folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Anket Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum!!!



Anket Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    hoja valla bizim millet için sölenmiş bi söz var : deveye diken u millete züken lazım.. kaybetmek istemiyosan zükeceksin. yoksa yaranamıyosun.
    tabi ben de kıyamıyorum ama genelde üzülen ben oldum..yapmadıım için yani..

    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deeppurple33
    deeppurple33's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    hactorx +99999999988 :)

    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    abü ben değer verdiğim kızı fantezi kurup kuramadığımdan anlıyorum. Kurabiliyorsam değersizdir kuramıyorsam değerlidir. Ama her iki şekildede zikiyorum :P

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    ula fi,stan harbiden varya ceddine rahmet..
    bukadar güzel bir tespitle karşılaşmadım..
    abi fantaziyi kimle kurarız?? piyasadaki cilveli yosmalarla deil mi?? kuramıyorsak ozaman onlardan deildir.. yani masum bir sevgi beslemişizdir deilmi yaw??

    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mothspidey
    mothspidey's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    sevmek derken neyi kastettiğine de bağlı
    mesela ben sevdim mi hanım kız bulur onu severim. ki buyuk olasilik karsilik da gorurum. ama sen gidip motorun tekine aşık olduysan mikmek de istersin düdüklemek de istersin. istersin de istersin
    yani bana kalırsa kişiden kişiye değişmekle beraber bana kalırsa olmaz. yani ben sevdiğim kıza oyle bişi yapamam. ayrıca şu da var ki sevdiğin kızı evlenmeden yapman da pek hoş bişey değil
    neyse...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaCiNGeR
    RaCiNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    .

    dostum , orduya katılma kararı aldım.
Toplam Hit: 2522 Toplam Mesaj: 17