folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Anti Radar Plaka



Anti Radar Plaka

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

     

    arkadaslar bundan nerden bulabilecegimizi bilmiyorum ama guzel bir zimbirti paylasmak istedim.

     

    https://www.facebook.com/photo.php?v=766910289989062&set=vb.100000102938024&type=2&theater


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hoca bu video değilde radardın okuyamadığı aparatlar hakkında efsane avcıları deney yapmıştı ama hep okumuştu

    bundan 2 sene önce çinliler dijital plaka üretiyordu geçen aradım bulamadım bulsam alacaktım

    lcd ekran hoca plaka istediğin rakamı yazıyorsun daha sonra kumandaya basarak plakanı otomatik değişteribiliyorsun

    konu açılmışken gözüne çarpan varmı bunu?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ben farkli bir boya gormustum. plakanin ustundeki isigida modifiye ediyorlar. butun kameralar gostermiyordu.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    ben farkli bir boya gormustum. plakanin ustundeki isigida modifiye ediyorlar. butun kameralar gostermiyordu.

    Hocam, bende çok aradım amabulamadım.

    Ama tuning çevresi geniş olan insanlar bunları bulabiliyorlar.

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    sanayiye falan bir işim düşerse araştırayım bari. zırt pırt plakaya ceza yazıyorlar. fahri müfettiş olayıda cabası zaten. hiç olmazsa bir çok cezadan kurtuluruz.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    abi radarlarda flaş yok , üstünde böyle bir çekim tekniğide yok sanırım , turt bu.

    ghostplate var onun yerine , kafana göre takılabilirsin.

    http://www.ghostplate.com/mechanics/


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    adam foto çekerken flash ile birlikte çekiyor, bu ışık demek ki o şekilde gösteriyor.. eğer öyle olmasa flashı kapatıp denerlerdi... ee gerçek cihazlarda bildiğim kadarıyla flash mekanizması yok, o yüzden bi işe yaramaz.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Konyada tedes var şehir içinde belli aralıklarda montelemişler bunu tedes başlangıç tedes bitiş olmak üzere 2 şerden radar direkleri dikmişler her yere,

    120 120 git sonra radarın önüne gelince istersen 50 ile geç aradaki mesafeyi kaç km hız ile katettiğini hesaplıyo Konya trafiği düzene girdi bu sistemle.

    Benim taktik acelemmi var plaka silikonlu söküp koyuyom aracın içine sonra bas basabildiğine yada radarın oraya geldiğimde bi kamyon yada tır bulup gircen götüne plakanı görmüyo :)


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    hocalar isterseniz radar tespit cihazı teminini sağlayabilirim , 150 lira gibi bir şey..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocalar isterseniz radar tespit cihazı teminini sağlayabilirim , 150 lira gibi bir şey..

    Nasıl bi şey açıkla biraz kafama yatarsa alırım,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    baristbt bunu yazdı

    abi radarlarda flaş yok , üstünde böyle bir çekim tekniğide yok sanırım , turt bu.

    ghostplate var onun yerine , kafana göre takılabilirsin.

    http://www.ghostplate.com/mechanics/

    Tr plakaların boyutuna uyma sanırım


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 10938 Toplam Mesaj: 53