Apo İlgi Bekliyor :)
-
Kaç gündür Türkiye yi ergenekon almış gidiyor bu arada apo yu herkes unuttu :) ezik şahsiyet ne yapsın bağırıp duruyor ergenekon hakkında bildiğim var diye kimsede siklemiyo :)
son zamanlarda kendini yanlız hissediyor Dtp bile takmıyor artık :) Bende varım demek içinmidir nedendir bilinmez bağırıp duruyo çok ilginç ya :)
-
böle konu acarak ilgilenmiş olmuomuyuz hocam :S
-
o o.ç babası belli olmayan yaratık götünüde yırtsa kimse takmaz onu gebersin domuz
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
böle konu acarak ilgilenmiş olmuomuyuz hocam :S
-----------------------------
senin bakış açına bağlı :) -
Tahribat flesfesine uygun ilgilenmek isterdim ama çok yoğunum siz yapın bir güzellik arkadaşa :)
-
vay a.q. i*nesi o o.ç. asmak gerekiyo ama buna cesaret etcek adam yok. cesaretten kastım asmaya korkmak değil abye fln kafa tutmak anlamında...
-
ben ılgılenmek ıstıyorum ama 3 gun oturamayabılıtesı var
-
apo denen ibneyle artık başkaları ilgileniyor içimizdekiler :S
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
böle konu acarak ilgilenmiş olmuomuyuz hocam :S
-----------------------------
ilğileniyoruzmesela ben hergün söverek yad ediyorum
-
Posmort3m bunu yazdı:
-----------------------------apo denen ibneyle artık başkaları ilgileniyor içimizdekiler :S
http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=152377
-----------------------karaktersiz adamamış bu Berat Günçıkan,
-
asılmayıp beslenmesi de ergenekonun işi galiba.belki ilerde işimize yarar diye.
görünüşe bakılırsa,baya yarayacak işlerine.karı gibi konusacak ne biliyosa.
