Araba Alırken Dolandırdılar
-
bende aynen böyle düşünüyorum, diğer adama vermeden çizmeyi düşünüyorum ama Allah'ından bulsun, bana yaşattığı hayal kırıklığı zaten çok büyük. Ankarada Twin Oto Galeri, Emek 8. cadde
-
bu işler böyle kardeş, sen umutlanırsın seversin arabayı, tam benim dediğin anda sahibi şerefsiz çıkar.
Ev alma komşu al :D
-
Arkadaşım parayı noter huzurunda verirsin , marketten ciklet alır gibi araba alınmaz öyle ! Sonra böyle uğraşırsın.
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------hocam baktım şimdi çalıntı mı hayır yazıyor.
hak mahrumiyeti : Yok yazıyor
Aynen bunlar yazıyor.
- Plaka No
- 06--------
- Marka
- FIAT
- Model
- 2004
- Sahiplik Belge Tarihi
- 02/10/2009
- Tescil Birimi
- ANKARA
- Renk 1
- SİYAH
- Renk 2
- BİLİNMİYOR
- Cinsi
- OTOMOBİL
- Çalıntı mı?
- HAYIR
- Hak Mahrumiyeti
- YOK
-----------------------------
haciz olup olmadıgı o sekılde bellı olmaz o sadece mtv borcunun olup olmadıgını gosterır eger pazatesi ararlarsa senı pm at bana yardımcı olurum -
tri bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam baktım şimdi çalıntı mı hayır yazıyor.
hak mahrumiyeti : Yok yazıyor
Aynen bunlar yazıyor.
- Plaka No
- 06--------
- Marka
- FIAT
- Model
- 2004
- Sahiplik Belge Tarihi
- 02/10/2009
- Tescil Birimi
- ANKARA
- Renk 1
- SİYAH
- Renk 2
- BİLİNMİYOR
- Cinsi
- OTOMOBİL
- Çalıntı mı?
- HAYIR
- Hak Mahrumiyeti
- YOK
-----------------------------
haciz olup olmadıgı o sekılde bellı olmaz o sadece mtv borcunun olup olmadıgını gosterır eger pazatesi ararlarsa senı pm at bana yardımcı olurum
-----------------------------tamam saolasın
-
edevletten bakınca hacizlimi değilmi belli olur şurdan şurdan hacizli diye yazar ayrıca geçmiş olsun stilo alınırmı hocam yav allah korumuş son sahibi olurdun artık...
