Ara Tatilde Lise Stajı Hakkında?
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
KILICH bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hoca yapamazsın eml de... onların zorunlu staj gün sayısı çok uzun ben 9 ay yaptım :D
-----------------------------Kız Teknik ve Meslek Lisesi imiş hocam pardon :D Endüstri meslek değilmiş...
-----------------------------sizin zorunlu staj süreniz kaç iş günü onu söyle akoim
-----------------------------Hacı ben 26 yaşındayım :D Üni Biteli 2.5 sene oldu :D Kız Arkadaş İçin Sordum...Hiç Fikrim Yok Valla..Teknik Ve Meslek Lisesiymiş işte..
Toplam Hit: 5159 Toplam Mesaj: 12
