Araba Modeli Tavsiye Edecekler
-
konunun takibindeyim bakalım ne öneriler gelecek
-
Ha bu arada 15 tlye alabilecegin en güzel araba opel astra f kasadir 98 model gayet hoş olur.
1.6 motor 100 beygirdir hoştur tüpde az yakar candır sorunu fazla yoktur parçası pahalıdır ama kolay arıza vermez versede ottan boktan arizalar verir.. velhasil kelam sen bu aracı araştır. pejo gibide dandik deildir saglam aractır.
-
BadSector bunu yazdıIEFLaM bunu yazdı
Hocam Volkswagenin Olsun Çamurdan Olsun. Başkada Bişe Demiyorum :D
vw mi :) uzak dur hocam.
hiçbi özelligi olmayan ama sadece fiyat politikasi yüzünden adi olan salak sacma altını ciziyorum salak saçma boktan bi marka.
Hocam öyle deme gayet memnun kullanıcıları :D Biz dahil :) Comfortline da arabanın konforu çok güzel. Özellikle klima sistemi, ses sistemi, koltuklar. Motorunuda gayet beğeniyorum şahsen :D Tabi göreceli bir kavram. İbre 260 en son 255 e kadar çıkabildik.
-
pejo falan bakma hocam yürüyen teneke salla bi tane civic bak 97 98 1.6 si alırsın o paraya temiz bulman lazım
-
alman yada japon olsunda gerisi faretmez hacı.
vw olabilir. kim ne derse desin arabalar sağlam. 96 polo kullanıyorum. bastımmı köpek gibi gidiyo. fransız arabalarından uzak dur. yerli malı zaten hiç tavsiye etmem :)
-
IEFLaM bunu yazdıBadSector bunu yazdıIEFLaM bunu yazdı
Hocam Volkswagenin Olsun Çamurdan Olsun. Başkada Bişe Demiyorum :D
vw mi :) uzak dur hocam.
hiçbi özelligi olmayan ama sadece fiyat politikasi yüzünden adi olan salak sacma altını ciziyorum salak saçma boktan bi marka.
Hocam öyle deme gayet memnun kullanıcıları :D Biz dahil :) Comfortline da arabanın konforu çok güzel. Özellikle klima sistemi, ses sistemi, koltuklar. Motorunuda gayet beğeniyorum şahsen :D Tabi göreceli bir kavram. İbre 260 en son 255 e kadar çıkabildik.
klimami ariyosun? kore otomobilleri
sesmi ariyon? accent eraya bak bombok arabadfa nasil sistem var passattan daha iyi :D
koltuk göreceli kimi sert sever kimi yumusak ben tahta gibi koltuklardan nefret ederim ki fasfagının koltuklarıda hic hos degil
motor cok farklı bi mevzu zaten hic girmiyorum. türkiyede bazı kurallar olmasaydı emin ol hala 50 yıllık 1.6 motorunu kullanırlardı.
kıcı kırık hyundai bile espyi standart yapmışken vw de en full de bile yok opsiyon diye satıyolar :D
-
Gel sana volkswagen polo veriyim 27.500 tl ye boya yok hata yok 54.000 de full paket. :))
-
98-99 ford focus'u tavsiye ederim hocam.
-
Branxian bunu yazdıDanqerLine bunu yazdı
pejo 106 gti :) temizini hertürlü kar ederekde satarsın
15000 TL'e temiz gti varsa paslaşalım.
Hatta sen linkini at bir görelim nasıl birşeymiş 15000 temiz.
hocam 5 ay önce bende vardı :) temiz çıtır hasarlı döşemeler falan süper klimalı sunrof çalışır durumda :)
ey 7657 siyah
-
Pc-ErrOr bunu yazdı
98-99 ford focus'u tavsiye ederim hocam.
fiyatlarını bilmiyorumda, satarım ben tekrar arabayı diyosan megan focus gibi arabalardan al ikinci elleri sürekli dönüyo.
