folder Tahribat.com Forumları
linefolder Ulaşım Araçları ve Seyahat
linefolder Araç Kullanım Hakkında Sorularım



Araç Kullanım Hakkında Sorularım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Yol rampa aşağı ise viteste in motor freni yapsın araç,, onun dışında ki yollar da duracağın zaman al boşa(debriyaja bassanda olur) ,  frene bas hocam,  fren balatası iş yapsın,, öteki türlü yaptığın her motor freni debriyaja yük bindirir, masrafı fren balatasına oranla fazladır komple şanzıman felan indiriliyo işçiliğide fazla 

    He yok ben üst düzey sürücü teknikleri biliyorum heel and toe benden sorulur, araca sarsıntısız vites küçülttürürüm diyorsan, dilediğin gibi vites küçültebilirsin, (benzinli araçlarda olur) 

    Bu arada zaten uyguluyorsundur, ufak hız azaltmanın gerekliği olduğu durumlarda araç vitesteyken de hafif frenler yapılabilir, 

    Birde virajlara yaklaşırken yine vitesteyken yavaşlar, viraj sertse debriyaja basarım,  viraj başında uygun vitese küçültür virajı azcık yüksek devirle dönerim viraj çıkışını süratlanarak yapıştırıp çıkarım,, 

     

    piiiranha9242 tarafından 24/Haz/17 05:18 tarihinde düzenlenmiştir

    ..Morali hep bozuk olan insan..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Bu eziyetlerden kurtulmak için otomatik alıp rahatlıyoruz..


    Errare Humanum Est
Toplam Hit: 2233 Toplam Mesaj: 13
araç ehliyet