folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Alırken Dolandırdılar



Araba Alırken Dolandırdılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaşlar, dün araba alıyordum. 3 kapı özel üretim siyah stilo. Ankarada Twin Car diye bir oto galeriden. Sabah 9da oradaydım arkadaşımla. Önce pazarlık yaptık, anlaştık sonra arabayı ekspertize götürdük. Akşam 4te ekspertiz işi bitti herşey tamam, parayı çektim verdim adamlara notere gidiyoruz, haciz varmış üzerine falan dediler arabayı üstünüze alamazsınız dediler, direk diklendim tabi çok sinirlendim o kadar masraf ve vakit harcamışım içimede sinmişti paramı aldım bankaya gittik yatırdım 100 tl eksik çıktı cebinden verdi 100 tlyi falan filan derken uzun lafın kısası şundan eminim ki arabanın hacizi yoktu, başkası aradı arabayı almak için ben iyi pazarlık yapıp fiyatı baya düşürmüştüm muhtemelen 500 tl üzerine falan o adama satacak pazartesi günü. Banada giderken dedi ki; pazartesi bu işleri halledersek ararız seni arabayı alırsın dediler. Bekliyeyim o zaman dedim onlara, bekleme hallolmaz büyük ihtimalle dediler uzun lafın kısası çok acayip sinirliyim onlara. Baya heveslenmiştim, arabayı gidip çizmeyi bile düşündüm ama eğer hacizliye günahlarını da almak istemiyorum.

    Hacizli olup olmadığını öğrenebilecek bir arkadaş var mı? Haciz yoksa tüm anarşist duygularım canlanacak. (-ki bence yok)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    viveo
    viveo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    edevlet şifrenle aracın plakasını sorgulayabilirsin


    söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    e devlet şifrem yok ama olan varsa benim yerime sorgulayabilir mi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    bana da geçmiş olsun demek düşer :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    hocam baktım şimdi çalıntı mı hayır yazıyor.

     

    hak mahrumiyeti : Yok  yazıyor  

    Aynen bunlar yazıyor. 

     

    Plaka No
    06--------
    Marka
    FIAT
    Model
    2004
    Sahiplik Belge Tarihi
    02/10/2009
    Tescil Birimi
    ANKARA
    Renk 1
    SİYAH
    Renk 2
    BİLİNMİYOR
    Cinsi
    OTOMOBİL
    Çalıntı mı?
    HAYIR
    Hak Mahrumiyeti
    YOK

     


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    saol kardeşim, şerefsizler, hakkımı helal etmiyorum onlara... 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    ne kadar verdin hocam para ? eldenmi verdin parayı 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    elden vermiştim geri aldım ama harcadığım vakit artı masraf falan, 350 tl masrafa mâl oldu bana..  gidip çizsem arabayı inan yeridir. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hocam çizeceksen diğer adama arabayı satmadan çiz.. diğer elemanın bi suçu yok , ama o şerefsizlere masraf çıkarman iyi olur tabi , yad agit söle böle böle verin lan masraflarımı diye, ama tabi 500 tl için bu kadar takla atan adamın sana 350 tl vereceği bi dünya yok


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    bnce polise şikayet et dolandırmasınlar birilerini 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    paradox bunu yazdı:
    -----------------------------

    pazartesi bu işleri halledersek ararız seni arabayı alırsın dediler. Bekliyeyim o zaman dedim onlara, bekleme hallolmaz büyük ihtimalle dediler


    -----------------------------

    bu cümle herşeyi özetliyor zaten


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
Toplam Hit: 2674 Toplam Mesaj: 17