Aöf Kayıt 4 Yıllık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar aöf ön lisans mezunu 4 yıllığa tamamlamak için dikey geçişemi kayıt olması gerekiyor, yoksa ikinci  Üniversiteyemi? Hangisini seçmek gerekiyor anlayan yazarsa sevinirim. siteden okuyarak arasındaki farkı anlayamadım.

    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    walwo
    walwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Arkadaşlar aöf ön lisans mezunu 4 yıllığa tamamlamak için dikey geçişemi kayıt olması gerekiyor, yoksa ikinci  Üniversiteyemi? Hangisini seçmek gerekiyor anlayan yazarsa sevinirim. siteden okuyarak arasındaki farkı anlayamadım.

    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx

    dikey gecis hocam


    Arkadaşa bakıp çıkıcam :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Dikey gecisten kaydolcaksin. Sakin lisans tamamlama ya da ikinci universite linkinden kaydolma

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    teşekkür ederim arkadaşlar. Bölüm olarak hangisini tercih  edeyim sayısalım ilkokul terk bu bölümleri incelerken 3. Sınıf ile 4. Sınıf derslerinimi incleyeceğim. 1 sınıf ile 2 sınıf dersleri bizi ilgilendirmiyor muaf oluyorum değilmi

     

    İKTİSAT

    ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ

    KAMU YÖNETİMİ

    MALİYE ULUSLARARASI İLİŞKİLER

    İŞLETME

    KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ 

    https://www.anadolu.edu.tr/sites/default/files/files/2013_2014_Dikey_Gecis_Dogrudan_Liste.pdf

     

    siyahbereli tarafından 13/Eki/14 23:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    ilk 2 yıl nerdeyse aynı dersleri görüyorsun

    önemli olan 3 ve 4. sınıf

    iktisat sayısaldır.planlama üzerinedeir.    sevmezsen battın demektir. işkence gibi gelebilir.

    işletme pazarlama  üzerinedir.  satış reklam müşteri derken zevklidir kolaydır genelde herkes bu bölümü seçiyor. mantıkla bile çoğu soruyu yaparsın.

    kamu yönetimi adındanda belli kamu işleri üzerinedir. çok bilgim yok son sınıf dersleri hakkında ama bu bölümü uzatan çok, nedir hikmeti bilmiyorum

    çalışma ekonomisi millet bu bölüme müfettiş olacağım diye gidiyor :))) bir nevi o işi öğretiyor işçi hakları sosyal güvenlik meslelesi konularını öğreniyorsun diyelim.

    maliye adamı canından bezdirir. hayata küstürür.  o yüzden 1 sene uzatmıştım. seversen bilemiyeceğim. uluslar arası eki nedir bilmiyorum

    konaklama bu konuda bilgim yok.

     

    ne seçersen seç farketmez hepsinde işsiz kalacaksın :) işletme seç baride en azından zevkli


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Futurist eyw. İktisat seçmeyi düşünüyorum matematiğim zayıf ama 1 ve 2. Sınıfta bu ders hoşuma gitmişti onuda geliştirmiş olurum. meslek edinmek için değil diploma olması için tamamlayacağım


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    dostlar kpss ye gırdıgımızde farklı bolümlerde farklı alanlar mı var yoksa ısletme bıtırenle malıye bıtıren aynı ıslerı yazabılıyormu tercıhlerde ? malıye bıtıren sayısı xx.bin lerdeyken ışletme bıtıren sayısı xxx.bın küsür. bu bı etkı yapar mı ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Varg bunu yazdı

    dostlar kpss ye gırdıgımızde farklı bolümlerde farklı alanlar mı var yoksa ısletme bıtırenle malıye bıtıren aynı ıslerı yazabılıyormu tercıhlerde ? malıye bıtıren sayısı xx.bin lerdeyken ışletme bıtıren sayısı xxx.bın küsür. bu bı etkı yapar mı ?

    5-6 saattir çoğu siteyi hatmettim. İktitisat altından kalkarım diyorsan hiç düşünme ama matematiksel iktisat diye bir ders var açıp bi kaç derslerine baktım beynim yandı. Yani demem o ki iktisat favori okurum dersen. Ama o derse bakmadan seçme 


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Mazeretli kayıtla normal kaydın bi farkı varmı beyler sorayim hemen burdan

    Gorevli biseyden muaf olamiyosun dedi ama anlamadim


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    dikey geçiş hocam. Ben bugün yaklaşık 2bin kişiyle birlikte kayıt için bekledim. Böyle sıra hayatımda görmedim amk


    Cigu bigule :(
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Yav o soruya cevap aldik brnimkinin cevabı ne hocam :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
Toplam Hit: 1922 Toplam Mesaj: 16