folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Apo İtinin Devlete 1 Günlük Maliyeti - İster İnanın İster İnanmayın | 125.000 TL



Apo İtinin Devlete 1 Günlük Maliyeti - İster İnanın İster İnanmayın | 125.000 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    bu herifin hala nesef alıp vermesi kanıma dokunuyo.

    DOM..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo
    bu adamı öldürmemek karşılığında abd bize verdi, bunu kabul etmek bi acınasılıktır, bole acınası bi ülkenin böle acınası seyler yapması doğal kacıo

    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Elbet birgün geberecek Ya eceliyle ya bu Milettin Beddualarıyla.. Ozman
    1 Kutu Piramı alarak Mutluca Güleceğim..

    eskilerden kim kaldı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------


    Öcalan'ın bir günlük maliyeti
    16 Eylül 2009 Çarşamba 20:51
    Özel bir adada yatırılıyor. Çok özel güvenlik önlemleri ile korunuyor. Öcalan'ın devlete bir günlük maliyeti ne kadar biliyor musunuz?

    İmralı'da tutulan teröristbaşı Abdullah Öcalan'ın Türkiye maliyetini duyunca dudaklarınız uçuklayacak. Rakamı gazetesinden Adem Yavuz Arslan çıkarmış...

    ÖCALAN'IN GÜNLÜK MALİYETİ

    * İmralı'da Öcalan tek başına kalıyor. Etrafı tamamen çevrili ve 165 kamera ile korunuyor. Avukat görüşmeleri dahil her anı kayıt altında.

    *250'si subay 1000'e yakın askeri personel var. Ada güvenlik için denizden de abluka altında.

    *15 günde bir sağlık kontrolü yapılıyor.

    *Ortalama bir hesapla devlete günlük maliyeti 125 bin TL.


    ---------

    Not: Bu orospu evladı için , ortalama 250 askeri ücretli ailenin 1 aylık harcamasını 1 günde harcanıyor!

    -----------------------------

     

    Yapılan diğer yorumlara can gönülden katılıyorum...

    Not : "askeri" değil "asgari" olacak 


    Solak Cerrah
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cupofcoffee
    Cupofcoffee's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek
    Madem zarar ediyor kapatalım o zaman imralıyı (!)

    Gerçek bir akıl, yalanlar ve yanılsamaların arasından kaybolmadan yolunu bulur. Gerçek bir kalp ise zehir dolu nefrete zarar görmeden dokunabilir. Bu zamanın içinde karanlık büyümeye devam etse de, her zaman aydınlığın etrafı arıtması için eğilmeyi de bilir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    god bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu piçin bi fare gibi hapis tutulmasının verdiği zevk paha biçilemez..
    -----------------------------

    bu pisliğin it gibi öldürmenin , ölmek için yalvarmasını izlemenin zevkinin yanında hiç kalır. 

    ulan devlet dediğimiz şeyi bir tek biz "vergisini ödeyen vatandaşlar" ciddiye alıyoruz yok cumhubaşkanına hakaret etmeyin yok meclise bişi demeyelim ... 

    devlet dediğimiz/saydığımız garabet, 3 tane kıçı kırık eşkiya yalamasının tepkisinden korkup bizden sağdığı parayla bunları besliyor ya , bu millete de demek bu müstahakmış  - apo denen kuyruklu kürte kadar hapishaneler paso bu itlerle dolu binlercesini besliyon çocuklarının nafakasıyla da haberin yok.

    neymiş apoyu asarsan sokağa inerlermiş , vay mk tehtide bak 3 tane eşkiyanın tehtidinden korkupta sinen - hadi devlet neyse - milletin kendisiyse yazıklar olsun bize , allah belamızı da böyle vercekmiş meğer 


    herşeyin bir şeyi vardır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    keşke tek dert bu olsa ... keşke cebimizden cıkan %18 bi tek bu piçe gitse ... bu piçten önce halletmemiz gereken ... bize batması gereken o kadar çok sorun varki ...

    bizim eksiğimiz birlik olamamamız ... diyarbakırda dağdaki teröriste ambulans gönderen o.ç. belediye başkanı göndermese, azcık milliyetçilik yapsa ebesini bilmemne ederlerdi ama pkk yavşaklığı yapıyo halkım sağolsun haberlerde 45 saniye izliyo bi anaya bi sülayleye sövüyo tamam ... osura osura tv seyretmeye devam sonra git yat uyu nasıl uyuyosa artık ... sövmelerle olmaz icraat lazım...


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    edit


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    ben 125.000 lirayı şehit ailelerine vereyim bu piç oğlu piçi bana versinler. ona kendi odamda bakayım. 3 gün yaşarsa en adiyim...


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    ben daha fazla diye biliyordum 125.000 az.


    Merhabaaaaa
Toplam Hit: 5666 Toplam Mesaj: 42