folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Alırken Dolandırdılar



Araba Alırken Dolandırdılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    bende aynen böyle düşünüyorum, diğer adama vermeden çizmeyi düşünüyorum ama Allah'ından bulsun, bana yaşattığı hayal kırıklığı zaten çok büyük. Ankarada Twin Oto Galeri, Emek 8. cadde 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bu işler böyle kardeş, sen umutlanırsın seversin arabayı, tam benim dediğin anda sahibi şerefsiz çıkar.

    Ev alma komşu al :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Arkadaşım parayı noter huzurunda verirsin , marketten ciklet alır gibi araba alınmaz öyle ! Sonra böyle uğraşırsın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek
    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam baktım şimdi çalıntı mı hayır yazıyor.

     

    hak mahrumiyeti : Yok  yazıyor  

    Aynen bunlar yazıyor. 

     

    Plaka No
    06--------
    Marka
    FIAT
    Model
    2004
    Sahiplik Belge Tarihi
    02/10/2009
    Tescil Birimi
    ANKARA
    Renk 1
    SİYAH
    Renk 2
    BİLİNMİYOR
    Cinsi
    OTOMOBİL
    Çalıntı mı?
    HAYIR
    Hak Mahrumiyeti
    YOK

     


    -----------------------------
    haciz olup olmadıgı o sekılde bellı olmaz o sadece mtv borcunun olup olmadıgını gosterır eger pazatesi ararlarsa senı pm at bana yardımcı olurum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paradox
    paradox's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    tri bunu yazdı:
    -----------------------------
    archair23 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam baktım şimdi çalıntı mı hayır yazıyor.

     

    hak mahrumiyeti : Yok  yazıyor  

    Aynen bunlar yazıyor. 

     

    Plaka No
    06--------
    Marka
    FIAT
    Model
    2004
    Sahiplik Belge Tarihi
    02/10/2009
    Tescil Birimi
    ANKARA
    Renk 1
    SİYAH
    Renk 2
    BİLİNMİYOR
    Cinsi
    OTOMOBİL
    Çalıntı mı?
    HAYIR
    Hak Mahrumiyeti
    YOK

     


    -----------------------------
    haciz olup olmadıgı o sekılde bellı olmaz o sadece mtv borcunun olup olmadıgını gosterır eger pazatesi ararlarsa senı pm at bana yardımcı olurum

    -----------------------------

    tamam saolasın 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    edevletten bakınca hacizlimi değilmi belli olur şurdan şurdan hacizli diye yazar ayrıca geçmiş olsun stilo alınırmı hocam yav allah korumuş son sahibi olurdun artık...


    l enfer c est les autres Sartre ...
Toplam Hit: 2675 Toplam Mesaj: 17