Ara Tatilde Lise Stajı Hakkında?
-
Arkadaşlar Bi Arkadaşım Lise Son Sınıf Ve Zorunlu Staj Yapıyor..Bu Zorunlu Staj olayı Sömestr Tatilinde devam ediyor mu? yani ara tatilde de staj yapmak zorunda mı? yoksa bir hafta tatil bir hafta staj mıdır? Sistem nasıldır bilgisi olan var mı?
-
belli bir gün var o günü doldurman gerekiyor... ve ara tatilde lise stajı yapılmaz and tek değilse
-
yok ara tatilde staj yapılmaz . ama işyeri kuralları var oturup anlaşsınlar.
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
belli bir gün var o günü doldurman gerekiyor... ve ara tatilde lise stajı yapılmaz and tek değilse
-----------------------------Endüstri Meslek Lisesi Hocam?
-
staj defteri'nde yarı yıl - yaz tatili izin dilekçesi vardır hocam,onu doldurup,velisine imzalatıp sonrada staj yaptığı işyerine de mühür,kaşe vs. işlemleri yapıp okula teslim etmesi gerekmektedir.
-
resmi tatillerde sömestır tatilinde yapmasına gerek yok işyeri çagırmıyosa bende yapıyorum
-
hoca yapamazsın eml de... onların zorunlu staj gün sayısı çok uzun ben 9 ay yaptım :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hoca yapamazsın eml de... onların zorunlu staj gün sayısı çok uzun ben 9 ay yaptım :D
-----------------------------Kız Teknik ve Meslek Lisesi imiş hocam pardon :D Endüstri meslek değilmiş...
-
KILICH bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hoca yapamazsın eml de... onların zorunlu staj gün sayısı çok uzun ben 9 ay yaptım :D
-----------------------------Kız Teknik ve Meslek Lisesi imiş hocam pardon :D Endüstri meslek değilmiş...
-----------------------------sizin zorunlu staj süreniz kaç iş günü onu söyle akoim
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------KILICH bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hoca yapamazsın eml de... onların zorunlu staj gün sayısı çok uzun ben 9 ay yaptım :D
-----------------------------Kız Teknik ve Meslek Lisesi imiş hocam pardon :D Endüstri meslek değilmiş...
-----------------------------sizin zorunlu staj süreniz kaç iş günü onu söyle akoim
-----------------------------
yok öle bi zorunlu gün 6 ay boyunca yapılacak belli bi gün yok 15 tatilde git gitme :| ben gitmicem -
Hocam staj gunleri okuldan okula farklilik gosteriyor. Benim de seneye stajerlik basliyor. Haftada 3 gun staj 2 gun okul seklinde olucak. Hafta sonlari tatil. Yani arkadasinin da sistemi boyle ise somestir da stajerlik yapmaz. Diger sistemler hakkinda bilgi sahibi degilim..
