Apple Migros’La Papaz Oldu
-

Bir tarafta dünyanın en prestijli bilişim firmalarından Apple, diğer taraftaysa ülkemizin en büyük marketler zincirlerinden Migros. Apple’ın Türkiye distribütörü Bilkom’dan önce mağazalarında iPad satışına başlayan Migros’un başı Apple’la derde girdi.

Tablet pazarının lider cihazı iPad, her ülkede standartı yüksek yerlerde çeşitli organizasyonlarla satışa sunulmuştu. İstanbul’da ise iPad ilk olarak Migros mağazalarında et reyonunun hemen yanında kullanıcılarla buluştu. Bir müşteri tarafından fotoğraflanan iPad reyonunun resmi, ilk olarak Apple Avrupa’ya ardından da firmanın merkezi Cupertino’ya kadar gitti.
Apple bu durumdan sonra derece rahatsız . Migros’a dava açmak için araştırmalar yapan firma, teknolojinin yanı sıra, marka değerinin de kendileri için büyük öncelik taşıdığını belirtiyor. Apple’ın Türiye distribütörü Bilkom bu ay Apple iPad’in satışına başlayacak. Ayrıca Bilkom’dan gelen açıklamaya göre satışa sunacakları iPad’ler, şu an ülkemizde satılanlardan daha uygun fiyat etiketine sahip olacak.
-
bakalım bim hpnin tablet pc lerini ne zaman getirecek :D
-
banada mail gelmişti migrostan gülmüştüm bayağı
-
Et ne kadar pahalı demek istemişlerdir belki de ?
-
Bence yaş meyve sebze reyonunda sergilensin iPad.
Ne de olsa sonu yaş o işin.. :)
-
Migros'un vereceği açıklama; Ülkemizdeki et fiyatlarından haberiniz yok galiba.. en değerli köşeye koyduk :)
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Et ne kadar pahalı demek istemişlerdir belki de ?
-----------------------------yada bakın beterin beteri var demek istemişlerdir
-
Hani nerde et reyonu???
Resimlerde göremiyorum, yanında diyor öyle bir şey gözükmüyor?
Herhalde Migros'un karizması gidiyor yayınlayınca ondan düzeltilmiş halini mi koymuşlar :)
-
bizim burakinde direk migrosun girişine koymuşlardı danışmanın oraya - et reyonuna değil yani
-
Turkiye de bilkom dan once migros un satisa sunmasi bilkom un sucu.
ama soyle bir durum var, migros bu ürünleri direk apple dan mi getirtti ? yoksa amerika da bir magazadan falan mi getirtti ?
-
Tekirdag Migros'ta gordum iPad'leri standlara bile koymamislar. Dizmisler mermerin ustune piramit gibim, 2500TL diye de yazmislar ustune birakmis gitmisler. Lan bari biraz kenara koysaydiniz millet deviriyo gecerken.
