Aöf Sınavına Alınmadım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    Sadece ögrenci kimlik kartım vardı girdim sınava


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Elinizde özet varsa atsanıza yarın sınav var 


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Ulan ben de 14.30 diye okudum bir aydır sınav saatini, millet sınavda ben de şehir turu yapıyorum arabada kaşına kaşına halbuki haberim yok.

    5-10 dk da ben fire verdim 10 dakikada çözerim diye, sallana sallana elimde kağıt kimlik kalem okulun kapısına gidiyorum millet de dışarı çıkıyor.

    Onu geç tam da kapının dibinde fark ettim 14.00 yazdığını eşşek kafam.

    Herif dikildi kaş göz yapıyor ben de ne yapacağımı şaşırdım dedim ya arkadaşın yanına geldim elimde sınav kağıdı kalem falan..

    yedi mi, hayır. Kötü oldu ama şimdilik telafisi mümkün.

    Arkadaşa da büyük geçmiş olsun sevindim onun adına


    yıkılma sakın !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    GeFORC3 bunu yazdı

    Hazır konu aöf iken sorayım.

    Bende sınavı kaçırdım bugün, dolayısıyla 0 aldım :(( vizesi 0 olan dersi geçmek için finalden kaç almam lazım ??? eski sistemde vizenin %30 u finalin %70 i olayı vardı.70küsür almak yetiyordu ?

    Aynen bu sorunun cevabı nedir tam olarak


    yıkılma sakın !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Sanırım sınavım geçersiz sayılacak. Çünkü ertesi günki sınavda pembe bir kağıta imza atarken geç girdiğim sınavda salon görevlisi unutmuş olacakki imza attırmadı (: 


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Sanırım sınavım geçersiz sayılacak. Çünkü ertesi günki sınavda pembe bir kağıta imza atarken geç girdiğim sınavda salon görevlisi unutmuş olacakki imza attırmadı (: 

    sende itiraz edersin :) mahkemeye verirsin hacı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 3139 Toplam Mesaj: 27