Apart Kontratı Hakkında
-
erblood bunu yazdı
Sözleşme 1 yıllık olduğu için ve sizde 1 yıl'ı doldurmadan çıktığınız için kanunen sizden 1 yıllık kira bedelini isteme etme hakkı var.
başka bir arkadaşının yanına mı cıkacaksın ?
ikamet aldır baska yere bunu da belırt ıkametı aldırdıktan sonra aynı anda 2 farklı yerde ıkamet edemeyecegın ıcın bır bok yıyemezler.
-
hipokondriyak bunu yazdıerblood bunu yazdı
Sözleşme 1 yıllık olduğu için ve sizde 1 yıl'ı doldurmadan çıktığınız için kanunen sizden 1 yıllık kira bedelini isteme etme hakkı var.
başka bir arkadaşının yanına mı cıkacaksın ?
ikamet aldır baska yere bunu da belırt ıkametı aldırdıktan sonra aynı anda 2 farklı yerde ıkamet edemeyecegın ıcın bır bok yıyemezler.
Kendim için deyil kız arkadaşım için soruyorum. Apart ile ilgili sorunlar yaşadığı için ayrılmak istiyor.
Oturma izni apartın adresi üzerine olduğu için aparttan ayrılınca mecburen ikamet değişecek.
