folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Araba Modeli Tavsiye Edecekler



Araba Modeli Tavsiye Edecekler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    konunun takibindeyim bakalım ne öneriler gelecek


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Ha bu arada 15 tlye alabilecegin en güzel araba opel astra f kasadir 98 model gayet hoş olur. 

     

    1.6 motor 100 beygirdir hoştur tüpde az yakar candır sorunu fazla yoktur parçası pahalıdır ama kolay arıza vermez versede ottan boktan arizalar verir.. velhasil kelam sen bu aracı araştır. pejo gibide dandik deildir saglam aractır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IEFLaM
    IEFLaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2012
    Erkek
    BadSector bunu yazdı
    IEFLaM bunu yazdı

    Hocam Volkswagenin Olsun Çamurdan Olsun. Başkada Bişe Demiyorum :D

    vw mi :) uzak dur hocam.

     

    hiçbi özelligi olmayan ama sadece fiyat politikasi yüzünden adi olan salak sacma altını ciziyorum salak saçma boktan bi marka.

    Hocam öyle deme gayet memnun kullanıcıları :D Biz dahil :) Comfortline da arabanın konforu çok güzel. Özellikle klima sistemi, ses sistemi, koltuklar. Motorunuda gayet beğeniyorum şahsen :D Tabi göreceli bir kavram. İbre 260 en son 255 e kadar çıkabildik.


    Sitem hep aşinalardan gelür biganeden gelmez
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    pejo falan bakma hocam yürüyen teneke salla bi tane civic bak 97 98 1.6 si alırsın o paraya temiz bulman lazım 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    alman yada japon olsunda gerisi faretmez hacı.

    vw olabilir. kim ne derse desin arabalar sağlam. 96 polo kullanıyorum. bastımmı köpek gibi gidiyo.  fransız arabalarından uzak dur. yerli malı zaten hiç tavsiye etmem :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    IEFLaM bunu yazdı
    BadSector bunu yazdı
    IEFLaM bunu yazdı

    Hocam Volkswagenin Olsun Çamurdan Olsun. Başkada Bişe Demiyorum :D

    vw mi :) uzak dur hocam.

     

    hiçbi özelligi olmayan ama sadece fiyat politikasi yüzünden adi olan salak sacma altını ciziyorum salak saçma boktan bi marka.

    Hocam öyle deme gayet memnun kullanıcıları :D Biz dahil :) Comfortline da arabanın konforu çok güzel. Özellikle klima sistemi, ses sistemi, koltuklar. Motorunuda gayet beğeniyorum şahsen :D Tabi göreceli bir kavram. İbre 260 en son 255 e kadar çıkabildik.

    klimami ariyosun? kore otomobilleri

    sesmi ariyon? accent eraya bak bombok arabadfa nasil sistem var passattan daha iyi :D

    koltuk göreceli kimi sert sever kimi yumusak ben tahta gibi koltuklardan nefret ederim ki fasfagının koltuklarıda hic hos degil

    motor cok farklı bi mevzu zaten hic girmiyorum. türkiyede bazı kurallar olmasaydı emin ol hala 50 yıllık 1.6 motorunu kullanırlardı.

     

    kıcı kırık hyundai bile espyi standart yapmışken vw de en full de bile yok opsiyon diye satıyolar :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Gel sana volkswagen polo veriyim 27.500 tl ye boya yok hata yok 54.000 de full paket. :))


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    98-99 ford focus'u tavsiye ederim hocam.


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    Branxian bunu yazdı
    DanqerLine bunu yazdı

    pejo 106 gti :) temizini hertürlü kar ederekde satarsın

    15000 TL'e temiz gti varsa paslaşalım.

    Hatta sen linkini at bir görelim nasıl birşeymiş 15000 temiz.

    hocam 5 ay önce bende vardı :) temiz çıtır hasarlı döşemeler falan süper klimalı sunrof çalışır durumda :)

    ey 7657 siyah


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    98-99 ford focus'u tavsiye ederim hocam.

    fiyatlarını bilmiyorumda, satarım ben tekrar arabayı diyosan megan focus gibi arabalardan al ikinci elleri sürekli dönüyo.


    .
Toplam Hit: 5529 Toplam Mesaj: 43