AÖF'te Eskişehir'e Gidip Okumak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Aöfe devlet bursu cikmadigina eminmisin

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    yaparsın derlerede girersin ama bana göre mantıksız boşa masraf ama örgün eğitimim kazanamayanların gönüllerinin rahatlatması açısından güzel bir olay giden gider


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Bence git eskişehire hocam.Ailevi sorunlarda var diyorsun uzaklaşmakta iyi gelir sana.Bu yıl ki sınava tekrar gir ama mutlaka


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    evet zeybek vikmaz


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    evet zeybek vikmaz


    Başbakanlık bursuna Açıköğretim fakülteleride dahil diye biliyordum ben.


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam lutfen basbakanlik devlet kyk vs vs bu kelimelrr hep ayniturkiyede sadece bir tane devlet tarafibdan verilen burs var o da kyk bursudur onun haricinde okullarda verilen beslenme barinma bursu vardir bu da okulun bilecegi birsey her okul farklidir. Kyk tarafindan verilen burslarda acikogretim fakultesinde okuyan ingilizce ogretmenligi lisans programinda okuyan basvurabilir gerikalan HICBIR BOLUM burs almiyor KREDI DAHIL ALMIYOR. 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    hocam lutfen basbakanlik devlet kyk vs vs bu kelimelrr hep ayniturkiyede sadece bir tane devlet tarafibdan verilen burs var o da kyk bursudur onun haricinde okullarda verilen beslenme barinma bursu vardir bu da okulun bilecegi birsey her okul farklidir. Kyk tarafindan verilen burslarda acikogretim fakultesinde okuyan ingilizce ogretmenligi lisans programinda okuyan basvurabilir gerikalan HICBIR BOLUM burs almiyor KREDI DAHIL ALMIYOR. 

    http://www.habergazete.com/haber-detay/1/29831/YURTKUR-Kredi-Burs-Basvuru-Tarihleri-AciklandiYURTKUR-2013-2013-07-28.html

    b
    urada görmüşüm pararntez içinde gazi şehit çocuğu vs diye belirtmişler 

    normal vermyiorlar dediğin gibi


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    husnuweb bunu yazdı

    çok gereksiz bir iş olur bence bu düşünce.

    aöf'ün standartı belli, ezberle geç.

    derslere girmek sana bir şey katacaktır elbet, ama etiket anlamında hiçbir faydası olmaz.

     

    hacu aöf 30 yıllık sistemi bu sene değişti artık öyle dediğin gibi bir dünya yok :)))


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    nolanded bunu yazdı
    husnuweb bunu yazdı

    çok gereksiz bir iş olur bence bu düşünce.


    aöf'ün standartı belli, ezberle geç.


    derslere girmek sana bir şey katacaktır elbet, ama etiket anlamında hiçbir faydası olmaz.


     




    hacu aöf 30 yıllık sistemi bu sene değişti artık öyle dediğin gibi bir dünya yok :)))



    ben hic calismadan ilk donem bi ders haric gectim bi fark yok bence. oku ogren gec

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Normal öğrenci değilde ikinci sınıf muamele görüyorsun hocam.. Örgünlerle birlikte değil ayrı bir sınıfta giriyorsun derse akşam.. İkinci öğretim gibi.. Bunun için eskişehire gitmene de gerek yok.. Aşşağı yukarı bütün üniversitelerde var bu.. Aöf sitesinde akademik takvimde yazıyor sanırım.. Bir de tüm dönem ders göremiyorsun.. Mesela birinci dönem birinci sınıflar ikinci dönem üst sınıflar ders görüyor.. Tüm derslerde olmuyor bazı dersler var.. Önce araştır sonra git yoksa çok sıkıntı çıkar.. Orada yaşamakta kolay değil :)

Toplam Hit: 2992 Toplam Mesaj: 23