Araç Kullanım Hakkında Sorularım
-
Yol rampa aşağı ise viteste in motor freni yapsın araç,, onun dışında ki yollar da duracağın zaman al boşa(debriyaja bassanda olur) , frene bas hocam, fren balatası iş yapsın,, öteki türlü yaptığın her motor freni debriyaja yük bindirir, masrafı fren balatasına oranla fazladır komple şanzıman felan indiriliyo işçiliğide fazla
He yok ben üst düzey sürücü teknikleri biliyorum heel and toe benden sorulur, araca sarsıntısız vites küçülttürürüm diyorsan, dilediğin gibi vites küçültebilirsin, (benzinli araçlarda olur)
Bu arada zaten uyguluyorsundur, ufak hız azaltmanın gerekliği olduğu durumlarda araç vitesteyken de hafif frenler yapılabilir,
Birde virajlara yaklaşırken yine vitesteyken yavaşlar, viraj sertse debriyaja basarım, viraj başında uygun vitese küçültür virajı azcık yüksek devirle dönerim viraj çıkışını süratlanarak yapıştırıp çıkarım,,
piiiranha9242 tarafından 24/Haz/17 05:18 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu eziyetlerden kurtulmak için otomatik alıp rahatlıyoruz..
