AÖF Sınıf Tekrarı Hakkında ?
-
Arkadaşlar Merhaba ; bu sene Felsefe'den sınıf tekrarı yapıcam ne ödemem gerekiyor ne zaman ödemem gerekiyor ; daha doğrusu ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tekrardan kayıt için bilgi sahibi arkadaşlar yönlendirirse sevinirim .
-
soruya soru ile karşılık vereyim. Felsefe bölümü zor mu? Hangi derslerden kaldın?
-
hocam açıkcası hiç zor değil ben salaklığımdan kaldım : ) , örgün e kasıcaktım bu yıl ; geçen sene vardiyalı zor bi işteydim pek odaklanamadım derslere şimdi kolaylığını filanda gördüğüm için sınavlara hazırlanarak girersem rahat rahat bitireceğimi düşünüyorum;o yüzden devam etmeyi planlıyorum
-
up
-
sonuçlar açıklandı mı ??
not:şimdi baktım açıklanmamış daha :)
-
gumusservi bunu yazdı:
-----------------------------sonuçlar açıklandı mı ??
not:şimdi baktım açıklanmamış daha :)
-----------------------------
ya o da kayıt zamanında olmuyor mu hiç bi bilgim yok ? -
sınıf tekrarı 140 tl , bütler açiklanmadi daha . Aöf kayıtları ise şu şekil de
bu aydan ekim 20 ye kadar ilk kayıtlar ondan sonrada kayıt yenilemeler. duyurusunu ben burdan yaparim
-
sağol hocam teşekkür ederim .
-
arkadaşlar up ladım konuyu sitede bişe bulamadım var mı bilgisi olan ?
-
ttp://aofburo.anadolu.edu.tr/newrec.htm
http://acikogretim.sozel.org/2010-2011-aof-kayit-tarihleri.html
şöyle bir şey var.
-
geçen sene sınıf tekrarı olanların kaydı aralık ayında oldu 140 tl ödedim..
Toplam Hit: 3156 Toplam Mesaj: 17
