folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Antalyada Dükkan Mi Yoksa Ticari Taksi Plakasimi İyi Gelir Getirir.



Antalyada Dükkan Mi Yoksa Ticari Taksi Plakasimi İyi Gelir Getirir.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

     sigorta , emeklilik , çocuk , ev ,araba varmı ?

    hayallerin ne . ölene kadar ne olursa olsun yaşamakmı . Türkiye turumu  . Arkanda bişey bırakmak istiyormUsun . 

    ona göre hayal gücünü konuşturalım . 

     BAŞKASININ  1,300,000 TL SİNİN HAYALİ BİLE MUTLU ETTİ BENİ :d


    Minimalist Değilim Tembelim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Antalya ve ilçelerinde gayrimenkul (daire, bina, arsa, arazi) al sat konuları bana cazip geliyor. Fakat işi öğrenmek şart.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Çift mesaj

    SaNaL_AjaN tarafından 01/Mar/18 16:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar hocam Antalya'da(Merkez'de) emlak sektöründe çalışıyorum..Yorumlara ve fikrine baktım gerek senin gerek diğer arkadaşların ortak kanısı haklı olarak en az riskle doğru yatırım yapmak.Ticari taksi olayı gerek ekonomik sorunlar gerek turizim konusunda ki sorunlardan dolayı kan ağlıyor malesef..

     

    Benim uzun zamandır kendi yatırımcı müşterilerime uyguladığım yöntemi sana da tavsiye etmek istiyorum.Sakın ama sakın tüm paranı tek bir yatırıma yatırma!!  1.3 lirayı 2-3 parçaya bölerek işe başlayabilirsin.

     

    1 tane kurumsal/sağlam firma  olacak şekilde kiracın olsun.2 tane daha aldın diyelim diğer 2 tanesini de üzerine kar koyarak satışa tekrar çıkartman olacaktır.Piyasa da gerek dükan gerek konut sektöründe sıkıntılar var.Nakit dönmediği için kelepir yerler denk geliyor.

     

    Örnek olarak; 300 liralık yeri 270 e alıyorsun 320 ye ilana koyuyorsun.En kötü şartla 310 liraya satıyor geri kalan nakiti yeni bir gayrimenkul için kullanıyorsun.Sadece kira getirisi olarak olaya bakarsan aylık belli bir kiranın üzerine çıkman cok zor.+ EK olarak kurumsal firmalar malesef cok para vermez(kira konusunda sağlam olduğu için).


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Paranın olması da ayrı bir sıkıntıymış demek ki. Yatırım işlerinden anlayan biri değilim, yorumları okuyup da ihtimallerin olumsuz ve olumlu yönlerini görünce vay be dedim. Ünlü düşünür Benana'nın da dediği gibi "ben mamur değilem, benim mayış yok."


    The irresistible lightness of getting mad... What an event! Such a great freedom and salvation from all stupid expectations and taboos of unconcious masses which are even not aware of their miserable price and place. Yes, you the stupid people, i'm talking to you and arguing with high confidence that NEŞET ERTAŞ'IN MÜZİĞİ YARAK GİBİDİR.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    detay vermeden fikir vermek çok saçma 50 yasına geliyorsun da tekmisin degilmisin sorumluluk varmı yokmu geride bişeyler bırakman gerekn cocuklar varmı ve daha bir sürü şey eger tek kelime ile tekim diyorsan ne ugrasacaksın yaş zaten 50 ye gitsin parayı parca parca


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiokhan
    kiokhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2013
    Erkek
    Kanakan bunu yazdı

    Arkadaslar

    Sizlere danismak istedigm bir konu var.

    Elimde biraz Para var, yatirim yapmak istiyorum ama is arkasinda falan kosmak istemyorum.

    Antalya icin soruyorum bu soruyu.Su elimdeki Mevla 1.300.000 TL kadar.

    Acaba Kurumsal Kiracisi olan bir Dükkan mi satin alsam, yoksa ticari Taksi Plakasimi satin alsam.

    Yasim 50'ye dayandi artik is güc arkasinda kosmak istemiyorum.Bu iki secenekten birisini yapip Kiraya verip Kirasini almak istiyorum.

    Hangisi avantajli olur?

    valla taksi alırsan şoförün ben olurum hocam :) hiç anasının gözü de değilim :)


    Türk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    blmrt bunu yazdı

    detay vermeden fikir vermek çok saçma 50 yasına geliyorsun da tekmisin degilmisin sorumluluk varmı yokmu geride bişeyler bırakman gerekn cocuklar varmı ve daha bir sürü şey eger tek kelime ile tekim diyorsan ne ugrasacaksın yaş zaten 50 ye gitsin parayı parca parca

    hocam zaten 2. seçenek söylemiş ticari taksimi kurumsal kiracı mı o yüzden başka detay çok önemli değil o yüzden vermemiştir ticari taksi uber vs gibi şirketler yüzünden yakında sorun yaşar gibi geliyor


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Yaşın hala genç hocam, bence ticaretle uğraş, yiyecek sektörü ölmeyecek bir sektördür mesela, ucuz ve seri üretimli bir iş yeri açabilirsin. Yap, işlet, devret. Yap işlet devret. 5-6 yıl uğraşsan böyle parayı 5 e 6 ya katlarsın.


    alektamovikmovik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    Neredeyse her sene temettu veren hisseler var hocam. Eger bu parayi 5 yil daha direk olarak kullanmayacaksan "Isyat" cok akilli bir yatirim olabilir.

    Ben elimdeki fazla parayi bu sekilde degerlendiriyorum, uzun vadede basarili olacak gibi gorunuyor.

    Bankalardan maksimum vade yillik 15% ki bundan devlet de 15% vergi kesiyor, yani net olarak 12.75% eline gecicek. Isyatin bu sene odeyecegi temettu 18.75% ve vergisiz. Tabii kagitta eskiysen ve maliyetin daha azsa gelirin daha fazla oluyor ki bende bu sene 23.5% bu sene.

    Bir gelenek olarak, "Yatirim tavsiyesi degildir (YTD)".


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
Toplam Hit: 3492 Toplam Mesaj: 39
taksi dükkan ticari