Apple Migros’La Papaz Oldu
-
Ipad ilk satışa çıktığında reyonlarda ki fotografları görünce şaşırmıtım. Sonuçta tüm dünyanın beklediği ürün normal bir malmış gibi dizilmiş. Hiç yakıştıramamıştım baksana apple de yakıştıramamış :D
-
Ipad'i kadın "pad"lerinin yanına koysalarmış.
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Ipad'i kadın "pad"lerinin yanına koysalarmış.
-----------------------------muhahahahaaa
"iped" "ped"
-
Adamlar doğru yere koymuşlar sonuçta bu ürünler nereden ET reyonunun yanında. Bu ürünler ne IPAD , hadi bir laf oyunu yapalım IpET :) Migrosun avukatları kendilerini böyle savunmazlar ise hiç bir şey bilmiyorum :D
-
Dün bursa korupark apple store çalışanına ipad`ler geldiğinde touch fiyatlarında düşüş olurmu diye sordum?
Adamın bana cevabı hayır oldu. Eminmisiniz dedim? Evet dedi. Hiçmi düşmez dedim, hiç dedi. Senin ana güzelmi diyecektim.
Neden düşmez diye sordum? ipad`lerde 3g desteği varmış, touclarda yokmuş. Sebebe bak çay demle.
Bir ürünün yenisi çıktığında önceki versiyonlarda her zaman fiyat düşüşü olur, tamam ipad ile touch bir değil ama, guççuğun büyük versiyonu lean :)
-
coLin bunu yazdı:
-----------------------------Dün bursa korupark apple store çalışanına ipad`ler geldiğinde touch fiyatlarında düşüş olurmu diye sordum?
Adamın bana cevabı hayır oldu. Eminmisiniz dedim? Evet dedi. Hiçmi düşmez dedim, hiç dedi. Senin ana güzelmi diyecektim.
Neden düşmez diye sordum? ipad`lerde 3g desteği varmış, touclarda yokmuş. Sebebe bak çay demle.
Bir ürünün yenisi çıktığında önceki versiyonlarda her zaman fiyat düşüşü olur, tamam ipad ile touch bir değil ama, guççuğun büyük versiyonu lean :)
-----------------------------düşmez.
bi kere iki ürünün birbiryle alakası bile yok bence.
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Et ne kadar pahalı demek istemişlerdir belki de ?
-----------------------------Ne guldum ama yoruma.
Harbiye biraz daha kasilsa et fiyatlari ipad ile kafa kafa gidecek.
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
Turkiye de bilkom dan once migros un satisa sunmasi bilkom un sucu.
ama soyle bir durum var, migros bu ürünleri direk apple dan mi getirtti ? yoksa amerika da bir magazadan falan mi getirtti ?
-----------------------------bi yerde okumustum dubai den getirmisler fln diodu orda..
