folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara‘Nın Zamına Koydular



Ankara‘Nın Zamına Koydular

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    Bence Melih cumhurbaşkanı olsun. Ankaralıların suçu ne abi? Tüm Türkiye çeksin sıkıntıyı :D

    Espri   guzel ama espri olarak kalsin  essegin aklina karpuz kabugu sokmaya gerek yok simdi bi yerden 

    duyar eder aklina yatar   oyle bi heycana kapilir al basina belayi o yuzden boyle seylerin sakasi bile olmaz :)))


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Abi bu zamı nasıl savunabiliyorsunuz ya vallahi gördükçe şaşırıyorum. Asgari ücret verdiğin ülkede, ota boka vergi kestiğin yerde sen neyin zamını hangi hakla yapabiliyorsun ki..

    Ulan yasal çalışma saati 7,5-8 saat mi ne 10-12 saatten aşşağı çalışan yok. Bunu biliyosun ülkeyi denetleyen işverenleri denetleyen diye bişey yok ülkede. Hem millet it gibi çalışsın hem de vergiyi, bu zamları yetiştirmeye çalışsın. Yazık günah cidden..

    Herşeyi bi siktir ette şu polislere bedava olan otobüs, öğretmenlere niye bedava değil arkadaş? Ne salak saçma bir mantık, bırakın Allah aşkına baştan aşşağı değişmesi lazım artık bu sistemin sömürdükçe sömürüyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Yaşadığım yerde halk otobüsü yok, belediye otobüsleri yok, metro yok, raylı şehir içi ulaşım aracı yok. Tek toplu taşıma aracı olarak minübüsler var. en uzak giden 10 km yol yapıyor ve fiyat 2 TL. Aktarma yok, öğrenci öğretmen polis ayrımı yok. İtiraz edersen döverler. Otobüs firması getirdi belediye destekleyerek, otobüs şoförlerini dövdüler şirketi batırdılar. Taksiler 3 km'ye 10 Liraya götürüyor. Mhp döneminde de Akp döneminde de ben doğdum doğalı bok gibi herşey bu şehirde. Şimdi ki çalışacakmış görünüyor ama sonradan su koyuracak bence.

    mfatihbodur tarafından 16/Haz/14 02:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek

    öğrenciye paralı ulaşım yapan herkesin allah belasını verecek


    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı

    Yaşadığım yerde halk otobüsü yok, belediye otobüsleri yok, metro yok, raylı şehir içi ulaşım aracı yok. Tek toplu taşıma aracı olarak minübüsler var. en uzak giden 10 km yol yapıyor ve fiyat 2 TL. Aktarma yok, öğrenci öğretmen polis ayrımı yok. İtiraz edersen döverler. Otobüs firması getirdi belediye destekleyerek, otobüs şoförlerini dövdüler şirketi batırdılar. Taksiler 3 km'ye 10 Liraya götürüyor. Mhp döneminde de Akp döneminde de ben doğdum doğalı bok gibi herşey bu şehirde. Şimdi ki çalışacakmış görünüyor ama sonradan su koyuracak bence.

    zihniyet meselesi yapacka bişey yokta, kırıkkale den bahsediyosun abi :) 


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    İzmir'in gözünü seveyim Aziz başkan sayesinde 90 dakika davası ile 1,10 tl ye (tam 2 tl) İzmir'in neredeyse bir ucundan diğer ucuna (Aliağa-Cumaovası) gidilebiliyor :)) demekki neymiş akkoyun zihniyetinin seçtiği adamların dini imanı para :))


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Ankara ve İstanbulda şikayetler hiç bitmiyor, iktidarlar AKEPE

    İzmirden şikaye gelmiyor, iktidar CHP

    Sen seç ben seçeyim farketmez. Dinleri imanları para. Bunu görmemek için 3 seçenek var;;

    1- Kör.

    2-Geri zekalı.

    3-Kötü niyetli.

    Muğla çok uzak bir yer değil bir gün şöyle bir git kampus ve kötekli arabalarına bir bak. CEHAPE li olarak değil insan olarak bak.  30 kişilik otobuslerin bir sıra koltuğu sökülerek nasıl 50 kişilliğe çıkarıldığını kendi gözlerinle gör. Adamlara söylemesen klimayı bile açmıyorlar. Mazot yakıyor ya maliyet artıyor içeridekiler hayvan anasını satıyım.

    AKEPE belediyelerinden şikayet edenler için tavsiyem Muğla'da kötekli ve Kampus araçlarına binsinler CEHAPE belediyeciliğini görsünler. TOKİ araçları biraz sakin oluyor ona lafım yok. Ellerinden gelse ona da aynısını yaparlar. Yürüyerek yarım saatte gidilen yere otobusle yarım saatte gitmek nedir bizzat yaşayarak görsünler.  Araçta ve şehirde Mal muamelesi görmek nedir kendileri görsünler. Bir sürü şöforün öğrenciden şikayet ettiğini gördüm. Sanki zorla otobuste çalış/çalıştır diyorlar.

    Otobus kalkış saat çizelgesi bile yol.  Bu nedenle de ne zaman kalkacak sorusunun hiç bir zaman cevabı verilememiştir. Çünkü araç dolmadığı sürece hareket etmezler. Yolların halini bir görsünler.  Yolları geçtim adamlarda kanalizasyon yok. Son iki senede kazdılar mı bilmiyorum.

    Kötekli de yazın sıcağında yürümeyeyim dedim tam 50 dakika otobus beklediğim günleri bilirim.  Eğer bir de dolu gelirse seni duraktan almazlar. Senin o durakta beklemen önemli değildir. Çünkü yasalar vardır fazla yolcu alamazlar. Staja gideceğim bekle allah bekle.  Araç dolmamış o yüzden orada beklemiş. Dini imanı para diyenler bunları bilmiyor tabi.

    Muğla Otobus Fiyatları'nı da Yazayım.

    Normal  : 2 TL

    Öğrenci : 1.10

    AKTARMA DENİLEN ŞEY YOK.

    Üşenmedim güzergahını da çizdim.  14-15 durak toplamda. İstanbul ve Ankara AKEPE belediyesi aktarmalar var kilometre ve saatler büyük oranda tutuyor. İzmir ve Muğla CEHAPE belediyesi. İzmir'i tam bilmiyorum ancak Muğla ya göre Belediyeciğinin güzel olduğunu akrabalarımdan duydum. ve burada da duyuyoruz. Ancak Muğla rezillik ötesinden başka bir şey değil. Bizzat yaşadım gördüm.

    Güzergah=> http://goo.gl/Mnb7Zb

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    İzmir'in altyapı sorunu var diyen, "her yağmurda sel basıyor ya" diyenler, yağan son yağmurlarda İstanbul ve Ankara'nın durumunu görünce kendilerine gelmişlerdir zira medyalarında İzmir hakkında sürekli eski görüntüleri yeni gibi sunanlar vardı.

    Konu ne zaman belediyeciliğe gelse illa ki araya İzmir Belediyesi ile diğer belediyelerin karşılaştırması girer. İstanbul yaşanacak yer değil, dolayısıyla belediyecilik zaten baştan faul.

    Ankara bence güzel bir yer ama çevremdeki insanlar beğenmiyor, her yer beton oldu diye yakınıyorlar vs..

    İzmir ise öyle pek yeşil bir doğası olmamasına rağmen yine de deniz kenarına kurulu olmasıyla, denizi temel almasıyla bir nevi daha insancıl bir şehir olma özelliğini koruyor. Ulaşım ücretlerinin ucuz olması zaten çok büyük bir artı puan. Tek sıkıntısı bence yolları, onları da zamanla (ödenek felan verirlerse) daha iyi yaparlar. İzmir Belediyesi'nin yaptığı ve yapmadığı işleri düşünürken biraz da hükümetin rakip partinin elinde olduğu gerçeğini görmek lazım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    imlegend bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Ankara ve İstanbulda şikayetler hiç bitmiyor, iktidarlar AKEPE

    İzmirden şikaye gelmiyor, iktidar CHP

    Sen seç ben seçeyim farketmez. Dinleri imanları para. Bunu görmemek için 3 seçenek var;;

    1- Kör.

    2-Geri zekalı.

    3-Kötü niyetli.

    Muğla çok uzak bir yer değil bir gün şöyle bir git kampus ve kötekli arabalarına bir bak. CEHAPE li olarak değil insan olarak bak.  30 kişilik otobuslerin bir sıra koltuğu sökülerek nasıl 50 kişilliğe çıkarıldığını kendi gözlerinle gör. Adamlara söylemesen klimayı bile açmıyorlar. Mazot yakıyor ya maliyet artıyor içeridekiler hayvan anasını satıyım.

    AKEPE belediyelerinden şikayet edenler için tavsiyem Muğla'da kötekli ve Kampus araçlarına binsinler CEHAPE belediyeciliğini görsünler. TOKİ araçları biraz sakin oluyor ona lafım yok. Ellerinden gelse ona da aynısını yaparlar. Yürüyerek yarım saatte gidilen yere otobusle yarım saatte gitmek nedir bizzat yaşayarak görsünler.  Araçta ve şehirde Mal muamelesi görmek nedir kendileri görsünler. Bir sürü şöforün öğrenciden şikayet ettiğini gördüm. Sanki zorla otobuste çalış/çalıştır diyorlar.

    Otobus kalkış saat çizelgesi bile yol.  Bu nedenle de ne zaman kalkacak sorusunun hiç bir zaman cevabı verilememiştir. Çünkü araç dolmadığı sürece hareket etmezler. Yolların halini bir görsünler.  Yolları geçtim adamlarda kanalizasyon yok. Son iki senede kazdılar mı bilmiyorum.

    Kötekli de yazın sıcağında yürümeyeyim dedim tam 50 dakika otobus beklediğim günleri bilirim.  Eğer bir de dolu gelirse seni duraktan almazlar. Senin o durakta beklemen önemli değildir. Çünkü yasalar vardır fazla yolcu alamazlar. Staja gideceğim bekle allah bekle.  Araç dolmamış o yüzden orada beklemiş. Dini imanı para diyenler bunları bilmiyor tabi.

    Muğla Otobus Fiyatları'nı da Yazayım.

    Normal  : 2 TL

    Öğrenci : 1.10

    AKTARMA DENİLEN ŞEY YOK.

    Üşenmedim güzergahını da çizdim.  14-15 durak toplamda. İstanbul ve Ankara AKEPE belediyesi aktarmalar var kilometre ve saatler büyük oranda tutuyor. İzmir ve Muğla CEHAPE belediyesi. İzmir'i tam bilmiyorum ancak Muğla ya göre Belediyeciğinin güzel olduğunu akrabalarımdan duydum. ve burada da duyuyoruz. Ancak Muğla rezillik ötesinden başka bir şey değil. Bizzat yaşadım gördüm.

    Güzergah=> http://goo.gl/Mnb7Zb

     

    abi muğla da kaç tane metro, kaç tane vapur, kaç tane otobüs hattı var ki AKTARMA olsun?

    Fiyatlar da gayet normalmiş.

    30 kişilik koltukları 50 kişilik yapmak bence güzel birşey, ne güzel işte insanlar oturur, ayakta gitmez.

    Otobüsle ilgili şikayetiniz varsa da bunu gerekli yerlere bildirin hocam, olmadı eylem yapın, bir şekilde sesinizi duyurun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Utanmasanız çemişgezek Belediyesi ile karşılaştıracaksınız başkenti.  Ankara kötü yönetiliyor bunun aksini iddia eden geri zekalının önde gidenidir ancak Ankaranın kroları haketmiyor değil 

    mataramasuko tarafından 16/Haz/14 10:34 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 8598 Toplam Mesaj: 68