folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Apple İpod Kullanıcıları Topluluğu



Apple İpod Kullanıcıları Topluluğu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba , herkese selamlar.

    Ben bir iPod kullanıcısıyım ve iPod'un şu an için yazılımsal açıdan her konusu ile ilgileniyorum.

    Biliyorsunuz ki , Apple iPod ile bir çok satış rekorunu egale etti ve dünyada büyük etki uyandırdı.

     

    Ben de bir iPod Touch sahibiyim , kendim kullanıyorum , arkadaşlarıma aldırıyorum , onlara aracılık ediyorum , jailbreak konusunda yardım ediyorum fakat bu yardımı sadece onlara değil de , tüm ipod kullanıcılarına nasıl ulaştırırım diye düşündüm.

     

    Hemen Facebook aklıma geldi  , Facebook'ta aslında hesabım olmamasına rağmen hesap kurdum ve oradan da yeni bir hayran sayfası oluşturdum : Apple iPod Kullanıcıları

     

    Peki bu sayfada , herkesin bildiği , her iPod teknik destek forumunun yayınladığı bilgiler mi yer alıyor ? HAYIR!

    Şu an Türk iPod destek sitelerinden en büyük 3 tanesinin , olmadığını iddaa ettiği iPod Touch 3G (MC) 3.1.3 downgrade edip de jailbreak yapma işlemi tarafımızdan detaylı şekilde anlatılıp yine bu sayfada paylaşılmıştır. Yöntem tarafımızdan denenmiştir ve çalışmaktadır.

    iPod Touch'un basitten karmaşığa doğru her konusunda destek alabileceğiniz bu hayran sayfasında , yakında inşallah artacak olan katılım sayesinde , kullanıcılar da çok rahat bir şekilde içerik paylaşabilecek ve bu sayede sayfa devamlı güncel bilgiler içeriyor olacak.


    İlerleyen zamanlarda , daha da iyileştirmeler yapacağım bu sayfada , bir iPod Touch ya da iPhone sahibiyseniz , ya da sahibi değil ; takipcisiyseniz , eminim aradığınız her şeyi bulabileceksiniz.

    Detaylıca sormak istediğiniz soruları TARTIŞMALAR bölümünden sorabilir , hızlı cevap alabileceğiniz basit soruları DUVAR üzerinden sorabilirsiniz.

    iPod'un teknik konularından , iPod alışverişlerine , uygun ve güvenilir satın alınabilecek yerlere kadar her şeyi bu sayfadan sorabilir ve cevap alabilirsiniz.

     

     

     

    + Peki , çok hoşuma gitti , güzel bir topluluk , ama sayfanın linkini de verirsen sayfaya hayran olup takip etmek istiyorum ?

    - Yandaki linke tıklayınız -> Apple iPod Kullanıcıları

     

    Katılımlarınızı ve desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar. Amaç yardımcı olabilmek , doğru yönlendirmeler yapabilmek.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    geldim ; bu arada 30 GB 5 G İpod Video satıyorum beyaz renkli..almak isteyen varsaaaa ? 


    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    geldim ; bu arada 30 GB 5 G İpod Video satıyorum beyaz renkli..almak isteyen varsaaaa ? 


    -----------------------------

    Sahibinden.com'a ilan açabilirsin hocam (ücretsiz) , ipod video'nun da alıcısı mutlaka çıkar , hele ki tam da böyle bir alet arayan bir çok kişi var , ikinci el cazip gelebilir.

     

    Bu arada topluluğa katıldığın için teşekkür ederim. Katılımlarını bekliyoruz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Topluluğa katılanlar , hem buradan hem de isterlerse topluluk sayfası üzerinden hangi cihazlara sahip olduklarını yazarlarsa sevinirim. ( Cihaz sahibi iseniz tabi ki.)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ipod touch tüm iphone uygulamalarını destekliyormu ? bide wifi war galiba onda ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ipod touch tüm iphone uygulamalarını destekliyormu ? bide wifi war galiba onda ?


    -----------------------------

    Evet destekler , yalnız örneğin iphone'da mikrofon var , ipod touch'ta yok ( mikrofonlu kulaklık var ). iphone'da kamera var , ipod touch'ta yok. kamera gerektiren bir uygulama yüklerseniz tabi ki çalışmaz.

     

    Wifi konusunda ise , evet gayet başarılı bir wifi performansı sağlıyor. ayrıca ipod touch'ta internette gezinmek gerçekten çok büyük bir keyif. multitouch'ın da web gezintisinde büyük faydası oluyor. tarayıcısı safari jb sonrası eklentilerle zenginleştirilebiliyor ama pek fazla gerek duyan olmuyor diye biliyorum.

     

    Topluluk sayfamıza bekleriz. Sorularınızı oradan da sorabilirsiniz şu aşamada bize katkı için.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    geldim ; bu arada 30 GB 5 G İpod Video satıyorum beyaz renkli..almak isteyen varsaaaa ?


    -----------------------------

     

    çizik durumu nedir.arka kısmı yani.

    bende de 1. nesil beyaz nano var 4 gb, biliyorsunuz zor bulunuyor klasik bir model.isteyen olursa 120 kağıda bırakırım


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    geldim ; bu arada 30 GB 5 G İpod Video satıyorum beyaz renkli..almak isteyen varsaaaa ?

     


    -----------------------------

     

    çizik durumu nedir.arka kısmı yani.

    bende de 1. nesil beyaz nano var 4 gb, biliyorsunuz zor bulunuyor klasik bir model.isteyen olursa 120 kağıda bırakırım


    -----------------------------

    Valla hocam ürün ü biliyorsun gerçek anlamda korumak çok zor o arka tarafını ; mükemmel desem yalan olur ama çatır çutur çizik te değil..alet gayet kullanışlı zaten .. evladiyelik mal :D..ama dar kot giydiğimden dolayısı ile cep te dar ve sok çıkar işkence oluyor..onun yerine 8 gb 2. nesil ipod nano mu kullanıyorum..takas filanda yapabiliriz..illede para olsun demiyorm..


    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    iPod Shuffle 3G

    -editördeki sorundan dolayı resim koyamadım.sorunda şu: Editör çıkmıyor :D

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    @NoktaliVirgül , facebook hesabın varsa topluluk sayfamıza bekleriz. ipod touch sahibi var mı hiç arkadaşlar ? güzel uygulamalar hakkında da konusuruz biraz.

    not : iphone sahipleri de konumuza gelebilir :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    iPod Shuffle 3G

    -editördeki sorundan dolayı resim koyamadım.sorunda şu: Editör çıkmıyor :D

    -----------------------------

    bende bundan almayı düşünüyorum.kullananınız varsa aranızda bana bilgilendirme şey etsin

Toplam Hit: 2234 Toplam Mesaj: 18