Ankete İllegal Müdahale Mi Söz Konusu ?
-
Daha bir kaç saat önce Bana kız bulun %32 iken bana erkek bulan %3 dü nasıl oldu bu değişiklik merak ettim açıkçası az buz dabir değişiklik değil bana bir şekilde sonuçlarla oynanmış gibi geliyor ya da işin için debiriş var -
enterasan bi düşünce=)
yüzdelik dilimlerin ayrılmasıyla ilgili bir olaydır hocam. -
O değil de ben bu anketin amacını idrak edemedim hala =))
-
ankette suan 1 den fazla oy verılebılınıyor :S
Rene haberım var bakıcam demıstı pm attıgımda
-
Bende ufak bi açık yakalamıştım bu konuda oy kullandıktan sonra sayfayı yenilemedikce sürekli oy kullana biliyorsun konuyu yönetime iletmiştim ama bir şey yapmadılar heee ne kadar gerekli önemli dersen dikkatimi çektiydi söylediydim :D
-
Fatal_Trag3dy bunu yazdı:
-----------------------------O değil de ben bu anketin amacını idrak edemedim hala ((:
-----------------------------
valla ya ne iş bu anket.=D yönetici hocalarımızdan biri aşk acısı mı çekiyor acaba:) -
Yanlız bana bi erkek bulun seçeneğini sürekli işaretleyip %43 e getiren mürid azmış gibime geliyo :D
-
Gecende biri pm göndermede problem oluyor demişti, aynısını bende yaşadım belirteyim.
-
En kısa zamanda inceleip yapan kişiye ceza vereceğim merak etmein :>
-
anket hakkında açılan konudan sonra bazı uyanıkların böyle bir müdahalesi normal =)
-
Bişey değilde dışarıdan biri görse yanlış anlayacak:)
Toplam Hit: 4625 Toplam Mesaj: 19
