Anket Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum!!!
-
hoja valla bizim millet için sölenmiş bi söz var : deveye diken u millete züken lazım.. kaybetmek istemiyosan zükeceksin. yoksa yaranamıyosun.
tabi ben de kıyamıyorum ama genelde üzülen ben oldum..yapmadıım için yani.. -
hactorx +99999999988 :)
-
abü ben değer verdiğim kızı fantezi kurup kuramadığımdan anlıyorum. Kurabiliyorsam değersizdir kuramıyorsam değerlidir. Ama her iki şekildede zikiyorum :P
-
ula fi,stan harbiden varya ceddine rahmet..
bukadar güzel bir tespitle karşılaşmadım..
abi fantaziyi kimle kurarız?? piyasadaki cilveli yosmalarla deil mi?? kuramıyorsak ozaman onlardan deildir.. yani masum bir sevgi beslemişizdir deilmi yaw?? -
sevmek derken neyi kastettiğine de bağlı
mesela ben sevdim mi hanım kız bulur onu severim. ki buyuk olasilik karsilik da gorurum. ama sen gidip motorun tekine aşık olduysan mikmek de istersin düdüklemek de istersin. istersin de istersin
yani bana kalırsa kişiden kişiye değişmekle beraber bana kalırsa olmaz. yani ben sevdiğim kıza oyle bişi yapamam. ayrıca şu da var ki sevdiğin kızı evlenmeden yapman da pek hoş bişey değil
neyse... -
.
Toplam Hit: 2522 Toplam Mesaj: 17
