AÖF'te Eskişehir'e Gidip Okumak
-
Aöfe devlet bursu cikmadigina eminmisin
-
yaparsın derlerede girersin ama bana göre mantıksız boşa masraf ama örgün eğitimim kazanamayanların gönüllerinin rahatlatması açısından güzel bir olay giden gider
-
Bence git eskişehire hocam.Ailevi sorunlarda var diyorsun uzaklaşmakta iyi gelir sana.Bu yıl ki sınava tekrar gir ama mutlaka
-
evet zeybek vikmaz
-
KaRaKuLe bunu yazdı
evet zeybek vikmaz
Başbakanlık bursuna Açıköğretim fakülteleride dahil diye biliyordum ben. -
hocam lutfen basbakanlik devlet kyk vs vs bu kelimelrr hep ayniturkiyede sadece bir tane devlet tarafibdan verilen burs var o da kyk bursudur onun haricinde okullarda verilen beslenme barinma bursu vardir bu da okulun bilecegi birsey her okul farklidir. Kyk tarafindan verilen burslarda acikogretim fakultesinde okuyan ingilizce ogretmenligi lisans programinda okuyan basvurabilir gerikalan HICBIR BOLUM burs almiyor KREDI DAHIL ALMIYOR.
-
KaRaKuLe bunu yazdı
hocam lutfen basbakanlik devlet kyk vs vs bu kelimelrr hep ayniturkiyede sadece bir tane devlet tarafibdan verilen burs var o da kyk bursudur onun haricinde okullarda verilen beslenme barinma bursu vardir bu da okulun bilecegi birsey her okul farklidir. Kyk tarafindan verilen burslarda acikogretim fakultesinde okuyan ingilizce ogretmenligi lisans programinda okuyan basvurabilir gerikalan HICBIR BOLUM burs almiyor KREDI DAHIL ALMIYOR.
http://www.habergazete.com/haber-detay/1/29831/YURTKUR-Kredi-Burs-Basvuru-Tarihleri-AciklandiYURTKUR-2013-2013-07-28.html
burada görmüşüm pararntez içinde gazi şehit çocuğu vs diye belirtmişler
normal vermyiorlar dediğin gibi -
husnuweb bunu yazdı
çok gereksiz bir iş olur bence bu düşünce.
aöf'ün standartı belli, ezberle geç.
derslere girmek sana bir şey katacaktır elbet, ama etiket anlamında hiçbir faydası olmaz.
hacu aöf 30 yıllık sistemi bu sene değişti artık öyle dediğin gibi bir dünya yok :)))
-
nolanded bunu yazdıhusnuweb bunu yazdı
çok gereksiz bir iş olur bence bu düşünce.
aöf'ün standartı belli, ezberle geç.
derslere girmek sana bir şey katacaktır elbet, ama etiket anlamında hiçbir faydası olmaz.
hacu aöf 30 yıllık sistemi bu sene değişti artık öyle dediğin gibi bir dünya yok :)))
ben hic calismadan ilk donem bi ders haric gectim bi fark yok bence. oku ogren gec -
Normal öğrenci değilde ikinci sınıf muamele görüyorsun hocam.. Örgünlerle birlikte değil ayrı bir sınıfta giriyorsun derse akşam.. İkinci öğretim gibi.. Bunun için eskişehire gitmene de gerek yok.. Aşşağı yukarı bütün üniversitelerde var bu.. Aöf sitesinde akademik takvimde yazıyor sanırım.. Bir de tüm dönem ders göremiyorsun.. Mesela birinci dönem birinci sınıflar ikinci dönem üst sınıflar ders görüyor.. Tüm derslerde olmuyor bazı dersler var.. Önce araştır sonra git yoksa çok sıkıntı çıkar.. Orada yaşamakta kolay değil :)
