Aöf Sınavına Alınmadım
-
Sadece ögrenci kimlik kartım vardı girdim sınava
-
Elinizde özet varsa atsanıza yarın sınav var
-
Ulan ben de 14.30 diye okudum bir aydır sınav saatini, millet sınavda ben de şehir turu yapıyorum arabada kaşına kaşına halbuki haberim yok.
5-10 dk da ben fire verdim 10 dakikada çözerim diye, sallana sallana elimde kağıt kimlik kalem okulun kapısına gidiyorum millet de dışarı çıkıyor.
Onu geç tam da kapının dibinde fark ettim 14.00 yazdığını eşşek kafam.
Herif dikildi kaş göz yapıyor ben de ne yapacağımı şaşırdım dedim ya arkadaşın yanına geldim elimde sınav kağıdı kalem falan..
yedi mi, hayır. Kötü oldu ama şimdilik telafisi mümkün.
Arkadaşa da büyük geçmiş olsun sevindim onun adına
-
GeFORC3 bunu yazdı
Hazır konu aöf iken sorayım.
Bende sınavı kaçırdım bugün, dolayısıyla 0 aldım :(( vizesi 0 olan dersi geçmek için finalden kaç almam lazım ??? eski sistemde vizenin %30 u finalin %70 i olayı vardı.70küsür almak yetiyordu ?
Aynen bu sorunun cevabı nedir tam olarak
-
Sanırım sınavım geçersiz sayılacak. Çünkü ertesi günki sınavda pembe bir kağıta imza atarken geç girdiğim sınavda salon görevlisi unutmuş olacakki imza attırmadı (:
-
zeybekustasi bunu yazdı
Sanırım sınavım geçersiz sayılacak. Çünkü ertesi günki sınavda pembe bir kağıta imza atarken geç girdiğim sınavda salon görevlisi unutmuş olacakki imza attırmadı (:
sende itiraz edersin :) mahkemeye verirsin hacı.
