'nın durumunu görünce kendilerine gelmişlerdir zira medyalarında İzmir hakkında sürekli eski görüntüleri yeni gibi sunanlar vardı.
Konu ne zaman belediyeciliğe gelse illa ki araya İzmir Belediyesi ile diğer belediyelerin karşılaştırması girer. İstanbul yaşanacak yer değil, dolayısıyla belediyecilik zaten baştan faul.
Ankara bence güzel bir yer ama çevremdeki insanlar beğenmiyor, her yer beton oldu diye yakınıyorlar vs..
İzmir ise öyle pek yeşil bir doğası olmamasına rağmen yine de deniz kenarına kurulu olmasıyla, denizi temel almasıyla bir nevi daha insancıl bir şehir olma özelliğini koruyor. Ulaşım ücretlerinin ucuz olması zaten çok büyük bir artı puan. Tek sıkıntısı bence yolları, onları da zamanla (ödenek felan verirlerse) daha iyi yaparlar. İzmir Belediyesi'nin yaptığı ve yapmadığı işleri düşünürken biraz da hükümetin rakip partinin elinde olduğu gerçeğini görmek lazım.
-
imlegend bunu yazdıkazasker1 bunu yazdı
Ankara ve İstanbulda şikayetler hiç bitmiyor, iktidarlar AKEPE
İzmirden şikaye gelmiyor, iktidar CHP
Sen seç ben seçeyim farketmez. Dinleri imanları para. Bunu görmemek için 3 seçenek var;;
1- Kör.
2-Geri zekalı.
3-Kötü niyetli.
Muğla çok uzak bir yer değil bir gün şöyle bir git kampus ve kötekli arabalarına bir bak. CEHAPE li olarak değil insan olarak bak. 30 kişilik otobuslerin bir sıra koltuğu sökülerek nasıl 50 kişilliğe çıkarıldığını kendi gözlerinle gör. Adamlara söylemesen klimayı bile açmıyorlar. Mazot yakıyor ya maliyet artıyor içeridekiler hayvan anasını satıyım.
AKEPE belediyelerinden şikayet edenler için tavsiyem Muğla'da kötekli ve Kampus araçlarına binsinler CEHAPE belediyeciliğini görsünler. TOKİ araçları biraz sakin oluyor ona lafım yok. Ellerinden gelse ona da aynısını yaparlar. Yürüyerek yarım saatte gidilen yere otobusle yarım saatte gitmek nedir bizzat yaşayarak görsünler. Araçta ve şehirde Mal muamelesi görmek nedir kendileri görsünler. Bir sürü şöforün öğrenciden şikayet ettiğini gördüm. Sanki zorla otobuste çalış/çalıştır diyorlar.
Otobus kalkış saat çizelgesi bile yol. Bu nedenle de ne zaman kalkacak sorusunun hiç bir zaman cevabı verilememiştir. Çünkü araç dolmadığı sürece hareket etmezler. Yolların halini bir görsünler. Yolları geçtim adamlarda kanalizasyon yok. Son iki senede kazdılar mı bilmiyorum.
Kötekli de yazın sıcağında yürümeyeyim dedim tam 50 dakika otobus beklediğim günleri bilirim. Eğer bir de dolu gelirse seni duraktan almazlar. Senin o durakta beklemen önemli değildir. Çünkü yasalar vardır fazla yolcu alamazlar. Staja gideceğim bekle allah bekle. Araç dolmamış o yüzden orada beklemiş. Dini imanı para diyenler bunları bilmiyor tabi.
Muğla Otobus Fiyatları'nı da Yazayım.
Normal : 2 TL
Öğrenci : 1.10
AKTARMA DENİLEN ŞEY YOK.
Üşenmedim güzergahını da çizdim. 14-15 durak toplamda. İstanbul ve Ankara AKEPE belediyesi aktarmalar var kilometre ve saatler büyük oranda tutuyor. İzmir ve Muğla CEHAPE belediyesi. İzmir'i tam bilmiyorum ancak Muğla ya göre Belediyeciğinin güzel olduğunu akrabalarımdan duydum. ve burada da duyuyoruz. Ancak Muğla rezillik ötesinden başka bir şey değil. Bizzat yaşadım gördüm.
Güzergah=> http://goo.gl/Mnb7Zb
abi muğla da kaç tane metro, kaç tane vapur, kaç tane otobüs hattı var ki AKTARMA olsun?
Fiyatlar da gayet normalmiş.
30 kişilik koltukları 50 kişilik yapmak bence güzel birşey, ne güzel işte insanlar oturur, ayakta gitmez.
Otobüsle ilgili şikayetiniz varsa da bunu gerekli yerlere bildirin hocam, olmadı eylem yapın, bir şekilde sesinizi duyurun.
-
Utanmasanız çemişgezek Belediyesi ile karşılaştıracaksınız başkenti. Ankara kötü yönetiliyor bunun aksini iddia eden geri zekalının önde gidenidir ancak Ankaranın kroları haketmiyor değil
mataramasuko tarafından 16/Haz/14 10:34 tarihinde düzenlenmiştir
