Aöf Kayıt 4 Yıllık
-
Arkadaşlar aöf ön lisans mezunu 4 yıllığa tamamlamak için dikey geçişemi kayıt olması gerekiyor, yoksa ikinci Üniversiteyemi? Hangisini seçmek gerekiyor anlayan yazarsa sevinirim. siteden okuyarak arasındaki farkı anlayamadım.
https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx
-
siyahbereli bunu yazdı
Arkadaşlar aöf ön lisans mezunu 4 yıllığa tamamlamak için dikey geçişemi kayıt olması gerekiyor, yoksa ikinci Üniversiteyemi? Hangisini seçmek gerekiyor anlayan yazarsa sevinirim. siteden okuyarak arasındaki farkı anlayamadım.
https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx
dikey gecis hocam
-
Dikey gecisten kaydolcaksin. Sakin lisans tamamlama ya da ikinci universite linkinden kaydolma
-
teşekkür ederim arkadaşlar. Bölüm olarak hangisini tercih edeyim sayısalım ilkokul terk bu bölümleri incelerken 3. Sınıf ile 4. Sınıf derslerinimi incleyeceğim. 1 sınıf ile 2 sınıf dersleri bizi ilgilendirmiyor muaf oluyorum değilmi
siyahbereli tarafından 13/Eki/14 23:23 tarihinde düzenlenmiştirİKTİSAT
ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ
KAMU YÖNETİMİ
MALİYE ULUSLARARASI İLİŞKİLER
İŞLETME
KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ
https://www.anadolu.edu.tr/sites/default/files/files/2013_2014_Dikey_Gecis_Dogrudan_Liste.pdf
-
ilk 2 yıl nerdeyse aynı dersleri görüyorsun
önemli olan 3 ve 4. sınıf
iktisat sayısaldır.planlama üzerinedeir. sevmezsen battın demektir. işkence gibi gelebilir.
işletme pazarlama üzerinedir. satış reklam müşteri derken zevklidir kolaydır genelde herkes bu bölümü seçiyor. mantıkla bile çoğu soruyu yaparsın.
kamu yönetimi adındanda belli kamu işleri üzerinedir. çok bilgim yok son sınıf dersleri hakkında ama bu bölümü uzatan çok, nedir hikmeti bilmiyorum
çalışma ekonomisi millet bu bölüme müfettiş olacağım diye gidiyor :))) bir nevi o işi öğretiyor işçi hakları sosyal güvenlik meslelesi konularını öğreniyorsun diyelim.
maliye adamı canından bezdirir. hayata küstürür. o yüzden 1 sene uzatmıştım. seversen bilemiyeceğim. uluslar arası eki nedir bilmiyorum
konaklama bu konuda bilgim yok.
ne seçersen seç farketmez hepsinde işsiz kalacaksın :) işletme seç baride en azından zevkli
-
Futurist eyw. İktisat seçmeyi düşünüyorum matematiğim zayıf ama 1 ve 2. Sınıfta bu ders hoşuma gitmişti onuda geliştirmiş olurum. meslek edinmek için değil diploma olması için tamamlayacağım
-
dostlar kpss ye gırdıgımızde farklı bolümlerde farklı alanlar mı var yoksa ısletme bıtırenle malıye bıtıren aynı ıslerı yazabılıyormu tercıhlerde ? malıye bıtıren sayısı xx.bin lerdeyken ışletme bıtıren sayısı xxx.bın küsür. bu bı etkı yapar mı ?
-
Varg bunu yazdı
dostlar kpss ye gırdıgımızde farklı bolümlerde farklı alanlar mı var yoksa ısletme bıtırenle malıye bıtıren aynı ıslerı yazabılıyormu tercıhlerde ? malıye bıtıren sayısı xx.bin lerdeyken ışletme bıtıren sayısı xxx.bın küsür. bu bı etkı yapar mı ?
5-6 saattir çoğu siteyi hatmettim. İktitisat altından kalkarım diyorsan hiç düşünme ama matematiksel iktisat diye bir ders var açıp bi kaç derslerine baktım beynim yandı. Yani demem o ki iktisat favori okurum dersen. Ama o derse bakmadan seçme
-
Mazeretli kayıtla normal kaydın bi farkı varmı beyler sorayim hemen burdan
Gorevli biseyden muaf olamiyosun dedi ama anlamadim
-
dikey geçiş hocam. Ben bugün yaklaşık 2bin kişiyle birlikte kayıt için bekledim. Böyle sıra hayatımda görmedim amk
-
Yav o soruya cevap aldik brnimkinin cevabı ne hocam :)
