AÖF'te Eskişehir'e Gidip Okumak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    nolanded bunu yazdı
    husnuweb bunu yazdı

    çok gereksiz bir iş olur bence bu düşünce.

    aöf'ün standartı belli, ezberle geç.

    derslere girmek sana bir şey katacaktır elbet, ama etiket anlamında hiçbir faydası olmaz.

     

    hacu aöf 30 yıllık sistemi bu sene değişti artık öyle dediğin gibi bir dünya yok :)))

    dayı bu sene mezun oldum ben de.

    eski sistemde çok ağır ezber olan dersler vardı mecbur oturup ezberliyodum yarısını, 50 alıyodum.

    şimdi çan eğrisi mi ne gelmiş bütün derslerim AA geldi iki dönemde :)

     


    He is finding himself.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    Nvidia bunu yazdı

    diplomada aöf yazmıyor hocalar ben oraya gittiğimde tüm derslere girebiliyor muyum?

    benle aynı bölümü bitirmiş ama aöfden bitirmiş bir arkadaşımın ünvanının yanında (aöf) yazıyordu yani diplomada aöf olduğu yazmasada kurum aöflü olduğunu biliyordu. bir kamu kurumunda çalışıyorum.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
Toplam Hit: 2993 Toplam Mesaj: 23